Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Post Reply
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Bilikék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

Még pár kép.
DSCF3422.JPG
DSCF3422.JPG (112.61 KiB) Viewed 5634 times
DSCF3423.JPG
DSCF3423.JPG (110.48 KiB) Viewed 5634 times
DSCF3424.JPG
DSCF3424.JPG (110.99 KiB) Viewed 5634 times
DSCF3425.JPG
DSCF3425.JPG (104.23 KiB) Viewed 5634 times
DSCF3426.JPG
DSCF3426.JPG (114.86 KiB) Viewed 5634 times
DSCF3427.JPG
DSCF3427.JPG (80.98 KiB) Viewed 5634 times
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: Bilikék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by Pudva »

BUjÉK! Lassítson kérem, mert ha ilyen ütemben halad, akkor január végére kész lesz a VAS, és akkor mit fog csinálni az év hátralévő részében? 8-)

Kérdés: Miért fested le a fékcsöveket?
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Bilikék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

Köszönöm ez a része viszonylag gyorsan megy ,a hozzávaló alkatrészek megkeresése már nem annyira ,most kb egy nap mire megkeresem a saját motorját ! :mrgreen:
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Bilikék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

Pudva wrote:BUjÉK! Lassítson kérem, mert ha ilyen ütemben halad, akkor január végére kész lesz a VAS, és akkor mit fog csinálni az év hátralévő részében? 8-)

Kérdés: Miért fested le a fékcsöveket?
Válasz -azért mert egy része eredeti acél és korróziónyomok vannak rajta ,másik része műanyagozott acél ,hülyén néz ki ,harmadik pedig réz amit a már fel nem lelhető darabok pótlására használok ,tehát csiszolás festés és egységesítve van, nem látszik hogy szedett-vedett összeválogatott a rendszer.
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: Bilikék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by Pudva »

White Shark wrote:Válasz -azért mert egy része eredeti acél és korróziónyomok vannak rajta ,másik része műanyagozott acél ,hülyén néz ki ,harmadik pedig réz amit a már fel nem lelhető darabok pótlására használok ,tehát csiszolás festés és egységesítve van, nem látszik hogy szedett-vedett összeválogatott a rendszer.
Értem, köszönöm!
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Bilikék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by Bogyo28 »

White Shark wrote:
Pudva wrote:BUjÉK! Lassítson kérem, mert ha ilyen ütemben halad, akkor január végére kész lesz a VAS, és akkor mit fog csinálni az év hátralévő részében? 8-)

Kérdés: Miért fested le a fékcsöveket?
Válasz -azért mert egy része eredeti acél és korróziónyomok vannak rajta ,másik része műanyagozott acél ,hülyén néz ki ,harmadik pedig réz amit a már fel nem lelhető darabok pótlására használok ,tehát csiszolás festés és egységesítve van, nem látszik hogy szedett-vedett összeválogatott a rendszer.
nem érdemelt meg volna tök új csöveket? :oops:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Bilikék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

Érdemelni érdemelt volna , de míg nálunk 2000 pénz egy méter ,ezen csak az lesz új amit nem tudok felújítani ,bízom magamba ami azon a határon van ,hogy már nem biztonságos ,azt nem fogom visszatenni ,épp ma voltam két rövidebb darabot peremeztetni ,+ új fittingek, ez a manőver 2500 pénz volt . A hátsó fékcső kb 4-méter ,szerinted nem nézem meg van-e itthol használható ,De bizony ,hiába biztonsági berendezés ,nekem sem a legyek hordják össze .Ilyen világot élünk ,szarból várépítés ! (de én legalább építem azt a várat ,......) jelenleg jobb dolgom sincs .
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Bilikék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

White Shark wrote:Köszönöm ez a része viszonylag gyorsan megy ,a hozzávaló alkatrészek megkeresése már nem annyira ,most kb egy nap mire megkeresem a saját motorját ! :mrgreen:
Forgalmit megkerestem , számok leír ,keresgélés ,motor meglett ,ami rossz viszont ,négy ember kell hogy kiszabadítsa ,ami jó ,megmozdult a főtengely ,áttekerni nem tudtam ,annyi hely nem volt ,de ha már megmozdul ez rossz motor nem lehet ,ő lesz benne !Keresgéltem ,találtam egy jónak tűnő csattogós ,eredeti váltót is ,és egy egydarabos ,felfüggesztőcsapágy nélküli kardánt is ,ez csak Mk1 lehet ,jó lesz .Ami viszont nincs ,és már megint hiányzik az a V-motoros motortartóbakok . Megyek egy másik topikba ,bakot keresni .
User avatar
Töcs
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 472
Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Bilikék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by Töcs »

White Shark wrote:
White Shark wrote:Köszönöm ez a része viszonylag gyorsan megy ,a hozzávaló alkatrészek megkeresése már nem annyira ,most kb egy nap mire megkeresem a saját motorját ! :mrgreen:
Forgalmit megkerestem , számok leír ,keresgélés ,motor meglett ,ami rossz viszont ,négy ember kell hogy kiszabadítsa ,ami jó ,megmozdult a főtengely ,áttekerni nem tudtam ,annyi hely nem volt ,de ha már megmozdul ez rossz motor nem lehet ,ő lesz benne !Keresgéltem ,találtam egy jónak tűnő csattogós ,eredeti váltót is ,és egy egydarabos ,felfüggesztőcsapágy nélküli kardánt is ,ez csak Mk1 lehet ,jó lesz .Ami viszont nincs ,és már megint hiányzik az a V-motoros motortartóbakok . Megyek egy másik topikba ,bakot keresni .
Bakot lő az Úr? :twisted:
Amúgy hogy értelmes hozzászólásom is legyen nagyon baba az autó az apró részletek miatt!!!
Motorkiemelés meg nem lehet gond. Hát minek van annyi kölök az alomba? :mrgreen:
Èn sosem iszom rèszegen...

1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Bilikék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

Hiába van az a sok kölök ,tele van a tökük az apjuk hobbijával ,ha megemlítem nekik hogy kéne egy kis segítség a műhelybe ,már menekülnek ,Fefe már rég nem lakik itt így ő se sűrűn segít be ,csak ha néha munkát hoz ,vagy megkérem ,a legkisebbet érdekelné ugyan a dolog csak majdnem 7 évesen a szerszámadogatáson kívül másra nem tudom használni ,ezt hozta az élet ,magad uram ha szolgád nincs .
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: Bilikék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by TÉCSÉ »

White Shark wrote:Hiába van az a sok kölök ,tele van a tökük az apjuk hobbijával ,ha megemlítem nekik hogy kéne egy kis segítség a műhelybe ,már menekülnek ,Fefe már rég nem lakik itt így ő se sűrűn segít be ,csak ha néha munkát hoz ,vagy megkérem ,a legkisebbet érdekelné ugyan a dolog csak majdnem 7 évesen a szerszámadogatáson kívül másra nem tudom használni ,ezt hozta az élet ,magad uram ha szolgád nincs .
Majd összeülünk páran - viszonylag nagy rakterű - ótóba , oszt rendet teszünk Nálad :burnout: :laza:
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: Bilikék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by daytona »

Pikk pakk elmegy az ido, es a 7 eves siman szereloi korba lep :-D Gratula, jol haladsz!
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Bilikék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

TÉCSÉ wrote:
White Shark wrote:Hiába van az a sok kölök ,tele van a tökük az apjuk hobbijával ,ha megemlítem nekik hogy kéne egy kis segítség a műhelybe ,már menekülnek ,Fefe már rég nem lakik itt így ő se sűrűn segít be ,csak ha néha munkát hoz ,vagy megkérem ,a legkisebbet érdekelné ugyan a dolog csak majdnem 7 évesen a szerszámadogatáson kívül másra nem tudom használni ,ezt hozta az élet ,magad uram ha szolgád nincs .
Majd összeülünk páran - viszonylag nagy rakterű - ótóba , oszt rendet teszünk Nálad :burnout: :laza:
Az első résszel maximálisan egyetértek ,csak gyertek ,viszont a rendet teszünk nálad az annyira nem jön be ! :neutral:
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Bilikék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by Bogyo28 »

White Shark wrote:Érdemelni érdemelt volna , de míg nálunk 2000 pénz egy méter ,ezen csak az lesz új amit nem tudok felújítani ,bízom magamba ami azon a határon van ,hogy már nem biztonságos ,azt nem fogom visszatenni ,épp ma voltam két rövidebb darabot peremeztetni ,+ új fittingek, ez a manőver 2500 pénz volt . A hátsó fékcső kb 4-méter ,szerinted nem nézem meg van-e itthol használható ,De bizony ,hiába biztonsági berendezés ,nekem sem a legyek hordják össze .Ilyen világot élünk ,szarból várépítés ! (de én legalább építem azt a várat ,......) jelenleg jobb dolgom sincs .
fitting és rézcső megvesz, peremező megvesz, átalakít, kb 6000 HUF egyszeri beruházás, és soha többet nem kell fékcsőért menni. nálunk az idő a kevés, nem engedhetem meg hogy egy darab rézcső miatt egy hetet kelljen várni. nem utolsó szempont az sem, hogy így ezt is magamnak tudom megcsinálni. ami szerszámot te is öszevásároltál már, egy ilyen megvétele már semmiség:

http://fordcapri.hu/ftp/Fotok/Muhely/12 ... CF1335.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fordcapri.hu/ftp/Fotok/Muhely/12 ... CF1336.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fordcapri.hu/ftp/Fotok/Muhely/12 ... CF1339.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fordcapri.hu/ftp/Fotok/Muhely/12 ... CF1340.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fordcapri.hu/ftp/Fotok/Muhely/12 ... CF1343.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fordcapri.hu/ftp/Fotok/Muhely/12 ... CF1349.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fordcapri.hu/ftp/Fotok/Muhely/12 ... CF1353.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

a képeken prés van, de sima kalapáccsal is nagyon jól müködik. lehet vele tölcsért is gyártani, rézcsőnek meg nincs 500 ft métere, csak ne a Pudvát küld érte, mert neki veszélyes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ja, és így szar áráért nem szarból épül a vár...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
SONI
T.O.C.B.
Posts: 908
Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: PÁKOZD

Re: Bilikék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by SONI »

Bogyo28 wrote:
White Shark wrote:
Pudva wrote:BUjÉK! Lassítson kérem, mert ha ilyen ütemben halad, akkor január végére kész lesz a VAS, és akkor mit fog csinálni az év hátralévő részében? 8-)

Kérdés: Miért fested le a fékcsöveket?
Válasz -azért mert egy része eredeti acél és korróziónyomok vannak rajta ,másik része műanyagozott acél ,hülyén néz ki ,harmadik pedig réz amit a már fel nem lelhető darabok pótlására használok ,tehát csiszolás festés és egységesítve van, nem látszik hogy szedett-vedett összeválogatott a rendszer.
nem érdemelt meg volna tök új csöveket? :oops:
Minek abba új fékcső. Meg csinálja azt be teszi a garázs valamelyik sarkába azt jól letakarja, hogy ne koszosodjon oszt onnan soha ki nem mozdul majd vele :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply