érdekes dolgok a nagyvilágból:)

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
taunus73sw
nemleszgondhasegítis
Posts: 150
Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: BUDAPEST
Contact:

Post by taunus73sw »

bogyo28 wrote:leirtad a lényeget a részükről. a jól megcsinált. azért hogy neked adnak egy átépítési engedélyt, te otthon belemokolod a mocit, lesz sok-sok lóerő, fék kaszni sima gyári, feltekeredsz egy fára, meghalnak páran és ezt nem engedhetik. ezért kell hozzá nekik a megfelelő terv, és utánna meg is néznék hogy mit csináltál. ez szerintem valahol érthető is hogy igy van, szerintem nyugaton sincs máshogy. csak ők egyszerübben kifizetik az ilyen költségeket.
OPéldául Amerikában nincs műszaki vizsga, csdak a forgalombahelyezésnél, de mégsem szakadtak az autók.
Angliában( szerintem a legfejletteb motorizáltságú ország) meg simán összeépíthetsz egy cobrát, csak a megfelelő tervek alapján, aztán kapsz rá forgalmit. Csináld ezt meg itthon :twisted: :!:
1973 TAUNUS SW 1600 XL
User avatar
Terka
nemleszgondhasegítis
Posts: 102
Joined: Tue Mar 01, 2005 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Meadowbank

Post by Terka »

Még jó hogy csóró vagyok mert így Caprim lehet :D egyébbként meg egy ilyen gagyi Mustangban kellene hogy üljek :shock:
Terka
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

És ez nem is egy shelby gt 500!
Ez egy Ford Mustang Fastback 1965!
Pedig de rámozdultam :-)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

taunus73sw wrote:
bogyo28 wrote:leirtad a lényeget a részükről. a jól megcsinált. azért hogy neked adnak egy átépítési engedélyt, te otthon belemokolod a mocit, lesz sok-sok lóerő, fék kaszni sima gyári, feltekeredsz egy fára, meghalnak páran és ezt nem engedhetik. ezért kell hozzá nekik a megfelelő terv, és utánna meg is néznék hogy mit csináltál. ez szerintem valahol érthető is hogy igy van, szerintem nyugaton sincs máshogy. csak ők egyszerübben kifizetik az ilyen költségeket.
OPéldául Amerikában nincs műszaki vizsga, csdak a forgalombahelyezésnél, de mégsem szakadtak az autók.
Angliában( szerintem a legfejletteb motorizáltságú ország) meg simán összeépíthetsz egy cobrát, csak a megfelelő tervek alapján, aztán kapsz rá forgalmit. Csináld ezt meg itthon :twisted: :!:
Igen, de amit otthon összeépítesz, azt előtte már megtervezte egy mérnök akinek megfelelő papírja és tudása volt hozzá, amit itthon is kérnek. Nem lehetetlen itthon sem egyedi autót gyártani, készült jópár super7 utánzat is, csak kevés a fizetőképes kereslet. a discoveryn is láthatott otthoni legoautó építéses dolog is ugy éri meg, hogy jópárat eladtak a vasakból, igy a tervezési díj megoszlik és nem sok. bár a filmben 14400 font lett a cobra vége, az azért nem kevés.
Torrente

Post by Torrente »

Ma olyan 3/4 11 körül a Corvin mozi magasságában a Nagykörúton, egy szép kis piros mkIII. Nagyon babán nézett ki, bár még szerintem befejezés előtt állt, első lökös nem volt rajta, amúgy zsír volt.

Amerre nézek, Capri terem:) Lehet hogy a garázsomba is be kéne nézni....?:)))
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

Torrente wrote:Ma olyan 3/4 11 körül a Corvin mozi magasságában a Nagykörúton, egy szép kis piros mkIII. Nagyon babán nézett ki, bár még szerintem befejezés előtt állt, első lökös nem volt rajta, amúgy zsír volt.
Az a G.Peti-é, az 1ső lököse az iszonyat brutális csak vmi miatt tél óta nincs rajta a kocsin!
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

hmm az igaz,h nem mai infó de mostanában is olvasgatok ilyen "rémhíreket" ;)
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

no. Aki bringázik, óvatosan tegye, én így jártam:
ImageImage
agyrázkódás, orr picit elmozdult, kisebb esztétikai hibák az arcon... viszont ilyen jó hatásfokú bőrradírt még nem láttatok... aszfalt... mert megérdemlem! :twisted:
ellenben a röntgenért megérte! 8)
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Húúúú Gizmo!!! :shock:

Te honnan estél ekkorát? :w: a Gellérthegyről jöttél le, vagy mi?

Olyan jól nézel ki, hogy elküldhetnéd a képed valamelyik háliwúdi producernek, sokat spórolnának a sminken valami akciófilmben... :)

Azért látom akkora bajod csak nem eshetett: {tv-rémrendes} :P
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

bicikliút, keresztbe pedig autók. Megállt, elmentem elötte vagy 30al, ő meg elindult... hátsó kerekem kilökte, én meg orral neki a betonpatkának :shock: mindez a parlament mögött... de még hazabicikliztem 8)
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
German Capri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 340
Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by German Capri »

Hali Gizmo!Avval kezdem,hogy mielőbbi gyógyulást,bakker jól elintéztek :( Én szerintem nem való CAPRI mellet a brigázás,egyszer jöttem haverral át az Árpád-hídon,bringával mert rábeszélt(utálok mostanában kb 15 éve)és azt veszem észre,hogy haver hirtelen eltünik előlem,egy állat gyerek meg frontálisan belém csapódott vagy 30-al.Akkorát estünk mint egy olajtó,így utólag vicces,de akkor legszívesebben beba..tam volna a gyereket a Dunába.Ja kb 2 hónapig nem bírtam megmozdítani a jobb csuklóm,rohadt gáz volt :evil:
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Köszi, gyorsan javulok, hozzá van már szokva a szervezetem az ilyen dolgokhoz :twisted:

Én így járok dolgozni, olcsóbb mint bkv-zni... 3-4évente eljátszom egy nagyobb bukást, de idáig sikerült maradandó sérülés nélkül megúszni (kop-kop)
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

Pesten talán hasznos lehet védőfelszerelés és sisak.Bringázni pedig jó.
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

:shock: Ez durva!
Ottho9n lábadozol?
Remélem nem komoly!
Sisak mindenképpen és én is ha csak tehetem bringa:-) És milyen keveset fogyaszt :-) :fu:
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Post Reply