fűtőradiátor
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
fűtőradiátor
Jön a tél, és elég sok autoban szar a fűtőradiátor. Most per pillanat a Láng-nál lehet rendelni, de már 29 papir az ára. Ha valaki esetleg más megoldást keres, itt van két méretezett rajz, ami szerint a 90 körüli fiesta fűtőradiátora 2 cm-el rövidebb és kicsit vékonyabb, de talán ez a legegyszerübben beépíthető, és viszonylag egyszerűen beszerezhető:
http://www.fordcapri.hu/anyagok/caprifutes.pdf
http://www.fordcapri.hu/anyagok/fiestafutes.pdf
http://www.fordcapri.hu/anyagok/fiestafutes2.pdf
http://www.fordcapri.hu/anyagok/caprifutes.pdf
http://www.fordcapri.hu/anyagok/fiestafutes.pdf
http://www.fordcapri.hu/anyagok/fiestafutes2.pdf
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Hello!
Én sokat szívtam vele. Próbáltuk megjavítani / javíttatni, 2ből egyet :) Próbálkoztam valamilyen Fiestával is annak ferde volt a kivezetése nem fért el. Végül méretben a Renault 11 -es tünt jónak. A kis lemezt kell levágni és elvileg pont jó. Jaaa és zsír új és "olcsó" ( a gyárihoz képest mindeképpen, olyan 9k ) . Köszönet Szabinak a kutatómunkáért. Íme :
DEUS RA2230050
Szeritnem még a héten elvégzem a hatalmas melót és megmutatom,hogy emnnyire passzol bele ha érdekel valakit :)
Én sokat szívtam vele. Próbáltuk megjavítani / javíttatni, 2ből egyet :) Próbálkoztam valamilyen Fiestával is annak ferde volt a kivezetése nem fért el. Végül méretben a Renault 11 -es tünt jónak. A kis lemezt kell levágni és elvileg pont jó. Jaaa és zsír új és "olcsó" ( a gyárihoz képest mindeképpen, olyan 9k ) . Köszönet Szabinak a kutatómunkáért. Íme :
DEUS RA2230050
Szeritnem még a héten elvégzem a hatalmas melót és megmutatom,hogy emnnyire passzol bele ha érdekel valakit :)
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
A nissens katalogus szerint ez is kissebb pár cm-el mint caprié, kb akkora mint a fiesta. Viszont árban tuti, mert jóval olcsobb mint a fiesta. Egyébként Pudva ur autojában egy fiesta radiátor lapul, egy kis hungarocel segítségével lett kitöltve teljesen az űr, még az előző tulaj csinálta, tehát a renault is biztos jó lesz. Kösz az infót....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Ja ez így van csak éppen már nem jó szegénykém... multkor kb 2-3 hete éjjel mentem vele 1 nagyot és választhattam, hogy az arcomba vagy a lábamra kérem a hideget :?bogyo28 wrote:A nissens katalogus szerint ez is kissebb pár cm-el mint caprié, kb akkora mint a fiesta. Viszont árban tuti, mert jóval olcsobb mint a fiesta. Egyébként Pudva ur autojában egy fiesta radiátor lapul, egy kis hungarocel segítségével lett kitöltve teljesen az űr, még az előző tulaj csinálta, tehát a renault is biztos jó lesz. Kösz az infót....
