Milyen motor és hogyan?

Otthoni szerelési tippek motor témában...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Milyen motor és hogyan?

Post by szszaby »

Mivel annó hétvége volt és esztergályos a közelben sem volt. én hosszas keresgélés után a neon cső gyújtó patronjának a fém házát találtam erre a legmegfelelőbbnek. Ez lett bele ragasztva a harangba.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: Milyen motor és hogyan?

Post by TÉCSÉ »

szszaby wrote:Mivel annó hétvége volt és esztergályos a közelben sem volt. én hosszas keresgélés után a neon cső gyújtó patronjának a fém házát találtam erre a legmegfelelőbbnek. Ez lett bele ragasztva a harangba.
Na ez már nem gyengén a NO MOKING topik ... :mrgreen: :twisted:
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
adren
márokosanistudnézni
Posts: 81
Joined: Sat Mar 01, 2014 1:30 am

Re: Milyen motor és hogyan?

Post by adren »

sziasztok!
néztem hová írjam fájdalmam, hát ide.
szóval ezévben egy spitfire triumph alapra épitek, és motor-karbi-gyujtás stb-váltó szettet keresek, mert a soros négyes az biz nem tetszik hozzá.
v6 vagy v8 motort keresek, nem akarom agyon piszkálni, jó lenne a gyári tudása de azt kvázi olcsón és biztonsággal tudja. hegyi utakon kergetve a kanyarokat és időnként kimenni a pályára elgurulni valahová kellene. nem kell 250 ló, sem 5000 köbcenti, mert az autó kb 550 kg lesz, se szélvédő se tető, szivarautó lesz a lelkem, háború elötti f1 stilusban.
kérlek benneteket segitsetek, mert most tanulom a motorikus okosságokat, és elkél a támogatás...
Köszönöm!!!
(ja, orrmotor, hátsóhajtás persze)
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Milyen motor és hogyan?

Post by Tibi »

Ha V motor és Ford akkor szerintem 2.8 vagy 2.9 12szelepesek. Ezek kinézetre is régimódibbak. Nem lesznek 250 lovasak. Soha. :)
1980 Capri MK3
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Milyen motor és hogyan?

Post by White Shark »

Tibi wrote:Ha V motor és Ford akkor szerintem 2.8 vagy 2.9 12szelepesek. Ezek kinézetre is régimódibbak. Nem lesznek 250 lovasak. Soha. :)
Mindkettő jó választás ,jól építhető ,variálható ,de ellentéte egymásnak .A 2,8 pörgős ,fürge ,jó hangú alapból is , a 2,9 nyomatékos hosszabb löketű ,hosszabb életű ,de mind hangra ,mind élvezhetőségre alulmarad az előzővel szemben.A 2,8 előnyére váljon esetedben ,hogy alapból karburátoros ,a 2,9 átalakítást igényel.Ha belőlük választasz ,a mérlegelés a te dolgod.
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: Milyen motor és hogyan?

Post by daytona »

En is a 2.9 12v-t valasztanam, de meghagynam az EFI rendszert. Egy jo kipufogoval gyonyoru hangja van.

http://www.youtube.com/watch?v=tJhYfsmx_mo" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
adren
márokosanistudnézni
Posts: 81
Joined: Sat Mar 01, 2014 1:30 am

Re: Milyen motor és hogyan?

Post by adren »

Köszi a segitséget, nekem pörgösebb motor jobb lenne bàr azt, hogy a 2.9 es tovább él nem tudom mit jelent, nem nyomom ki a szemét a mostani automnak sem, 1.9 isuzu turbo diesel, bár nem arra valo. Az hogy a 2.8 karbis az jo dolog, mert csak karbisat akarok. Milyennautokat nézzek amiknek ilyen motorja van, angliabol behozzák a teljes motormüvet váltoval mindennel, és most nézem, a kitcarokna ebböl a motorbol rengeteget rakmak, triumph spitfire alapra is, és nekem az lesz.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Milyen motor és hogyan?

Post by Tibi »

Granadában biztosan volt 2.8 karbi, hirtelen más nem jut eszembe.

K-jet meg EFI capriban, sierrában, scorpioban. Ilyet gyakrabban találni de ezekkel van némi meló.

2.9 scorpioban
1980 Capri MK3
adren
márokosanistudnézni
Posts: 81
Joined: Sat Mar 01, 2014 1:30 am

Re: Milyen motor és hogyan?

Post by adren »

300 ezer ft ért lehet kapni komplett granadát kint. Nekem ingyen behozzák. Vagy nem éri meg egyben? Lehet hogy talál amsràc nekem bontott motorrendszert is. Legalábbis azt mondta.,
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Milyen motor és hogyan?

Post by Tibi »

adren wrote:300 ezer ft ért lehet kapni komplett granadát kint. Nekem ingyen behozzák. Vagy nem éri meg egyben? Lehet hogy talál amsràc nekem bontott motorrendszert is. Legalábbis azt mondta.,
lehet előbb itthon néznék szét, ezekért még fölösleges kimenni szerintem. A 300k meg annyira azért nem kevés, hogy egyből mozdulni kelljen rá.
1980 Capri MK3
adren
márokosanistudnézni
Posts: 81
Joined: Sat Mar 01, 2014 1:30 am

Re: Milyen motor és hogyan?

Post by adren »

Akkor ezek szerint 300 e alatt bőven szerválható itthon is komplett granada motorrendszer...
eddig csak komplett autót találtam. nem kellene nekem a nyakamra egy teljes autó és angliából is ingyen hozza el a srác a donort is (triumph) a kinézett motort is, és majd a kittet is. vagyis nem ingyé, de nem pénzért.
persze az angol vizsgához nem kell angol honos motor, csak a donornak kell angol rendszámosnak lennie.
hol érdemes kutakodni a szóbanforgó motor rendszer után? csak van valami helyetek, titkos is tán :-), vagy darabonként vegyem meg? mert van aki ezt tudja csak elképzelni, mert kicsi (nulla) esélyt ad, hogy itthon lelek egy pld granada teljes rendszert...
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Milyen motor és hogyan?

Post by Tibi »

Nem tudom mit értesz motorrendszer alatt de ha pl hűtőventilátor és a kardán vége közti "dolgokat" :-) akkor a 300k-ba belefér még egy full motorfelújítás is ami olyan 200k manapság.

Milyen futómű lesz ?

Venni meg ott szoktunk ahol és amikor van. Nincs titkos hely, apróhirdetések, ilyesmik.
1980 Capri MK3
adren
márokosanistudnézni
Posts: 81
Joined: Sat Mar 01, 2014 1:30 am

Re: Milyen motor és hogyan?

Post by adren »

Triumph spitfire alváz, kettöskereszt, hátul meg lengòkar, laprugós, de ha sikerál gt6 ot szerezni annak mindenhol kettöskereszt és tátcsafék
Gondoltam van valaki aki spec ford, cuccokkal kereskedik, igy értettem a titkosat ..
Azért triumph mert a kit autot arra faragták. Szivarauto, keskeny. Ez volt, más nem vizsgáztatható le vele.
Igen, a propeller és a, kardán közötti cuccra gondolok.
.
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Milyen motor és hogyan?

Post by White Shark »

adren wrote:Triumph spitfire alváz, kettöskereszt, hátul meg lengòkar, laprugós, de ha sikerál gt6 ot szerezni annak mindenhol kettöskereszt és tátcsafék
Gondoltam van valaki aki spec ford, cuccokkal kereskedik, igy értettem a titkosat ..
Azért triumph mert a kit autot arra faragták. Szivarauto, keskeny. Ez volt, más nem vizsgáztatható le vele.
Igen, a propeller és a, kardán közötti cuccra gondolok.
.
Ezzel a granada dologgal azért vigyázni kéne ,az csak nálunk granada ,az angoloknál ez az autó skorpiót takar ,és az 2,9 efi.
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Milyen motor és hogyan?

Post by White Shark »

Tibi wrote:Nem tudom mit értesz motorrendszer alatt de ha pl hűtőventilátor és a kardán vége közti "dolgokat" :-) akkor a 300k-ba belefér még egy full motorfelújítás is ami olyan 200k manapság.

Milyen futómű lesz ?

Venni meg ott szoktunk ahol és amikor van. Nincs titkos hely, apróhirdetések, ilyesmik.
Ez a full motorfelújítás 200 ezerből csak abban az esetben állja meg a helyét ha te csinálod ,ha gondolod részletezem az árakat .
Post Reply