2.9i motor kérdések
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Azt en tudtam am, de ezt egy szaki kiszamolja, mennyit lehet levetetni a hfejbol hogy ne nyisson ossze. Nem olyan bonyolult a dolog.
Szerintem a legegyszerubb a hfejbol levenni, es ha esetleg gyujtas vagy inditasi nehezsegek miatt megunja a tuner a szarakodast akkor atcserelni egy gyari hfejre. Be kell szerezni tarcsi hfejet aztan egyszerubb cserelgetni mint dugokat ha nem jon be a dolog.
Szerintem a legegyszerubb a hfejbol levenni, es ha esetleg gyujtas vagy inditasi nehezsegek miatt megunja a tuner a szarakodast akkor atcserelni egy gyari hfejre. Be kell szerezni tarcsi hfejet aztan egyszerubb cserelgetni mint dugokat ha nem jon be a dolog.
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Krisz nem irogat ide, ha el tudod erni, o elmondana mennyit kell inditozni vagy sem, gyenge e a gyari onindito.(nagyban fugghet az oi allapotatol is)Dartonit wrote:Tényleg, erről már többször is volt szó, ugyibár a magas kompresszióviszony miatt. Nem lehetne rárakni egyszerűen egy disel önindítóját?gigford wrote:inditasi nehezsegek miatt megunja a tuner a szarakodast
Katalogusbol kene kinezni, csereszabatos e vmelyik dizelevel.
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Nektek annyival egyszerübb a dolgotok, hogy neki nincs az essexhez áttételes önindítója, cologne-hoz viszont van.gigford wrote:Krisz nem irogat ide, ha el tudod erni, o elmondana mennyit kell inditozni vagy sem, gyenge e a gyari onindito.(nagyban fugghet az oi allapotatol is)Dartonit wrote:Tényleg, erről már többször is volt szó, ugyibár a magas kompresszióviszony miatt. Nem lehetne rárakni egyszerűen egy disel önindítóját?gigford wrote:inditasi nehezsegek miatt megunja a tuner a szarakodast
Katalogusbol kene kinezni, csereszabatos e vmelyik dizelevel.
Egyébként nagy sűrítést is ki kell bírnia egy gyári önindítonak.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Ezaz! A motor a földön van így nemigazán lehet okosat mondani. :( Csakhát occsó...CAPRI-3 wrote:szokásos V6, semmi extra.proteus wrote:Ha minden összejön a napokban megyek megnézni egy 2.9 Efi-t. (motor+computer) Esetleg valami tipp, hogy mire figyeljek oda?
nincs lánc, nincs hidrotőke, nincs szíj... szépen járjon.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
occso husnak vigyázni az levére.... ne azért vedd meg mert occso... egyébként rá kell dobni váltóharangot meg egy önindítot, akuról kábellel megtekerni és kompressziót mérni. a többi ugyis zsákbacica hogy milyen lesz, lehet hogy egy vagyont kell rákölteniproteus wrote:Ezaz! A motor a földön van így nemigazán lehet okosat mondani. :( Csakhát occsó...CAPRI-3 wrote:szokásos V6, semmi extra.proteus wrote:Ha minden összejön a napokban megyek megnézni egy 2.9 Efi-t. (motor+computer) Esetleg valami tipp, hogy mire figyeljek oda?
nincs lánc, nincs hidrotőke, nincs szíj... szépen járjon.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Dartonit mit szólsz, megoldható?bogyo28 wrote:occso husnak vigyázni az levére.... ne azért vedd meg mert occso... egyébként rá kell dobni váltóharangot meg egy önindítot, akuról kábellel megtekerni és kompressziót mérni. a többi ugyis zsákbacica hogy milyen lesz, lehet hogy egy vagyont kell rákölteniproteus wrote:Ezaz! A motor a földön van így nemigazán lehet okosat mondani. :( Csakhát occsó...CAPRI-3 wrote: szokásos V6, semmi extra.
nincs lánc, nincs hidrotőke, nincs szíj... szépen járjon.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
Az a baj, hogy nem tudod kipróbálni. Ezért olyan olcsó. :(
Én Balázstól vettem, ő azt mondta ok, nekem az ő szava elég volt. (nem igazán áll megbízhatatlan ember hírében) Annyit tudok róla mondani, hogy automata váltós kocsiban volt (így szerintem kevesebb az esély a széthajtásra).
Ettől függtelen, ha megvannak az eszközeid (nekem nincs önindítóm ) szívesen kipróbálnám. De mivel nem akarok senkinek szart eladni (pláne Caprisnak ) amennyiben valami gond lenne vele, készséggel visszaveszem.
Én Balázstól vettem, ő azt mondta ok, nekem az ő szava elég volt. (nem igazán áll megbízhatatlan ember hírében) Annyit tudok róla mondani, hogy automata váltós kocsiban volt (így szerintem kevesebb az esély a széthajtásra).
Ettől függtelen, ha megvannak az eszközeid (nekem nincs önindítóm ) szívesen kipróbálnám. De mivel nem akarok senkinek szart eladni (pláne Caprisnak ) amennyiben valami gond lenne vele, készséggel visszaveszem.