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Sajnos a Capri az arcodba sose fog meleget fujni, mivel a müszerfal oldalán levö kerek lukakon csak hideg tud jönni. A fütés csak lábra és ablakra fujható, ez sajnos tervezési gond a Caprinál...Pudva wrote:Ja ez így van csak éppen már nem jó szegénykém... multkor kb 2-3 hete éjjel mentem vele 1 nagyot és választhattam, hogy az arcomba vagy a lábamra kérem a hideget :?bogyo28 wrote:A nissens katalogus szerint ez is kissebb pár cm-el mint caprié, kb akkora mint a fiesta. Viszont árban tuti, mert jóval olcsobb mint a fiesta. Egyébként Pudva ur autojában egy fiesta radiátor lapul, egy kis hungarocel segítségével lett kitöltve teljesen az űr, még az előző tulaj csinálta, tehát a renault is biztos jó lesz. Kösz az infót....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Az a jó, hogy ahány katalogus annyi féle méretet ad meg, a különbség 8 és 20 mm között van, de szinte tök mindegy hogy mennyi, azért a 20 ezres árkülönbségért azt hiszem szinte mindegy hogy mennyi a különbség ezen a határon belül, lényeg hogy fűtsön....szszaby wrote:Ha jól emlékszem a méretekre, csak pár milliméter csak a különbség.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Nekem nagyobb van benne mint a gyári, mert kivettem belőle egy hézagpótló lemezt így akkora mint az MkIII-asé. Kicseréltem a motort is nagyobbra de így sem fűt rendesen. Hiába forró a radiátor a meleg levegő csak szálldodál, főkép a szélvédőre. Szerintem rossz konstrukció az egész, túl sokat kering benne a levegő, először lemegy aztán fel és mire odaér a szélvédőre nincs ereje. Országúton már sokkal jobb mert a menetszél rásegít. Gondolkozok rajta, hogy csinálok bele egy másik rendszert.
Ford Capri MkI Essex
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Szerintem nincs semmi tervezési hiba mert nekem veszett forrót fúj ahol kell neki,persze az MKI-ről nem nyilatkozok de szerintem annak se langyit kellene fújnia!!!!
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
A konstrukció biztos nem rossz, mert nálam atom a fűtés a gyári radiátorral, amit vettem bele ujat idén azt még nem próbáltam, de lehet hogy nálad a radiátor felülete pici, azért nyom keveset. A gyári alu radiátor sokkal sürübb, ezért nagyobb a felülete amin füt, amit meg lehet kapni utángyártottat az sokkal ritkább, olyan szerkezetü mint a normál hütő.szszaby wrote:Nekem nagyobb van benne mint a gyári, mert kivettem belőle egy hézagpótló lemezt így akkora mint az MkIII-asé. Kicseréltem a motort is nagyobbra de így sem fűt rendesen. Hiába forró a radiátor a meleg levegő csak szálldodál, főkép a szélvédőre. Szerintem rossz konstrukció az egész, túl sokat kering benne a levegő, először lemegy aztán fel és mire odaér a szélvédőre nincs ereje. Országúton már sokkal jobb mert a menetszél rásegít. Gondolkozok rajta, hogy csinálok bele egy másik rendszert.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Nálam nem az a gond, hogy hideget fúl hanem az hogy keveset. A szélvédőre meleg levegő jön csak nagyon kevés szinte csak leheli az üveget. Ventilátor kavar mint az állat, de mire az üvegre ér csak szellentés marad belőle.bogyo28 wrote:A konstrukció biztos nem rossz, mert nálam atom a fűtés a gyári radiátorral, amit vettem bele ujat idén azt még nem próbáltam, de lehet hogy nálad a radiátor felülete pici, azért nyom keveset. A gyári alu radiátor sokkal sürübb, ezért nagyobb a felülete amin füt, amit meg lehet kapni utángyártottat az sokkal ritkább, olyan szerkezetü mint a normál hütő.szszaby wrote:Nekem nagyobb van benne mint a gyári, mert kivettem belőle egy hézagpótló lemezt így akkora mint az MkIII-asé. Kicseréltem a motort is nagyobbra de így sem fűt rendesen. Hiába forró a radiátor a meleg levegő csak szálldodál, főkép a szélvédőre. Szerintem rossz konstrukció az egész, túl sokat kering benne a levegő, először lemegy aztán fel és mire odaér a szélvédőre nincs ereje. Országúton már sokkal jobb mert a menetszél rásegít. Gondolkozok rajta, hogy csinálok bele egy másik rendszert.
Ford Capri MkI Essex