V4 motor

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

de ők itt tökre V4ről beszélnek :D
Ez a Topic címe is :-)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
guriga
márokosanistudnézni
Posts: 96
Joined: Fri Oct 28, 2005 11:29 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by guriga »

German Capri wrote:Már hogyne lenne Cologne V6-osban 2000-es???kibaszott sok van belőle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :evil: :twisted:
Köszönjük az építő jellegű hozzászólást... :D
Balnt wrote:de ők itt tökre V4ről beszélnek
Köszönjük az építő jellegű hozzászólást... :D

Ki - ki eldöntheti melyik köszönet volt irónikus... :lol:
1972' 1500 V4
1973' ???? ()
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Benéztem a gyertyanyíláson keresztül, és még látszik a hónolás benne. :D[/quote]


Hogy ne TCSak a TÉCSÉ szívja a véred :D

Azért, mert látod a hónolást, attól még nem biztos, hogy jó a henger. Főleg ha eredetileg jó mélyen hónolták, akkor sohasem volt jó. De nálam a legtöbb henger amit furatni viszek láthatóak a hónolás nyomai. Általában ott kopik el teljesen, ahol a dugatyúszoknya ráfeszül a hengerfalra, persze ettől lehet jó is. Az LC ill HC kérdésedre a pintoból kiindulva a dugattyú magasság lehet más.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

guriga wrote:
German Capri wrote:Már hogyne lenne Cologne V6-osban 2000-es???kibaszott sok van belőle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :evil: :twisted:
Köszönjük az építő jellegű hozzászólást... :D
Balnt wrote:de ők itt tökre V4ről beszélnek
Köszönjük az építő jellegű hozzászólást... :D

Ki - ki eldöntheti melyik köszönet volt irónikus... :lol:
Szívesen :twisted:

Bár nekem tök mindegy melyik volt ironikus :-)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
guriga
márokosanistudnézni
Posts: 96
Joined: Fri Oct 28, 2005 11:29 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by guriga »

Blant wrote: Szívesen :twisted:
Bár nekem tök mindegy melyik volt ironikus :-)
Szerinted?
Kinézem belőled, hogy azért érzed a különbséget a 2 hozzászólás között...
:-)
1972' 1500 V4
1973' ???? ()
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Na jó, jó, ez kedves :twisted: De lehet, hogy alaptalanul :twisted:
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

guriga wrote:
szszaby wrote:
bogyo28 wrote: a Bogyó féle 1.7 V4 még a Bogyónál van, de nem a régebben emlegetett szétszedett moci, hanem egy müködőképes darab. Szabynál most egy félig Bogyó féle 2.0 Esex van...
Bizony, de ahogy vesszük lehet hogy egy félig Szaby féle tranyó lesz nálad. :lol: :lol: :lol:
A lelke nálam van. 8) :lol:
ÖÖöööö.... ...és mi van a félig szétszedett 1.7-tel a csomagtartóban? :?:
:?
Azt hiszem nem értem teljesen, de nem is fontosak a részletek .
Bogyó mi a terved az 1.7-tel? Gondolom kell az eredetvizsga miatt. ..és aztán?
Ha megválnál tőle, vagy csak 1-2 alkatrésztől (mert pl. kell a pénz a szabadlábrahelyezéshez :-) ) szívesen átveszem megőrzésre.

...míg bent vagy... :-)
nem azt a tranyot vettem meg aminek a mocija szét volt szedve a csomiba, hanem egy másikat, aminek a mocija most Szabynál van. A másik tranyó 1.7 V4-e az átíratás után kikerül, akkor majd beszélhetünk az eladásról.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
guriga
márokosanistudnézni
Posts: 96
Joined: Fri Oct 28, 2005 11:29 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by guriga »

bogyo28 wrote:nem azt a tranyot vettem meg aminek a mocija szét volt szedve a csomiba, hanem egy másikat, aminek a mocija most Szabynál van. A másik tranyó 1.7 V4-e az átíratás után kikerül, akkor majd beszélhetünk az eladásról.
Aham. Akkor még egy utolsó kérdés:
Az a szétszedett mocis tranyó megvan még?
Ha igen privátban van egy elérhetőséged?

kösz.
1972' 1500 V4
1973' ???? ()
User avatar
German Capri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 340
Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by German Capri »

Ja vágom az iróniát,de ekkorát nem szabad tévedni!!méghogy nincs 2.0 V6 :lol: akkor sokunknak valami szellemmotor hajtja a verdát :nem:
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
guriga
márokosanistudnézni
Posts: 96
Joined: Fri Oct 28, 2005 11:29 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by guriga »

Ok. köszi. :?
Tudom azért javítottál ki, mert létezik v6. Ültem is benne, láttam is olyat.
..de nem arról beszéltünk. Sszaby v4-éről ment a diszkurzus, meg hogy milyen v4-eket raktak P5-be.

Hmmm... Valószinüleg rosszul fogalmaztam, így gondolmom nem félreérthető annyira:
V4 cologne-ból tudtommal nincs 2000-es, míg essexből van.
Így OK? :wink:
1972' 1500 V4
1973' ???? ()
User avatar
German Capri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 340
Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by German Capri »

sejtem mire gondolsz :lol: én csak arra reagáltam,hogy nincs cologne motorból 2000-es,na de ne ragozzuk tovább :)
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

guriga wrote:
bogyo28 wrote:nem azt a tranyot vettem meg aminek a mocija szét volt szedve a csomiba, hanem egy másikat, aminek a mocija most Szabynál van. A másik tranyó 1.7 V4-e az átíratás után kikerül, akkor majd beszélhetünk az eladásról.
Aham. Akkor még egy utolsó kérdés:
Az a szétszedett mocis tranyó megvan még?
Ha igen privátban van egy elérhetőséged?

kösz.
elküldhetem, de az a fazont nem tudtam ősz óta meggyözni hogy adja el a komplett autot, nem hiszem hogy neked elad valamit a mociból. a moci szét van szedve, már rozsdásak a hengerfalak, de a fazon szerint az tök jó még, csak kell valaki aki összerakja, ezért nem akarja eladni. a szokásos szöveg, hogy majd megcsináltatja....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Ha a hengerfal rozsdás az télleg nem gáz. Télleg össze lehet rakni, csak az a baj, hogy meg kell fúrni előtte :twisted:
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
guriga
márokosanistudnézni
Posts: 96
Joined: Fri Oct 28, 2005 11:29 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by guriga »

Nem pont ebbe a topicba illik, de nem akartam egy Szilent topikot csinálni.

Szereztem jófajta anyagokat, amikből a szilenteket akarom esztergáltatni. (lokoszt forever)
Kipróbáltuk, vékony késsel vágható - szabható a cucc, úgyhogy első körben öröm.
Aztán szétszedtem a donor autó futóművét (hogy majd azok alapján készülnek el a prototipusok) és csak amorf gumi-sár-olaj képződményeket találtam. :-(
Venni nem szívesen veszek egy garnitúrát csak a méret miatt.
Az a kérdésem, hogy van aki meg tudja pontosan mondani, hogy mekkora a méretük az MKI -be való gumi szilenteknek? (Igen szinte mind érdekel...)
Jobb lenne valami rajzos megoldás. Sszaby! Te ilyen alkatrész katalógus elött ülsz naphosszat nincs valami tipped?
Előre is kösz!
Image
1972' 1500 V4
1973' ???? ()
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

A lengőkarba való szilentjeim vannak újak, azokat meg tudom mérni.
Ford Capri MkI Essex
Post Reply