Tibi - Saabotage 2.3t

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Tibi - Saabotage 2.3t

Post by Tibi »

Blant wrote:Nagyon komoly a cucc!!! Honnan lőtted? Gyári, vagy utángyártott? :metla:
Gyári cucc, megmaradt készlet volt egy embernél. Befejezte a Saab szervizelést. Az egyik láncfeszítő hiányzik belőle de szerencsére lehet kapni utángyártottban is.
1980 Capri MK3
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Tibi - Saabotage 2.3t

Post by Süni »

daytona wrote: A 3 vagy 5 hengeres motoroknal elkerulhetetlen a balansztengely,..
(Hány, meg hány példát tudnék sorolni, ahol nincs...... :roll: )
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Tibi - Saabotage 2.3t

Post by Blant »

Ja, pl Suzuki Swift 1.0, olyan is, mint egy kávédaráló, de 5 hengeres, amiben nincs balance? Például melyik?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
sunya
szerszámtörő
Posts: 41
Joined: Mon Oct 08, 2007 8:56 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vecsés - Ringek

Re: Tibi - Saabotage 2.3t

Post by sunya »

FORD , VOLVO , AUDI
Capri '76 MK2 XRT5
volvo v70 tdi
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Tibi - Saabotage 2.3t

Post by Blant »

sunya wrote:FORD , VOLVO , AUDI
Ford 5 hengeres? Konkrétan melyik motorokra gondolsz?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Tibi - Saabotage 2.3t

Post by Tibi »

előkerültek az elveszett emberek is :)

Tegnap bepróbáltuk a motort egy békába , nem reménytelen a dolog. A teknőt az már biztos, hogy át kell alakítani. Ha megkapom a képeket tolok fel párat.
1980 Capri MK3
User avatar
sunya
szerszámtörő
Posts: 41
Joined: Mon Oct 08, 2007 8:56 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vecsés - Ringek

Re: Tibi - Saabotage 2.3t

Post by sunya »

Blant wrote:Ford 5 hengeres? Konkrétan melyik motorokra gondolsz?
FOCUS ST vagy RS.
Capri '76 MK2 XRT5
volvo v70 tdi
User avatar
sunya
szerszámtörő
Posts: 41
Joined: Mon Oct 08, 2007 8:56 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vecsés - Ringek

Re: Tibi - Saabotage 2.3t

Post by sunya »

https://www.youtube.com/watch?v=9Nz3oUbrzCc" onclick="window.open(this.href);return false;
Capri '76 MK2 XRT5
volvo v70 tdi
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Tibi - Saabotage 2.3t

Post by Tibi »

Szóval a "béka" amibe bepróbáltuk :

Jobb és bal oldalon van hely, egyelőre tetszik így döntve. Egyik oldalon lenne hely egy felfelé ( és előre ) álló turbónak a másik oldalon meg egy féldekástól nagyobb airbox-nak. Elég magasnak nézem a mocit, elfelejtettem megmérni és összehasonlítani egy béka dohc-val. Majd pótolom.
bekasaab01.jpg
bekasaab02.jpg
Hátul egy kicsit variálni kell a vízcsővel hasonló képpen mint a zetecnél de túl sokat már nem tudunk nyerni vele, inkább csak a biztonság miatt nehogy kikezdje a dörzsölődés a gumicsövet.
bekasaab03.jpg
Az olajteknő faragást nem fogom megúszni, kell rá hátulpúposat csinálni. Ha kész reményeim szerint befér a géptető alá. Ha nem akkor nagypúp is kell rá :-)
bekasaab04.jpg
1980 Capri MK3
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Re: Tibi - Saabotage 2.3t

Post by driver »

Háát Tibcsi ez nem fest valami jól... és szerintem semmiképpen ne dönts meg, ha ha egyáltalán beépited.
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Tibi - Saabotage 2.3t

Post by Blant »

Szerintem nagyon jol fest! Beh szíp krinolinod is van, ami az utolsó képen mutatkozik meg :)
Ha a karterből jol látom, ez a gép eredetileg is döntve volt betéve! Amit én szereltem 9.3-ast, abban egyenesen állt, tehát annak a karterje is más lehet! Én kartert is cseréltem azon! Az a karter lehet jobb lenne! 10 pénz volt bontottan. Megpróbálok képet keresni róla! A döntve/nem döntve kérdésnél vedd figyelembe, hogy hol vannak az olajvisszafolyatok a hengerfejben! Nagyon komoly lesz!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Tibi - Saabotage 2.3t

Post by Tibi »

driver wrote:Háát Tibcsi ez nem fest valami jól... és szerintem semmiképpen ne dönts meg, ha ha egyáltalán beépited.
Miért ?
1980 Capri MK3
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Tibi - Saabotage 2.3t

Post by Tibi »

Blant wrote:Szerintem nagyon jol fest! Beh szíp krinolinod is van, ami az utolsó képen mutatkozik meg :)
Ha a karterből jol látom, ez a gép eredetileg is döntve volt betéve! Amit én szereltem 9.3-ast, abban egyenesen állt, tehát annak a karterje is más lehet! Én kartert is cseréltem azon! Az a karter lehet jobb lenne! 10 pénz volt bontottan. Megpróbálok képet keresni róla! A döntve/nem döntve kérdésnél vedd figyelembe, hogy hol vannak az olajvisszafolyatok a hengerfejben! Nagyon komoly lesz!
Eredetileg is így állt csak keresztben, a turbó volt elől. A járatokat még csekkolom ha megint leugrik a fedél. Ami a teknőt illeti mintha láttam volna én is Ford kompatibilis teknőt de most sehol nem találom, lehet nem is úgy volt. Nincs a tiédről esetleg kép ?
1980 Capri MK3
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Re: Tibi - Saabotage 2.3t

Post by driver »

Tibi wrote:
driver wrote:Háát Tibcsi ez nem fest valami jól... és szerintem semmiképpen ne dönts meg, ha ha egyáltalán beépited.
Miért ?
Mert szvsz semmi nem adja magát, valahogy olyan érzésem van, hogy az egész "megerőszakolt", minden egyes pontjával csinálni kell valamit. Na én ennél a pontnál mondom azt hogy áááá hagyjuk...
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Tibi - Saabotage 2.3t

Post by Tibi »

driver wrote: Mert szvsz semmi nem adja magát, valahogy olyan érzésem van, hogy az egész "megerőszakolt", minden egyes pontjával csinálni kell valamit. Na én ennél a pontnál mondom azt hogy áááá hagyjuk...
én nem ezt látom benne, közel sem olyan szar a helyzet mint amilyennek kinéz de egy típusidegen moci beépítése nagyjából ezzel jár. Végső soron pontosan azt kaptam amit vettem. Meglepetés még nem ért eddig és nem gondolta senki, hogy csak belógatom és gyípaci.
1980 Capri MK3
Post Reply