Page 1 of 12

Kun Laci Mk1

Posted: Mon Mar 04, 2013 6:28 pm
by kun laci
capri.jpg
Sziasztok,
reg jartam itt, azota kesz is van 90% a Caprim, ha sikerul teszek most fel kepeket is.
A kovetkezo a gondom: az auto meginditasa mar ok, de mivelhogy kapcsolo-palca problemam
van nem tudom mozditani.
Mk1 a kocsi, a kapcsolopalca-hazbol pedig 1 tengelyen a 3 valtovas ami tovabb a 3 valttoruddal
es a szekrenybe:
http://www.capriwiki.com/index.php?titl ... Sliders%29" onclick="window.open(this.href);return false;
na,nekem itt minden kikopva s csak lotyog, az egesz mindensegre szuksegem lenne innen
VAGY milyen mas kapcsoloszekreny talalna az 1600 az motromra...
barmilyen tippet szivesen fogadok....,megha valakinek van elado karpiteleme megvennem

koszi,
Kunlaci

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Mon Mar 04, 2013 9:03 pm
by Pudva
Szép az autó, képeket még! 8-)
Viszont a problémádat én sajnos nem egészen értem... de remélem a többiek igen...
A váltóval van a gond?

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Mon Mar 04, 2013 9:55 pm
by proteus
Malacod van, tudok hozzá cuccokat adni, ha el tudsz jönni érte akkor komplett váltót is. Pü-ben majd megbeszéljük a többit.

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Mon Mar 04, 2013 10:08 pm
by Machine
Szia Laci, gratula a vashoz :smt023 és mééég képeket!
Ajtókárpitom van (bal-jobb), nem gyári borítással, fekete marhabőr, nagyon szép.
Képeket küldök holnap.

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Mon Mar 04, 2013 11:35 pm
by Bogyo28
Pudva: külső kulisszás váltó kulisszája szét van kopva, ezért szokták eldobálni az emberek a csattogós váltót.

Ha kell nekem is van valahol komplett kulisszám hozzá.

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Tue Mar 05, 2013 10:14 am
by kun laci
Sziasztok,
koszi a visszajelzeseket, most lett 2 eve hogy a vas, es tenyleg vas volt hozzam kerult,
kutya meg eger ketrec volt,tolem 300 kmre Bukarestben.
Szivesen dicsekednek az epites menetevel:), de meg nem jottem rea hogyan kell tobb kepet
feltolteni.
Kezdodott a komplekt leegetse a festeknek, darabokba szedes, ebay-fuggoseg.
Mint minden epitesnel, szep lett a kocsi de 2szor mar maskepp fogom csinalni :)
Itt az a baj a regi autokkal hogy ha valaki orokol egyett, talal a garazsaban, egybol milliomosnak almodja magat, az auto allapotatol fuggetlenul, igy nehez kapni egy jo alapot.
Erdekesseg h tavalyelott 25.ooo Euro - nem gepeltem el- lett volna az atiratasa -zold ado- a tavaly el lett torolve sikerult nevemre irassam- az iden mar megint fizetos, de sokkal kevesebb.
Igen koszi, valamelyiketektol megvasarolnam a komplekt kulisszat-erdekes hogy a kocsi elmeletileg mk1es es katalogus szerint ez mar a 2eseknel van, nemigazan latnek neki most az egesz szekrenyt kicserelni .

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Sun Mar 17, 2013 3:04 pm
by kun laci
Sziasztok,
remelem mindnyajan jol vagytok a havazasok utan, nalunk a tegnap kezdodott el ,de le is allt es most mar ok, csak szuksegem lesz a cuccokra, csak lassam mikent es hogy jutok feletek,
tudtok valamit a sarga caprirol ami a mobile-n van listazva?

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Mon Mar 18, 2013 7:44 pm
by daytona
Melyikrol? A magyarorszagirol?

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Thu Mar 21, 2013 9:58 am
by kun laci
Sziasztok,
a nemeten , de Budapesti hirdetes,igaz idokozben mar -szamomra
legalabbis- nem erdekes, mert epp tegnap vettem egy (nekem) uj vasat, 69es Caprit,
kis tulzasokkal jo allapotban.majd jovok kepekkel.
ami erdekes h ennel a kocsinal is ugy nez ki ugyanaz a problema vant mint a szurke
fentebb emlitett Caprimnal, a kulissza nem mukodik rendesen. ennek a motra 1500os V-s,
nem volt inditva 2006-ota, es a tegnap egy jo negyedora alatt beinditottuk s nagyon
szepen klattyog, de persze azert van mit a kocsin tenni-venni
...ugyhogy ma delutan lesz egy pici munkam... :-P

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Fri Mar 22, 2013 12:49 pm
by Bogyo28
kun laci wrote:Sziasztok,
a nemeten , de Budapesti hirdetes,igaz idokozben mar -szamomra
legalabbis- nem erdekes, mert epp tegnap vettem egy (nekem) uj vasat, 69es Caprit,
kis tulzasokkal jo allapotban.majd jovok kepekkel.
ami erdekes h ennel a kocsinal is ugy nez ki ugyanaz a problema vant mint a szurke
fentebb emlitett Caprimnal, a kulissza nem mukodik rendesen. ennek a motra 1500os V-s,
nem volt inditva 2006-ota, es a tegnap egy jo negyedora alatt beinditottuk s nagyon
szepen klattyog, de persze azert van mit a kocsin tenni-venni
...ugyhogy ma delutan lesz egy pici munkam... :-P
én ajánlanám mindkét kocsinál hogy cserélj váltót belső kulisszásra, esetleg 5 sebességesre, jobban jársz.

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Fri Mar 22, 2013 3:14 pm
by kun laci
hat igen Bogyo, ebben valoszinu nagyon is igazad van,szeretnem ,-ettem volna eredti allaptban
tartani oket, lassam h sikerul vagy cserelem a valtokat

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Fri Mar 22, 2013 3:16 pm
by szszaby
Az enyém is ilyen volt és nekem is szarakodott, de szétszedtem és felhegesztetem a kopott helyeken, kimunkáltam és teljesen használható lett.

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Fri Mar 22, 2013 3:23 pm
by Bogyo28
kun laci wrote:hat igen Bogyo, ebben valoszinu nagyon is igazad van,szeretnem ,-ettem volna eredti allaptban
tartani oket, lassam h sikerul vagy cserelem a valtokat
a szétkopott váltokulisszát fel is lehet javítani, ha az eredeti állapot megörzése a cél. sajnos ha másikat veszel, az sem biztos hogy tökéletes, mert az is kb ugyanannyi idős mint ami neked van...

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Fri Mar 29, 2013 8:42 pm
by kun laci
szszaby wrote:Az enyém is ilyen volt és nekem is szarakodott, de szétszedtem és felhegesztetem a kopott helyeken, kimunkáltam és teljesen használható lett.
na ezt lehet kiprobalom, magyaran : feltoltotted hegesztes altal es utana kikuszurolted,reszelted
a feltoltesbol szarmazo a plussz vasat, nem?

Re: Mk1 kapcsolasi problemak

Posted: Fri Mar 29, 2013 10:04 pm
by szszaby
kun laci wrote:
szszaby wrote:Az enyém is ilyen volt és nekem is szarakodott, de szétszedtem és felhegesztetem a kopott helyeken, kimunkáltam és teljesen használható lett.
na ezt lehet kiprobalom, magyaran : feltoltotted hegesztes altal es utana kikuszurolted,reszelted
a feltoltesbol szarmazo a plussz vasat, nem?
Igen.
Lényeges még hogy a karok közte ne legyen nagy hézag. A tengelyben van egy stift amivel a kiválasztott fokozathoz tartozó kart mozgatod. Ez ne tudjon bemenni a két kar közzé.
gearbox-type-f-06.png