daytona verdai

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: daytona verdai

Post by daytona »

Most hetvegen sajnos nem tudtam a Taunussal haladni, a sierran kellett elvegezni az elso szelvedo berakasat. Jon a szar ido lassan, a muhelyben a Taunus van leggyakrabban, igy elofordulhat, hogy a sierra neha megazik kinnt. Ezert vizzarova kell tenni, mar amennyire lehetseges... :roll:
Attachments
IMG_5967.jpg
IMG_5968.jpg
IMG_5971.jpg
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: daytona verdai

Post by daytona »

Ami a Taunust illeti, Tocsnek hala megkaptam hozza a stabilizatort a kasznival osszekoto lemezeket. Adott meg egy plusz stabilizatort is. A muhelyben sikerult lemeregetnem az atmeroket. Tomtomtol kapott stabilizator (ez szinte biztosan 4 hengeresrol valo) 16mm, Tocstol kapott stabkar 18mm.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Bubor
nemleszgondhasegítis
Posts: 175
Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: daytona verdai

Post by Bubor »

daytona wrote:Nos a stabkarra megvan a valasz: ott vannak a kasznin a lyukak! Nem hagyott nyugodni a dolog, atneztem a fenykepeket amiket a kocsi alatt lottem (pont az ilyen dolgokert szeretek fotozni egyebkent) es lam, ott a furatok az anyakkal.
Ehhez képest A Capri futóműve lőcsös szekér egyszerűségű :idea:
Nagyon klassz lesz a KOCSI-d és legalább az úton is tudod tartani :ba:
User avatar
Machine
nemleszgondhasegítis
Posts: 159
Joined: Fri Nov 16, 2007 11:38 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakeszi

Re: daytona verdai

Post by Machine »

Mé, a Caprit nem lehet? :shock:
Bubor wrote:Ehhez képest A Capri futóműve lőcsös szekér egyszerűségű :idea:
Nagyon klassz lesz a KOCSI-d és legalább az úton is tudod tartani :ba:
"The highway still leads to hell"
Bubor
nemleszgondhasegítis
Posts: 175
Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: daytona verdai

Post by Bubor »

Sz@r futóművel semmit nem egyszerű ha komoly motor hajtja ;-)
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: daytona verdai

Post by Bogyo28 »

Bubor wrote:Sz@r futóművel semmit nem egyszerű ha komoly motor hajtja ;-)
meg kell csinálni jól a futóművet, és akkor lehet vele rendesen haladni. a tau is leesik az útról ha elhanyagolt 30 éves fotumű van alatta
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: daytona verdai

Post by daytona »

Bogyo28 wrote:meg kell csinálni jól a futóművet, és akkor lehet vele rendesen haladni. a tau is leesik az útról ha elhanyagolt 30 éves fotumű van alatta
Ezt sajnos testkozelbol is ismerem...A Taunus ugye mar mukodott elotte is ezzel a 2.9 motorral, csak automata valto volt benne. Konkretan minden kanyarban azert imadkoztam, hogy az uton sikeruljon tartani az autot. A gombfejek allapotat lathatjatok a kepeken az elozo oldalalkon, a rugok 40 evesek es raadasul sor 4-es rugok, az elso stabilizator pedig egyszeruen hianyzott az autorol. Ezeket osszeadva tenyleg muveszet volt vezetni.

Ugyhogy barki aki autot epit, az elso tanacsom, hogy csinaljon futomuvet es fekeket. Egy gyengebb motorral is lehet jot autozni, ha van a kocsi alatt futomu.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: daytona verdai

Post by daytona »

Bubor wrote: Nagyon klassz lesz a KOCSI-d és legalább az úton is tudod tartani :ba:
Koszi! A rugokra meg varok, nemetorszagbol rendeltem egy kemenyrugo szettet hozza, 4 centis ultetessel. Tenyleg kivancsi vagyok a menettulajdonsagokra miutan egyben lesz a futomu.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: daytona verdai

Post by Tibi »

Azért jó dolgok történnek nálad is !
1980 Capri MK3
User avatar
nyujoe
egyedülisszerelhet
Posts: 765
Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Location: Zselickislak

Re: daytona verdai

Post by nyujoe »

daytona wrote:Koszi! A rugokra meg varok, nemetorszagbol rendeltem egy kemenyrugo szettet hozza, 4 centis ultetessel. Tenyleg kivancsi vagyok a menettulajdonsagokra miutan egyben lesz a futomu.
Jó hír, szerintem itthon is vannak akik kíváncsiak a változásokra :D (köztük én is :-D )
...szerintem lehet az a hajó jetski :twisted:
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."

1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: daytona verdai

Post by daytona »

Az eredeti terv az volt, hogy Sunitol szerzek eredeti V6 rugokat ujonnan, de csak 1 darab volt raktaron, es mar nem lehet utanrendelni. Szoval mas megoldas utan kellett nezni, es a mostani rugoi nem maradhatnak. Igy talan osszhangban lesz a futomu a kocsi karakterevel - retro look de modern mechanika (mar amennyire a 2,9 EFI modernnek mondhato :mrgreen: )
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: daytona verdai

Post by Tibi »

daytona wrote:Az eredeti terv az volt, hogy Sunitol szerzek eredeti V6 rugokat ujonnan, de csak 1 darab volt raktaron, es mar nem lehet utanrendelni. Szoval mas megoldas utan kellett nezni, es a mostani rugoi nem maradhatnak. Igy talan osszhangban lesz a futomu a kocsi karakterevel - retro look de modern mechanika (mar amennyire a 2,9 EFI modernnek mondhato :mrgreen: )
coilover ?
1980 Capri MK3
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: daytona verdai

Post by daytona »

Tibi wrote: coilover ?
Olyat sehol nem lattam Taunushoz. Arban egyelore 130 Eurot aldoztam bele, ami a rugoszett ara.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: daytona verdai

Post by Bogyo28 »

daytona wrote:
Olyat sehol nem lattam Taunushoz.
csinálni attól még lehet ahhoz is...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Töcs
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 472
Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: daytona verdai

Post by Töcs »

Bogyo28 wrote:
daytona wrote:
Olyat sehol nem lattam Taunushoz.
csinálni attól még lehet ahhoz is...
lásd:
http://www.mk5cortinaestate.co.uk/cortina8.html" onclick="window.open(this.href);return false;
:nyal:
ha egyszer nagy leszek
Èn sosem iszom rèszegen...

1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
Post Reply