Page 21 of 26

Re: daytona verdai

Posted: Mon Oct 14, 2013 2:56 pm
by Tibi
Töcs wrote: lásd:
http://www.mk5cortinaestate.co.uk/cortina8.html" onclick="window.open(this.href);return false;
:nyal:
ha egyszer nagy leszek
azért egy pözsó hátsó fék beavászkodott a rendszerbe :mrgreen:

Re: daytona verdai

Posted: Mon Oct 14, 2013 9:04 pm
by Nitrobuster
Nekem régen elől sierra hátsó spirál volt. De valaki a granada elsőre esküszik ;-) .
Most én beton kemény gátlót akarok mert ha kamionárokban megyek nagy fékezésnél felül a bölcső :mrgreen:

Re: daytona verdai

Posted: Tue Oct 15, 2013 11:49 am
by Bogyo28
Nitrobuster wrote: nagy fékezésnél felül a bölcső :mrgreen:
Töcs postásautója ezt sima betonon is elő tudja adni...

Re: daytona verdai

Posted: Tue Oct 15, 2013 12:10 pm
by tomtom
Bogyo28 wrote:
Nitrobuster wrote: nagy fékezésnél felül a bölcső :mrgreen:
Töcs postásautója ezt sima betonon is elő tudja adni...

azt hittem, hogy csak az enyém ilyen alacsony. :-)
a kroki emelő is csak úgy fér a bölcső alá, hogy a lökősnél ráemelek, és cipőorral bepöccintem az odakészített emelőt.

Re: daytona verdai

Posted: Tue Oct 15, 2013 2:12 pm
by szszaby
Az enyém alá is csak az alacsony profilú kroki fér be. Asszem 10-11cm körül lehet.

Re: daytona verdai

Posted: Mon Nov 11, 2013 9:18 pm
by daytona
Vegre ismet haladt egy kicsit a Taunus...bar eredetileg az volt a terv, hogy most vasarnap mar a valtotarto bak felfuggesztese lesz csinalva a kasznin, megis ismet ra kellett fokuszalni a motorra. Valamiert ugyanis a motor meg mindig rettenetesen magasan volt. Ez ugy derult ki, hogy a valtot (bar MT75, de akkor is), semmilyen szinten nem lehetett beszoritani a valtoalagutba, es a kardanban rettenetesen nagy volt a tores. Apropo kardan: a sierra DOHC kardanja hosszban 1-1-ben bement a kocsi ala, mintha oda terveztek volna. Szoval osszeallt a 2.9 scorpio, MT75 V6 valto, DOHC sierra kardan hajtaslanc :mrgreen:

Visszaterve a motortartokra: 5 centit (!!!) raktuk lejjebb a motort, most van az olajtekno kb masfel centivel a bolcso felett, es most nez ki jol a motorterben. Eddig mindig gyanusan furan magasan volt. Szerintem a motortartok is, amiket kaptam a kocsihoz, nem Taunusos tartok voltak. Vagy amit meg el tudok kepzelni (bar abszolut nem logikus a dolog), hogy kulonbozik a V6 es a sor 4 Taunus bolcso... :h: Mas otletem nincs....

Mindenesetre most a motor beepitesi magassaga szerintem jo, az MT75 tokeletesen elfer az alagutban, es a kardan is tores nelkul es csak egy minimalis lejtessel megy a difihez. Fotok majd lesznek!

Re: daytona verdai

Posted: Tue Nov 12, 2013 4:49 pm
by tomtom
daytona wrote:agy amit meg el tudok kepzelni (bar abszolut nem logikus a dolog), hogy kulonbozik a V6 es a sor 4 Taunus bolcso... :h: Mas otletem nincs....

ua. a bölcső, de!
a sima 5 fokúra történő cserénél is ez volt a gondom, és arra következtettem, hogy a váltó hosszabb, és ezért volt a nagy törés. én a váltón emeltem és jó lett.

Re: daytona verdai

Posted: Tue Nov 12, 2013 11:04 pm
by daytona
Akkor ezennel sikerult javitanom a kocsi stabilitasan, a sulypont tuti lejjebb kerult :mrgreen:

Re: daytona verdai

Posted: Wed Nov 13, 2013 3:11 pm
by Töcs
    daytona wrote:Akkor ezennel sikerult javitanom a kocsi stabilitasan, a sulypont tuti lejjebb kerult :mrgreen:
    Na végre! :ba: Tesztkör ezekszerint meggyőző volt?
    Amúgy zsír lesz a cucc (remélem) Nekem mióta benne van az efi mindig van valami baja. Előtte meg semmi nem volt jó mondjuk sose :mrgreen:
    Generátorod lent vagy fent van?
    Szervód van?
    Hűtőmegoldás? Fix lapát, elrejtett hűtő+viszkó?

    Kb itt van neked is a motrod vagy sikerült lejjebb tenni?

    Re: daytona verdai

    Posted: Wed Nov 13, 2013 9:20 pm
    by daytona
    Ugye itt volt nekem miutan hidat csereltem benne. Mondjuk eleg magasnak tunt, pedig szerintem a gyari tartok es gumibakok kerultek be. Bar ilyen oreg autonal a fene tudja...Most pedig talan 1 centivel van lejjebb, mint a Tied, de majd lovok rola kepeket. Probakor meg sajnos nem volt, most jon meg csak a valtotarto es a kardancsapagytarto... :120:

    Re: daytona verdai

    Posted: Wed Nov 13, 2013 9:27 pm
    by daytona
    Ja, generatorom lennt van, fennt nem ferne el az aksitalcatol. Szervo nincs (sajnos :cry: ), huto scorpio automatabol szarmazik, hutoventillator fiesta elektromos venti, provizorikusan bekotve, utasterbol kapcsolhato. Nagyon csunya kabelezessel, en keszitettem :mrgreen:

    Re: daytona verdai

    Posted: Mon Nov 25, 2013 12:26 am
    by daytona
    Jelentem beindult!!! :ba: Hat nem is tudom, talan 5 ev allas utan...Szoval 2.9 12v EFI, 2.8 lendkerek, MT75, sierra DOHC kardan, scorpio automata oninditoja, sierra DOHC valtotarto bakja....lesz nehany kep is.

    Re: daytona verdai

    Posted: Mon Nov 25, 2013 1:08 am
    by TÉCSÉ
    Öröm és boldogság - Nálad is :mrgreen:

    Re: daytona verdai

    Posted: Mon Nov 25, 2013 8:25 am
    by daytona
    Nos akkor egy ket kep:

    Re: daytona verdai

    Posted: Mon Nov 25, 2013 8:31 am
    by daytona
    Tudom, a kipufogo olyan amilyen - az lett atszabva kicsit, ami volt is ra meg anno csinaltatva. Nem egy szep darab, de egyelore megteszi. A kardan viszont egyenesen all, a hardynal nincs szogelhajlas...ugyhogy maradt meg egy csomo dolog, amit meg kell huzni, vissza kell szerelni. De ha minden jol megy, a kovetkezo alkalom utan mar lesz probakor is.