Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by szszaby »

Azért kíváncsi lennék ilyen apróságon minek variálnak? Így legalább kétféle van, de értelme nem sok van.
Bár asszem van akinek furat sincs a B oszlopon, akkor meg három féle létezik.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

szszaby wrote:Azért kíváncsi lennék ilyen apróságon minek variálnak? Így legalább kétféle van, de értelme nem sok van.
Bár asszem van akinek furat sincs a B oszlopon, akkor meg három féle létezik.
Jól gondolod ,áll nálam egy teljesen gyári Mk1 /a ,annak az öv nem is az oszlopba van fogatva ,hanem az oszlop mögött az üvegszint alatt vagy 10 cm-rel ,gyári ,az oszlopon még luk sincs ,és a takarón sem ,de a kárpit úgy van kialakítva hogy az csont nélkül passzoljon. Amit most csinálok 1970-es ,a másik 1972-es ,vagyis mindez bő két év alatt ,mindegyik 1/a ,még nem játszanak közre Mk2 alkatrészek ,mint azMk1/b nél és mégis össze-vissza kevergetik ,aztán ha valaki 40-év után elkezdi összelegózni meglepődik mint én ,hát mit gondoltak ezek 40 éve honnan a picsből szedek én össze annyi alkatrészt hogy minden hülye ötletüknek meg tudjak felelni .Ezek a pihent német mérnökök biztos szívtak akkoriban valamit ,én meg most miattuk a fogam !
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

DSCF3501.JPG
DSCF3501.JPG (108.26 KiB) Viewed 5758 times
DSCF3502.JPG
DSCF3502.JPG (80.93 KiB) Viewed 5758 times
Bubor
nemleszgondhasegítis
Posts: 175
Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by Bubor »

Lehet, hogy akkor ez lenne a megoldás :idea: - lyuk behegeszt, csatlakozás az oldalablak alá ?

Más:
Mi a véleményed: üvegszálas műgyantából legyártani MK1 lökhárítót? ( vagy találtál már megoldást?)
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by Bogyo28 »

White Shark wrote:
szszaby wrote:Azért kíváncsi lennék ilyen apróságon minek variálnak? Így legalább kétféle van, de értelme nem sok van.
Bár asszem van akinek furat sincs a B oszlopon, akkor meg három féle létezik.
Jól gondolod ,áll nálam egy teljesen gyári Mk1 /a ,annak az öv nem is az oszlopba van fogatva ,hanem az oszlop mögött az üvegszint alatt vagy 10 cm-rel ,gyári ,az oszlopon még luk sincs ,és a takarón sem ,de a kárpit úgy van kialakítva hogy az csont nélkül passzoljon. Amit most csinálok 1970-es ,a másik 1972-es ,vagyis mindez bő két év alatt ,mindegyik 1/a ,még nem játszanak közre Mk2 alkatrészek ,mint azMk1/b nél és mégis össze-vissza kevergetik ,aztán ha valaki 40-év után elkezdi összelegózni meglepődik mint én ,hát mit gondoltak ezek 40 éve honnan a picsből szedek én össze annyi alkatrészt hogy minden hülye ötletüknek meg tudjak felelni .Ezek a pihent német mérnökök biztos szívtak akkoriban valamit ,én meg most miattuk a fogam !
ők csak fejlesztettek, ha komplett autód lenne eredeti motyokkal akkor nem lenne gond :mrgreen: :mrgreen:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

Bubor wrote:Lehet, hogy akkor ez lenne a megoldás :idea: - lyuk behegeszt, csatlakozás az oldalablak alá ?

Más:
Mi a véleményed: üvegszálas műgyantából legyártani MK1 lökhárítót? ( vagy találtál már megoldást?)
Hasonló az elképzelés ,de luk nem behegeszt ,a rozsdaszínű 4darabra vágva méretpontosan összelegóz összehegeszt ,lefényez .A lökhárítóra egyenlőre több megoldás is létezik ,nem született egyenlőre döntés a végsőről . 1,- maradnak az eredetiek (egy másik autóról ) selyemfényűre fújva , 2,- hátul az eredeti ,elöl escort sarolkökhárítók ,irányjelző nyílás nélkül,selyemfénnyel.(mivel marad az eredeti kislámpás irányjelzős rendszer .) 3,- Sunyától szerzett vágott lökhárítódarabokból kialakítani előre saroklökhárítókat .
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by szszaby »

White Shark wrote:
szszaby wrote:Azért kíváncsi lennék ilyen apróságon minek variálnak? Így legalább kétféle van, de értelme nem sok van.
Bár asszem van akinek furat sincs a B oszlopon, akkor meg három féle létezik.
Jól gondolod ,áll nálam egy teljesen gyári Mk1 /a ,annak az öv nem is az oszlopba van fogatva ,hanem az oszlop mögött az üvegszint alatt vagy 10 cm-rel ,gyári ,az oszlopon még luk sincs ,és a takarón sem ,de a kárpit úgy van kialakítva hogy az csont nélkül passzoljon. Amit most csinálok 1970-es ,a másik 1972-es ,vagyis mindez bő két év alatt ,mindegyik 1/a ,még nem játszanak közre Mk2 alkatrészek ,mint azMk1/b nél és mégis össze-vissza kevergetik ,aztán ha valaki 40-év után elkezdi összelegózni meglepődik mint én ,hát mit gondoltak ezek 40 éve honnan a picsből szedek én össze annyi alkatrészt hogy minden hülye ötletüknek meg tudjak felelni .Ezek a pihent német mérnökök biztos szívtak akkoriban valamit ,én meg most miattuk a fogam !
Enyém szintén 72-es 1/a-s és nálam az oszlopon van a biztonsági öv.
Ez ugyanolyan mint a hűtő melletti lemez betét. Neked jobb oldalon van, van akinek mind a két oldalon, nekem egyik sincs.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

Köszönöm megoldódott,nem kell szabnom ,viszont azt már meg sem merem kérdezni ,Mk1 üléssínje van-e valakinek ? Üléseket találtam itthol ,de persze a sínjeit már elhasználtam a citromsárgához .
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

Van azért ezen az autón még pár anomália ,például a motorháztetőt az anyósülés felől lehet nyitni ,vonóhorgos volt ,bent vannak a hátsó merevítők amihez csavarozva volt maga a horog ,mindkét oldalon van belsőlámpa ,mert általában csak az egyik oldalon szokott lenni ,és mindkét a oszlopba lejön a gyári köteg ,vagyis nem utólag beépített . Eddig ennyit találtam ,még lehet lesz.
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by daytona »

Mk3 ulessin darabjaim vannak, egeszben nincs egy sem, szetszedve kb 3-4 darab...
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

daytona wrote:Mk3 ulessin darabjaim vannak, egeszben nincs egy sem, szetszedve kb 3-4 darab...
Igen,köszi de az nem olyan ,esetleg ha nagyon nem lesz semmi faragáshoz még megfelelhet ,akkor kereslek .
User avatar
Machine
nemleszgondhasegítis
Posts: 159
Joined: Fri Nov 16, 2007 11:38 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakeszi

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by Machine »

White Shark wrote:Van azért ezen az autón még pár anomália ,például a motorháztetőt az anyósülés felől lehet nyitni ,vonóhorgos volt ,bent vannak a hátsó merevítők amihez csavarozva volt maga a horog ,mindkét oldalon van belsőlámpa ,mert általában csak az egyik oldalon szokott lenni ,és mindkét a oszlopba lejön a gyári köteg ,vagyis nem utólag beépített . Eddig ennyit találtam ,még lehet lesz.
Nekem a 69- s ben és a 70- s ben is így van ;-)
"The highway still leads to hell"
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

Nálam a négyből csak ebben az egyben ,pedig kettő 72 előtti ,kettő utáni .
User avatar
gridoux
nemleszgondhasegítis
Posts: 143
Joined: Fri Dec 09, 2011 11:22 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskócz
Contact:

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by gridoux »

White Shark wrote: a motorháztetőt az anyósülés felől lehet nyitni ,mindkét oldalon van belsőlámpa
Az angol 1970-esben is így van.
Ford és MK1 - mert szeretem :)
Capri MK1 1970 1,6 OHV - a beteljesült ígéret
Granada MK1 1975 2,8 V6 - a rehabili
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

Mk1 tulajok ,tudja -e valaki azt ,hogy a tank és a kaszni között van-e gumicsillapítás ?Vagy csak azzal a négy csavarral rögzítem ,azt passz ?
Post Reply