V4 motor
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 96
- Joined: Fri Oct 28, 2005 11:29 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Köszönjük az építő jellegű hozzászólást... :DGerman Capri wrote:Már hogyne lenne Cologne V6-osban 2000-es???kibaszott sok van belőle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Köszönjük az építő jellegű hozzászólást... :DBalnt wrote:de ők itt tökre V4ről beszélnek
Ki - ki eldöntheti melyik köszönet volt irónikus...
1972' 1500 V4
1973' ???? ()
1973' ???? ()
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Benéztem a gyertyanyíláson keresztül, és még látszik a hónolás benne. :D[/quote]
Hogy ne TCSak a TÉCSÉ szívja a véred :D
Azért, mert látod a hónolást, attól még nem biztos, hogy jó a henger. Főleg ha eredetileg jó mélyen hónolták, akkor sohasem volt jó. De nálam a legtöbb henger amit furatni viszek láthatóak a hónolás nyomai. Általában ott kopik el teljesen, ahol a dugatyúszoknya ráfeszül a hengerfalra, persze ettől lehet jó is. Az LC ill HC kérdésedre a pintoból kiindulva a dugattyú magasság lehet más.
Hogy ne TCSak a TÉCSÉ szívja a véred :D
Azért, mert látod a hónolást, attól még nem biztos, hogy jó a henger. Főleg ha eredetileg jó mélyen hónolták, akkor sohasem volt jó. De nálam a legtöbb henger amit furatni viszek láthatóak a hónolás nyomai. Általában ott kopik el teljesen, ahol a dugatyúszoknya ráfeszül a hengerfalra, persze ettől lehet jó is. Az LC ill HC kérdésedre a pintoból kiindulva a dugattyú magasság lehet más.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Szívesenguriga wrote:Köszönjük az építő jellegű hozzászólást... :DGerman Capri wrote:Már hogyne lenne Cologne V6-osban 2000-es???kibaszott sok van belőle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Köszönjük az építő jellegű hozzászólást... :DBalnt wrote:de ők itt tökre V4ről beszélnek
Ki - ki eldöntheti melyik köszönet volt irónikus...
Bár nekem tök mindegy melyik volt ironikus
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
nem azt a tranyot vettem meg aminek a mocija szét volt szedve a csomiba, hanem egy másikat, aminek a mocija most Szabynál van. A másik tranyó 1.7 V4-e az átíratás után kikerül, akkor majd beszélhetünk az eladásról.guriga wrote:ÖÖöööö.... ...és mi van a félig szétszedett 1.7-tel a csomagtartóban?szszaby wrote:Bizony, de ahogy vesszük lehet hogy egy félig Szaby féle tranyó lesz nálad.bogyo28 wrote: a Bogyó féle 1.7 V4 még a Bogyónál van, de nem a régebben emlegetett szétszedett moci, hanem egy müködőképes darab. Szabynál most egy félig Bogyó féle 2.0 Esex van...
A lelke nálam van. 8)
:?
Azt hiszem nem értem teljesen, de nem is fontosak a részletek .
Bogyó mi a terved az 1.7-tel? Gondolom kell az eredetvizsga miatt. ..és aztán?
Ha megválnál tőle, vagy csak 1-2 alkatrésztől (mert pl. kell a pénz a szabadlábrahelyezéshez ) szívesen átveszem megőrzésre.
...míg bent vagy...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 96
- Joined: Fri Oct 28, 2005 11:29 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Aham. Akkor még egy utolsó kérdés:bogyo28 wrote:nem azt a tranyot vettem meg aminek a mocija szét volt szedve a csomiba, hanem egy másikat, aminek a mocija most Szabynál van. A másik tranyó 1.7 V4-e az átíratás után kikerül, akkor majd beszélhetünk az eladásról.
Az a szétszedett mocis tranyó megvan még?
Ha igen privátban van egy elérhetőséged?
kösz.
1972' 1500 V4
1973' ???? ()
1973' ???? ()
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 96
- Joined: Fri Oct 28, 2005 11:29 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Ok. köszi. :?
Tudom azért javítottál ki, mert létezik v6. Ültem is benne, láttam is olyat.
..de nem arról beszéltünk. Sszaby v4-éről ment a diszkurzus, meg hogy milyen v4-eket raktak P5-be.
Hmmm... Valószinüleg rosszul fogalmaztam, így gondolmom nem félreérthető annyira:
V4 cologne-ból tudtommal nincs 2000-es, míg essexből van.
Így OK?
Tudom azért javítottál ki, mert létezik v6. Ültem is benne, láttam is olyat.
..de nem arról beszéltünk. Sszaby v4-éről ment a diszkurzus, meg hogy milyen v4-eket raktak P5-be.
Hmmm... Valószinüleg rosszul fogalmaztam, így gondolmom nem félreérthető annyira:
V4 cologne-ból tudtommal nincs 2000-es, míg essexből van.
Így OK?
1972' 1500 V4
1973' ???? ()
1973' ???? ()
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
elküldhetem, de az a fazont nem tudtam ősz óta meggyözni hogy adja el a komplett autot, nem hiszem hogy neked elad valamit a mociból. a moci szét van szedve, már rozsdásak a hengerfalak, de a fazon szerint az tök jó még, csak kell valaki aki összerakja, ezért nem akarja eladni. a szokásos szöveg, hogy majd megcsináltatja....guriga wrote:Aham. Akkor még egy utolsó kérdés:bogyo28 wrote:nem azt a tranyot vettem meg aminek a mocija szét volt szedve a csomiba, hanem egy másikat, aminek a mocija most Szabynál van. A másik tranyó 1.7 V4-e az átíratás után kikerül, akkor majd beszélhetünk az eladásról.
Az a szétszedett mocis tranyó megvan még?
Ha igen privátban van egy elérhetőséged?
kösz.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Ha a hengerfal rozsdás az télleg nem gáz. Télleg össze lehet rakni, csak az a baj, hogy meg kell fúrni előtte
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 96
- Joined: Fri Oct 28, 2005 11:29 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Nem pont ebbe a topicba illik, de nem akartam egy Szilent topikot csinálni.
Szereztem jófajta anyagokat, amikből a szilenteket akarom esztergáltatni. (lokoszt forever)
Kipróbáltuk, vékony késsel vágható - szabható a cucc, úgyhogy első körben öröm.
Aztán szétszedtem a donor autó futóművét (hogy majd azok alapján készülnek el a prototipusok) és csak amorf gumi-sár-olaj képződményeket találtam.
Venni nem szívesen veszek egy garnitúrát csak a méret miatt.
Az a kérdésem, hogy van aki meg tudja pontosan mondani, hogy mekkora a méretük az MKI -be való gumi szilenteknek? (Igen szinte mind érdekel...)
Jobb lenne valami rajzos megoldás. Sszaby! Te ilyen alkatrész katalógus elött ülsz naphosszat nincs valami tipped?
Előre is kösz!
Szereztem jófajta anyagokat, amikből a szilenteket akarom esztergáltatni. (lokoszt forever)
Kipróbáltuk, vékony késsel vágható - szabható a cucc, úgyhogy első körben öröm.
Aztán szétszedtem a donor autó futóművét (hogy majd azok alapján készülnek el a prototipusok) és csak amorf gumi-sár-olaj képződményeket találtam.
Venni nem szívesen veszek egy garnitúrát csak a méret miatt.
Az a kérdésem, hogy van aki meg tudja pontosan mondani, hogy mekkora a méretük az MKI -be való gumi szilenteknek? (Igen szinte mind érdekel...)
Jobb lenne valami rajzos megoldás. Sszaby! Te ilyen alkatrész katalógus elött ülsz naphosszat nincs valami tipped?
Előre is kösz!
1972' 1500 V4
1973' ???? ()
1973' ???? ()