Ezek szerint már Te is csináltál ilyent!!!Nitrobuster wrote:Azért gumikalapácsal verni fékdobot az enyhe mazohizmus. 2kilósal neki azt jónapotBogyo28 wrote:nem hiába taníttatunk drága pénzen a főiskolán.....Blant wrote:No akkor... A műhelybe beállok egy astrával hátsó komplett fékcserére.. Leveszem a kereket... Atom rá van rohadva a dob. Keresem a gumikalapácsot... Szarf***szú bérlőtársam nem eltörte majdnem tőben a nyelet? no sebaj... elő a szigszallagott ferde átlós törés szépen összeilleszt. kb fél tekercs ráteker... Nagyon szigorú Simán levertem vele a 2 dobot, pedig a bal oldalit konkrétan 15 percig ütöttem szusszanásnyi szünetekkel
NO MOKING / General Moking Rules
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- vasparipa
- egyedülisszerelhet
- Posts: 521
- Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Főd
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Szerencsére mióta nem szerelek off verdákat nem kell nagyon szenvednem ilyenektől. De lehet, hogy a sok burn től nem rohad felEzek szerint már Te is csináltál ilyent!!!
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Tegnap erősen mókoltam. Haver opelje erősen kopogott. Hajtókarcsapágy megfordult benne és közben teljesen elkopott. A főtengelycsap és a hajtókar viszonylag túlélte a dolgot. Mondom semmi gond új csapágy bele és mehet tovább, tökéletes nem lesz de jobb lesz mint most. Beraktam a három éppen maradt helyére az új csapágyat semmi gond, aztán jött a hibás szakasz. Berakom a helyére a csapágyakat és a hajtókar két fele nem ér össze, mondom itt valami bibi van. Kiderült, hogy a kinyalt csapágy miatt oválisra verte a hatókar alsó furatát úgy, hogy nem kikoptatta hanem főggőleges irányban megnőtt az osztás irányában meg csökkent az eredeti furat méret. Magyarán tojás alakú. Cserélni kellett volna a hajtókart vagy felújítani, de erre nem akartak költeni. Na ezek után ezt az ovalitást a csapágy hátuljából leszedett apró anyagmennyiséggel megközelítőleg próbáltam kerek csapágy furatot előállítani. Biztos, hogy nem tökéletes, de sokkal jobb lett mint volt és szépen duruzsol a motor, nincs az a kalapálós, kerregős hangja.
Ford Capri MkI Essex
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Ez elég sok pontos megoldás viszont az idegen anyag használatának mellőzéséért le kell vonni kettőt.
1980 Capri MK3
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Ilyenkor szokták kidobni a piacra.
- vasparipa
- egyedülisszerelhet
- Posts: 521
- Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Főd
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Az, hogy a hajtókart nem cserélted ki, dícséretes, viszont azt az új csapágy dolgot nem nézem jó szemmel. Ülj le fiam, 3/4!!!
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: NO MOKING / General Moking Rules
szépen gyülnek a story-k, a végén még kiadhatjuk könyvben
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Miért, ónozzam fel a régit?vasparipa wrote: viszont azt az új csapágy dolgot nem nézem jó szemmel.
Ford Capri MkI Essex
- vasparipa
- egyedülisszerelhet
- Posts: 521
- Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Főd
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Ha nem tudsz hegeszteni, akkor megteszi az is...De már mintha már említetted volna, hogy jól bánsz a lemezcsavarral ( gyújtáselosztós mók )!!!szszaby wrote:Miért, ónozzam fel a régit?vasparipa wrote: viszont azt az új csapágy dolgot nem nézem jó szemmel.
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Akkor legközelebb meglemezcsavarozom, de akkor tuti nem fog forogni a főtengely.
Ford Capri MkI Essex
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: NO MOKING / General Moking Rules
A főtengelyt tekerd körbe bandázs, vagy szigszallagal. Esetleg vízvezeték szerelők kóccalszszaby wrote:Akkor legközelebb meglemezcsavarozom, de akkor tuti nem fog forogni a főtengely.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: NO MOKING / General Moking Rules
szszaby: azert majd referalj, hogy meddig megy ez majd igy
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- DavidMolnar
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 307
- Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Nekem a JE kerék nem jött le, pedig az volt utoljára cserélve. Sajnos elbaxtam a dolgot, mert nem ragadtam le a problémánál haladtam tovább, szívósor le stb.
Volt olajozás, kocogtatás, ütés, pajszerolás, ipari csapágy lehúzó bevetés, ráolvasás, ima, minden eredmény nélkül, sajna az autó nem volt talpon már, mikor kaptam a tuti tippet, hogy laza kerékanyákkal kéne megrángatni, fékezni.
Maradt barátunk, a flex:
Volt olajozás, kocogtatás, ütés, pajszerolás, ipari csapágy lehúzó bevetés, ráolvasás, ima, minden eredmény nélkül, sajna az autó nem volt talpon már, mikor kaptam a tuti tippet, hogy laza kerékanyákkal kéne megrángatni, fékezni.
Maradt barátunk, a flex:
- vasparipa
- egyedülisszerelhet
- Posts: 521
- Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Főd
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Ez igen fiam!DavidMolnar wrote:Nekem a JE kerék nem jött le, pedig az volt utoljára cserélve. Sajnos elbaxtam a dolgot, mert nem ragadtam le a problémánál haladtam tovább, szívósor le stb.
Volt olajozás, kocogtatás, ütés, pajszerolás, ipari csapágy lehúzó bevetés, ráolvasás, ima, minden eredmény nélkül, sajna az autó nem volt talpon már, mikor kaptam a tuti tippet, hogy laza kerékanyákkal kéne megrángatni, fékezni.
Maradt barátunk, a flex:
Csillagos ötöst viszont csak akkor kapsz rá, ha burkolat-és fogantyú nélküli flexel csináltad,s természetesen min. 2mérettel nagyobb csiszolókoronggal!!!
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!