NO MOKING / General Moking Rules

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
vasparipa
egyedülisszerelhet
Posts: 521
Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Főd

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Post by vasparipa »

Nitrobuster wrote:
Bogyo28 wrote:
Blant wrote:No akkor... A műhelybe beállok egy astrával hátsó komplett fékcserére.. Leveszem a kereket... Atom rá van rohadva a dob. Keresem a gumikalapácsot... Szarf***szú bérlőtársam nem eltörte majdnem tőben a nyelet? no sebaj... elő a szigszallagott ferde átlós törés szépen összeilleszt. kb fél tekercs ráteker... Nagyon szigorú Simán levertem vele a 2 dobot, pedig a bal oldalit konkrétan 15 percig ütöttem szusszanásnyi szünetekkel :ba:
nem hiába taníttatunk drága pénzen a főiskolán..... :laza: :laza: :laza:
Azért gumikalapácsal verni fékdobot az enyhe mazohizmus. 2kilósal neki azt jónapot :-D
Ezek szerint már Te is csináltál ilyent!!! :lol:
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Post by Nitrobuster »

Ezek szerint már Te is csináltál ilyent!!! :lol:
Szerencsére mióta nem szerelek off verdákat nem kell nagyon szenvednem ilyenektől. De lehet, hogy a sok burn től :burn: nem rohad fel :mrgreen:
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Post by szszaby »

Tegnap erősen mókoltam. :laza: Haver opelje erősen kopogott. Hajtókarcsapágy megfordult benne és közben teljesen elkopott. A főtengelycsap és a hajtókar viszonylag túlélte a dolgot. Mondom semmi gond új csapágy bele és mehet tovább, tökéletes nem lesz de jobb lesz mint most. Beraktam a három éppen maradt helyére az új csapágyat semmi gond, aztán jött a hibás szakasz. Berakom a helyére a csapágyakat és a hajtókar két fele nem ér össze, mondom itt valami bibi van. Kiderült, hogy a kinyalt csapágy miatt oválisra verte a hatókar alsó furatát úgy, hogy nem kikoptatta hanem főggőleges irányban megnőtt az osztás irányában meg csökkent az eredeti furat méret. Magyarán tojás alakú. Cserélni kellett volna a hajtókart vagy felújítani, de erre nem akartak költeni. Na ezek után ezt az ovalitást a csapágy hátuljából leszedett apró anyagmennyiséggel megközelítőleg próbáltam kerek csapágy furatot előállítani. Biztos, hogy nem tökéletes, de sokkal jobb lett mint volt és szépen duruzsol a motor, nincs az a kalapálós, kerregős hangja. :mrgreen:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Post by Tibi »

Ez elég sok pontos megoldás viszont az idegen anyag használatának mellőzéséért le kell vonni kettőt. :-D
1980 Capri MK3
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Post by Süni »

Ilyenkor szokták kidobni a piacra. 8-)
User avatar
vasparipa
egyedülisszerelhet
Posts: 521
Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Főd

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Post by vasparipa »

Az, hogy a hajtókart nem cserélted ki, dícséretes, viszont azt az új csapágy dolgot nem nézem jó szemmel. Ülj le fiam, 3/4!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Post by Bogyo28 »

szépen gyülnek a story-k, a végén még kiadhatjuk könyvben :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Post by szszaby »

vasparipa wrote: viszont azt az új csapágy dolgot nem nézem jó szemmel.:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Miért, ónozzam fel a régit? :mrgreen:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
vasparipa
egyedülisszerelhet
Posts: 521
Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Főd

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Post by vasparipa »

szszaby wrote:
vasparipa wrote: viszont azt az új csapágy dolgot nem nézem jó szemmel.:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Miért, ónozzam fel a régit? :mrgreen:
Ha nem tudsz hegeszteni, akkor megteszi az is...De már mintha már említetted volna, hogy jól bánsz a lemezcsavarral ( gyújtáselosztós mók )!!! :mrgreen: :mrgreen:
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Post by szszaby »

Akkor legközelebb meglemezcsavarozom, de akkor tuti nem fog forogni a főtengely. :lol:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Post by Nitrobuster »

szszaby wrote:Akkor legközelebb meglemezcsavarozom, de akkor tuti nem fog forogni a főtengely. :lol:
A főtengelyt tekerd körbe bandázs, vagy szigszallagal. :lol: Esetleg vízvezeték szerelők kóccal :-D
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Post by daytona »

szszaby: azert majd referalj, hogy meddig megy ez majd igy :mrgreen:
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Post by szszaby »

Kíváncsi leszek rá én is.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
DavidMolnar
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 307
Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Post by DavidMolnar »

Nekem a JE kerék nem jött le, pedig az volt utoljára cserélve. Sajnos elbaxtam a dolgot, mert nem ragadtam le a problémánál haladtam tovább, szívósor le stb.
Volt olajozás, kocogtatás, ütés, pajszerolás, ipari csapágy lehúzó bevetés, ráolvasás, ima, minden eredmény nélkül, sajna az autó nem volt talpon már, mikor kaptam a tuti tippet, hogy laza kerékanyákkal kéne megrángatni, fékezni.
Maradt barátunk, a flex:
2010-10-03 08.33.23.jpg
Image
User avatar
vasparipa
egyedülisszerelhet
Posts: 521
Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Főd

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Post by vasparipa »

DavidMolnar wrote:Nekem a JE kerék nem jött le, pedig az volt utoljára cserélve. Sajnos elbaxtam a dolgot, mert nem ragadtam le a problémánál haladtam tovább, szívósor le stb.
Volt olajozás, kocogtatás, ütés, pajszerolás, ipari csapágy lehúzó bevetés, ráolvasás, ima, minden eredmény nélkül, sajna az autó nem volt talpon már, mikor kaptam a tuti tippet, hogy laza kerékanyákkal kéne megrángatni, fékezni.
Maradt barátunk, a flex:
2010-10-03 08.33.23.jpg
Ez igen fiam! :smt023
Csillagos ötöst viszont csak akkor kapsz rá, ha burkolat-és fogantyú nélküli flexel csináltad,s természetesen min. 2mérettel nagyobb csiszolókoronggal!!! :mrgreen: :mrgreen:
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
Post Reply