Page 47 of 47

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Posted: Sun Feb 16, 2014 11:44 pm
by TÉCSÉ
Blant wrote:
TÉCSÉ wrote:
Ha belefér akkó jó oda - belefért , tehát jójaz ;-) :laza:
Rendben! Igazad van! :-D Majd a te kocsidat is ilyen szellemben fogom összerakni, ha majd eltalál hozzám :mrgreen: :twisted:
Simán :pia:
Segítsek szakérteni :?: :idea: :ba:

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Posted: Mon Feb 17, 2014 8:40 pm
by daytona
Pudva wrote:
Blant wrote:
Pudva wrote:Eladóak? :mrgreen:

Peeeersze, már pakolnád is bele a saját vasba kifelé fordítva, igaz??? :twisted:
Ezért meglakolsz Te alja! 8-)
Csak nem egy megtortent esetrol van szo? :mrgreen:

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Posted: Mon Feb 17, 2014 9:12 pm
by Blant
daytona wrote:
Csak nem egy megtortent esetrol van szo? :mrgreen:
Nem, csak piszkálódok! :mrgreen:

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Posted: Wed Apr 09, 2014 2:01 pm
by Bogyo28
"kvikshift" parasztba:

Tavaly a csóti használata során rádöbbentünk arra, hogy az MT75 kulisszája így 20 éves kora felé eléggé elfáradt. a nálunk levő példány gumiszilentjei nemhogy a race használatra nem volt jó, de én utcára se nagyon használnám. az oldalsók szétszakadva, a felső 2 pedig "csak" lötyögött a helyén. na erre kellett valami megoldás, és ugye az se hátrány ha nem kell kilómétereket tolni a váltókaron a sebességek közt, ezért jött a gondolat, hogy akkor quick-shift is kell. ugyan ezt késztermék formájában meg lehet venni angoloktól, de hát a csótány nevéhez nem illik az ilyen, ezért lett a faragás. Hozzávalók:

- 1 db kinai G szem, ócsó, és amit itt kap azt birja is
- 1 db M10-es csavar kb 120 hosszban 10.9-es keménységgel, végig menetes, a fejétől megszabadítva
- 4 fém szilent esztergáltatva, helyére hegesztve
- 1 db fém gyürü és 2 db kúpos spacer esztergálva, melyek a G szemet segítenek a helyükön tartani, valamint a menetes résszel meg anyákkal még a kvikshift mértéke is állítható.

pár kép a mutatványról, az eredmény betonstabil kulissza, rövid váltóút, csótis kinézet:

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Posted: Sun Apr 13, 2014 9:28 pm
by daytona
über jó! Mit keres a mók topikban? Teljesen frankó!

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Posted: Wed Dec 17, 2014 11:08 am
by SONI
http://index.hu/index2/?utm_source=fejl ... i_mernokok" onclick="window.open(this.href);return false;

van itt egy két jó megoldás :-D :-D

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Posted: Wed Dec 17, 2014 6:21 pm
by Blant
A turmixos csávó erősen a Pádréra hajaz :twisted: :mrgreen:

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Posted: Mon May 30, 2016 8:45 pm
by stpetya
Másfél éve nem mókolt senki?? :mrgreen:
Mivel nem sikerült sehogyan mégegy olyan hasonló indexkart találnom mint a enyémben,én meg ragaszkodom is hozzá,így megpróbáltam megjavítani a töröttet. A valaha satuban meggyengített eredeti kivág,sufniban talált kis acélcső darab a maradékba beleüt,ráüt egy 10mm-s alu,lyukfurkálás az ablaktörlő kábeleknek,végébe beleüt a rugós tag ami visszahúz a refi villantás után alappózba-ez összerakás után beszorult,állandó reflektor beállt,kivesz,cső belül újrafúr,visszarak,most jó,a kar a kapcsolóba vissza,csapszeg bele a karba a kapcsolón keresztül,madzagok belehúz,forraszt,feltesz. Szégyen de több mint 4 órát szptam vele.
20160525_181159.jpg
20160525_182054.jpg
20160530_203742.jpg
Ha majd találok ilyen kart,kicserélem,addig működik így is.

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Posted: Wed Jun 01, 2016 12:27 pm
by Bogyo28
teljesen jó...

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Posted: Thu Jun 02, 2016 10:49 pm
by Dartonit
stpetya wrote:Ha majd találok ilyen kart,kicserélem,addig működik így is.
Szerintem semmi baj ezzel.

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Posted: Tue Jan 03, 2017 9:43 pm
by TÉCSÉ
Ha rövid a farkad .... igyál 1Whiskeykólát :twisted:
DSC_0000071.jpg