Page 10 of 14

Re: tomtom

Posted: Tue Nov 23, 2010 1:57 pm
by szszaby
Natalie Driver Gabe wrote:Ezt fejtsd ki egy kicsit.
Az egyik ismerősöm rallyzik és neki amikor a tuningolt motoron megcsinálták semmi különbséget nem vett észre.

Re: tomtom

Posted: Tue Nov 23, 2010 3:24 pm
by Natalie Driver Gabe
szszaby wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:Ezt fejtsd ki egy kicsit.
Az egyik ismerősöm rallyzik és neki amikor a tuningolt motoron megcsinálták semmi különbséget nem vett észre.
Csak mert én megcsináltam v6on és érzem a külöNbséget

Re: tomtom

Posted: Tue Nov 23, 2010 3:44 pm
by Süni
Natalie Driver Gabe wrote: Csak mert én megcsináltam v6on és érzem a külömbséget
OFF lesz, majd kapok a pofámra.

Te külöm-külöm válogatsz mondjuk alkatrészeket, vagy külöN-külöN?

Re: tomtom

Posted: Tue Nov 23, 2010 3:51 pm
by Natalie Driver Gabe
Vettem. :mrgreen:

Re: tomtom

Posted: Tue Nov 23, 2010 4:14 pm
by tomtom
tehát akkora a különbség, hogy érdemes a képen illusztrált állapotot megbolygatni és bukni a vadi zsír szívósortömítést, leszerelni a munkák kedvéért a szívósort a kibővítéshez, vagy hagyjam a piccsbe, ahogy van?
(most kell szólni, b@sszátok meg?!)

Re: tomtom

Posted: Tue Nov 23, 2010 4:23 pm
by szszaby
tomtom wrote:tehát akkora a különbség, hogy érdemes a képen illusztrált állapotot megbolygatni és bukni a vadi zsír szívósortömítést, leszerelni a munkák kedvéért a szívósort a kibővítéshez, vagy hagyjam a piccsbe, ahogy van?
Most már nem. Úgy is kellene egy másik szívósor is hozzá, hogy meg lehessen csinálni.
tomtom wrote: (most kell szólni, b@sszátok meg?!)
Ez így sikerült. :oops:

Re: tomtom

Posted: Tue Nov 23, 2010 4:35 pm
by Tibi
szszaby wrote:Ez így sikerült. :oops:
Ne szégyelld magad, néma gyereknek ...

Egyébként szép termék lesz ez, ha kék - ha fekete.

Re: tomtom

Posted: Tue Nov 23, 2010 4:53 pm
by tomtom
"Most már nem. Úgy is kellene egy másik szívósor is hozzá, hogy meg lehessen csinálni."


miért kell hozzá másik? van 3.

Re: tomtom

Posted: Tue Nov 23, 2010 5:24 pm
by szszaby
Ahoz, hogy meg tud növelni a járatokat kell egy donor amit szét kell vágni és annak a darabjait beépíteni. Ugyanúgy mint ahogy a Lórié is készült.

Re: tomtom

Posted: Tue Nov 23, 2010 7:14 pm
by Midnight Blue
tomtom wrote:tehát akkora a különbség, hogy érdemes a képen illusztrált állapotot megbolygatni és bukni a vadi zsír szívósortömítést, leszerelni a munkák kedvéért a szívósort a kibővítéshez, vagy hagyjam a piccsbe, ahogy van?
(most kell szólni, b@sszátok meg?!)
Érdemes lesz megbolygatni! Legalábbis a szelepfödőket. (Különben) :smt119 :smt119

Re: tomtom

Posted: Wed Nov 24, 2010 9:20 am
by tomtom
szszaby wrote:Ahoz, hogy meg tud növelni a járatokat kell egy donor amit szét kell vágni és annak a darabjait beépíteni. Ugyanúgy mint ahogy a Lórié is készült.
na látod azt pont nem tudom, hogy hogy készült. szívesen megnéznék egy ilyet, de sztem nem állok neki alut hekkelni...
a k-jet egyebek mellett maga a tuning, mert eredetileg ez karbis volt.

Re: tomtom

Posted: Wed Nov 24, 2010 9:27 am
by tomtom
Midnight Blue wrote:
tomtom wrote:tehát akkora a különbség, hogy érdemes a képen illusztrált állapotot megbolygatni és bukni a vadi zsír szívósortömítést, leszerelni a munkák kedvéért a szívósort a kibővítéshez, vagy hagyjam a piccsbe, ahogy van?
(most kell szólni, b@sszátok meg?!)
Érdemes lesz megbolygatni! Legalábbis a szelepfödőket. (Különben) :smt119 :smt119

ez alapon egy 2.3. kapott egy olyan vez.tengelyt, hogy kézben tartva is veszélyes. a h.fejek kiportolva- kipolírozva (annak idején, amikor csináltam térdig álltam a vasporban), 2.8-as szelepekkel. 8-)
ennyi volt a bolygatás eddig.

Re: tomtom

Posted: Wed Nov 24, 2010 9:46 am
by gigford
P1010951.JPG
P1010951.JPG (150.71 KiB) Viewed 8834 times
P1010954.JPG
P1010954.JPG (151.76 KiB) Viewed 8834 times
P1010965.JPG
P1010965.JPG (139.71 KiB) Viewed 8834 times

Re: tomtom

Posted: Wed Nov 24, 2010 10:38 am
by tomtom
á-hááááá! így már értem a dolgot.
ha valamiért szét kell szednem majd a mocit, akkor megcsinálom...
köszi a képeket.

Re: tomtom

Posted: Wed Nov 24, 2010 10:47 am
by Natalie Driver Gabe
tomtom wrote: ez alapon egy 2.3. kapott egy olyan vez.tengelyt, hogy kézben tartva is veszélyes. a h.fejek kiportolva- kipolírozva (annak idején, amikor csináltam térdig álltam a vasporban), 2.8-as szelepekkel. 8-)
ennyi volt a bolygatás eddig.
jól hangzik nekem is ez van csak karbival.
Tecceni fog.
Elég skrizofén motor :lol: