daytona verdai

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Post Reply
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: daytona verdai

Post by daytona »

Most ahogy nezem, ugy tunik par keprol, hogy a felni is barna :mrgreen: Igazabol antracit szinuek lettek a felgek:
Attachments
brooklands_capri.JPG
brooklands_capri.JPG (177.33 KiB) Viewed 6578 times
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790
Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii

Re: daytona verdai

Post by adam »

daytona wrote:Most ahogy nezem, ugy tunik par keprol, hogy a felni is barna :mrgreen: Igazabol antracit szinuek lettek a felgek:
Nekem 1 nagy tábla tejcsokoládé ugrott be elsőre :laza:
De amúgy ízléses szép autó lett és gratulálok hozzá ;-)
Sosem lesz kész, csak alakul...
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: daytona verdai

Post by daytona »

adam wrote:
daytona wrote:Most ahogy nezem, ugy tunik par keprol, hogy a felni is barna :mrgreen: Igazabol antracit szinuek lettek a felgek:
Nekem 1 nagy tábla tejcsokoládé ugrott be elsőre :laza:
De amúgy ízléses szép autó lett és gratulálok hozzá ;-)

Koszi! :-D
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: daytona verdai

Post by szszaby »

adam wrote: Nekem 1 nagy tábla tejcsokoládé ugrott be elsőre :laza:
Inkább 50%-os ét. :mrgreen:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: daytona verdai

Post by daytona »

szszaby wrote:
adam wrote: Nekem 1 nagy tábla tejcsokoládé ugrott be elsőre :laza:
Inkább 50%-os ét. :mrgreen:

Meg mindig jobb mint a cseh haverom, aki ha meglatja a kocsimat, egybol rajon a szaras :mrgreen:
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: daytona verdai

Post by szszaby »

Akkor szerelj be egy mobil wc-t. :mrgreen:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: daytona verdai

Post by daytona »

Nos tovabbi ujitasok (majd probalok loni egy par kepet is):

hala a martonvasari csapatnak felkerult a zsir uj Weber 38DGMS karburator a regi 36-os Pierburg SOlex helyett :ba: :ba: Igy a kocsi vegre autos elmenyt tud nyujtani - a vege fele mar mar autozhatatlan volt, kis gaznal rettenetesen szaggatott. A tapasztalat az, hogy magas fordulaton nagyon megindul, egy kis gondom meg van: elindulaskor nagyon le akar fulladni, mar kis gazadasra is, nehez vele elindulni. Bar mar megszoktam, de ez igy azert nem ok. Fefevel beszelgettunk a majalison, lehet adni kene neki egy kis plusz elogyujtast - a martonvasariak 9 fokot lottek be. Ugyhogy a terv most az, hogy beszerzek egy sztroboszkopot, es elkezdek jatszani a gyujtassal, illetve belovom a helyes alapjarati fordulatszamot is. Martonvasaron belottek vagy 500 koruli fordulatra, mondvan a V6nak ennyi eleg. En azert jobb szeretnem ha 800 lenne, ahogy azt a kezikonyv eloirja.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Natalie Driver Gabe

Re: daytona verdai

Post by Natalie Driver Gabe »

daytona wrote:Nos tovabbi ujitasok (majd probalok loni egy par kepet is):

hala a martonvasari csapatnak felkerult a zsir uj Weber 38DGMS karburator a regi 36-os Pierburg SOlex helyett :ba: :ba: Igy a kocsi vegre autos elmenyt tud nyujtani - a vege fele mar mar autozhatatlan volt, kis gaznal rettenetesen szaggatott. A tapasztalat az, hogy magas fordulaton nagyon megindul, egy kis gondom meg van: elindulaskor nagyon le akar fulladni, mar kis gazadasra is, nehez vele elindulni. Bar mar megszoktam, de ez igy azert nem ok. Fefevel beszelgettunk a majalison, lehet adni kene neki egy kis plusz elogyujtast - a martonvasariak 9 fokot lottek be. Ugyhogy a terv most az, hogy beszerzek egy sztroboszkopot, es elkezdek jatszani a gyujtassal, illetve belovom a helyes alapjarati fordulatszamot is. Martonvasaron belottek vagy 500 koruli fordulatra, mondvan a V6nak ennyi eleg. En azert jobb szeretnem ha 800 lenne, ahogy azt a kezikonyv eloirja.
Helló
Hasonló gondokkal küzdök én is.
A minap merült fel az ötlet hogy esetleg egy más karbit kellen építeni rája.
Mert ügyi nálam a motor elevet többet tud mint amit nyújt. A hétvégén szeretnénk mellőzni a mechanikus gyujtást s átálni elktronyikusra.
De engem mindennképp érdekelne hogy miképp tehet szert az ember egy ilyen karbira.
Vagy esetleg miről operálhatnám le. :laza:
De ha végre sikerült belőnötök a mocit ok-sra akkor a beállítási adatok is erősen érdekelnének.
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: daytona verdai

Post by daytona »

Hat nalam a legnagyobb gondot a rossz elogyujtas okozta, nem a karbi. Szerintem sima 2.3 V6-nal (ha persze nem tervezel valami ultra brutalis kompresszio noveleses atalakitast) siman eleg a megszakitos gyujtas, nincs azzal semmi problema.

A karbim annyibol volt rossz, hogy mar nem igazan lehetett finoman hangolni. A jobb oldali hengersort nagyon szepen be tudtam loni, nem durrogott vissza a jobb oldali kipufogoba. A bal oldalt azonban nem. Mivel a bal pillangoszelep tengelye mar sajnos lazabb a karbiban, amellett falsot szivott, igy a bal oldali hengersort, hogy egyenletesen jarjon alapjaraton a motor, kicsit jobban dusitanom kellett. A gyakorlatban ez ugy mukodott, hogy a jobb oldali dusito csavart a teljes bezarastol szamitva 3 fordulatra nyitottam ki, a bal oldalit pedig 6 es fel fordulatra. Igy tudtam valamikor tavaly osszel meg ugy ahogy beloni a karbit.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: daytona verdai

Post by daytona »

A jelenlegi beallitas pedig a kovetkezo:

Weber 38 DGMS karbi (a 3.0 Essex gyari karbija)
9 fok elogyujtas
szelepek 0.35-0.40
megszakito: 0.5

Ezt modositani szeretnem 12 fok elogyujtasra.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Natalie Driver Gabe

Re: daytona verdai

Post by Natalie Driver Gabe »

daytona wrote:A jelenlegi beallitas pedig a kovetkezo:

Weber 38 DGMS karbi (a 3.0 Essex gyari karbija)
9 fok elogyujtas
szelepek 0.35-0.40
megszakito: 0.5

Ezt modositani szeretnem 12 fok elogyujtasra.
Nekem az alap 2.3 as karbi van
Házag 0.4
Szelepek 0.35 és0.40
Viszont 2mm le van síkolva a hengerfejből.
De lehet hogy szét van kissé égve a megszakítóm. :evil:
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: daytona verdai

Post by daytona »

Amennyiben megszakitot cserelsz, csak Bosch megszakitot rakj be, es megszunnek a gondjaid. Nem akarom az Intermotort lejaratni, mert van ami jo nekik is (pl DOHC motor elosztokupakja), de ez a megsazkitojuk valamiert nem az igazi.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Natalie Driver Gabe

Re: daytona verdai

Post by Natalie Driver Gabe »

daytona wrote:Amennyiben megszakitot cserelsz, csak Bosch megszakitot rakj be, es megszunnek a gondjaid. Nem akarom az Intermotort lejaratni, mert van ami jo nekik is (pl DOHC motor elosztokupakja), de ez a megsazkitojuk valamiert nem az igazi.
Most csak úgy kap egy gagyit mert át alakítjuk elektronyikusra.
Csak pár napig kell kitartson.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: daytona verdai

Post by Süni »

Néddmá, milyen felnijei vannak! :lol:

http://www.duen.hu/kepek/foto/101015_pe ... ye_648.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: daytona verdai

Post by daytona »

Hoppaaa!!!! :lol: Ezexerint nem szarok azok a felnik :lol: Raallok a Lanciakra :lol:
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Post Reply