V4 motor

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

guriga
márokosanistudnézni
Posts: 96
Joined: Fri Oct 28, 2005 11:29 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by guriga »

szszaby wrote:A lengőkarba való szilentjeim vannak újak, azokat meg tudom mérni.
Yes. Kösszép. Hálás lennék.
1972' 1500 V4
1973' ???? ()
guriga
márokosanistudnézni
Posts: 96
Joined: Fri Oct 28, 2005 11:29 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by guriga »

Kerestem keresgéltem az eddig összegyűjtött cuccaim között, és találtam pár öreg nejlonzacskót.
Szerintetek? :-)
Image
1972' 1500 V4
1973' ???? ()
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

guriga wrote:Kerestem keresgéltem az eddig összegyűjtött cuccaim között, és találtam pár öreg nejlonzacskót.
Szerintetek? :-)
Image
:shock: :ru:
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

guriga wrote:Nem pont ebbe a topicba illik, de nem akartam egy Szilent topikot csinálni.

Szereztem jófajta anyagokat, amikből a szilenteket akarom esztergáltatni. (lokoszt forever)
Kipróbáltuk, vékony késsel vágható - szabható a cucc, úgyhogy első körben öröm.
Aztán szétszedtem a donor autó futóművét (hogy majd azok alapján készülnek el a prototipusok) és csak amorf gumi-sár-olaj képződményeket találtam. :-(
Venni nem szívesen veszek egy garnitúrát csak a méret miatt.
Az a kérdésem, hogy van aki meg tudja pontosan mondani, hogy mekkora a méretük az MKI -be való gumi szilenteknek? (Igen szinte mind érdekel...)
Jobb lenne valami rajzos megoldás. Sszaby! Te ilyen alkatrész katalógus elött ülsz naphosszat nincs valami tipped?
Előre is kösz!
Image
ez ránézésre poliuretán, ebböl van a sportosabb szilent, a 80-as keménységü az ideális. de nem olyat kell csinálni a lengőkarba mint a gyári gumi, hanem másmilyet. van hozzá pontos rajzom, majd előtúrom neked ha érdekes. én gyártattam is pár darabot itthon, az ember nem örült nekem tulságosan, mert elég szopás esztergálni, de azért megcsinálta. ha ingyen van a cucc meg az esztergályos akkor érdemes nekivágni, ha ki kell fizetni az anyagot meg a munkát akkor érdemesebb kintről rendelni....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

guriga wrote:Nem pont ebbe a topicba illik, de nem akartam egy Szilent topikot csinálni.
A téma egyébként a tuning lengőkar topikban van kitárgyalva...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

A méretezett kép a tuning lengőkar topikban.
Ford Capri MkI Essex
guriga
márokosanistudnézni
Posts: 96
Joined: Fri Oct 28, 2005 11:29 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by guriga »

szszaby wrote:A méretezett kép a tuning lengőkar topikban.
Kösz. Átnézek.
Viszont akkor ezúton kérném meg valamelyik moderátort, hogy rakja át a szilntes hozzászólásokat is abba a topicba.
kösz
1972' 1500 V4
1973' ???? ()
guriga
márokosanistudnézni
Posts: 96
Joined: Fri Oct 28, 2005 11:29 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by guriga »

Ha már úgy is az alkatrészek között turkáltam, lefényképeztem párat.
:-)
Folyamatos gyűjtés eredménye. Ezek 1.5 V4-hez vannak, de sokmindent találtam még, főleg 15M/P4 TS tau bontott cumókat, de az itt OFF. :oops:

Image

Image Image

Image Image

Image Image

Image Image

Image Image
1972' 1500 V4
1973' ???? ()
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Szép kis gyüjtemény, az utolsó két képen mi van?
Ford Capri MkI Essex
guriga
márokosanistudnézni
Posts: 96
Joined: Fri Oct 28, 2005 11:29 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by guriga »

szszaby wrote:Szép kis gyüjtemény, az utolsó két képen mi van?
:) köszi. Ilyen öreg autókhoz kell is alkatrész.
Annyira nincs pénz most autóépítésre, hogy megfordult a fejemben, hogy eladok ezt-azt.
A dugókból Te is csinálhatnál akár egy erősebb stroker mocit... na?
Ezek 90-esek a tieid meg 84-esek nem? :-)
ÁÁÁ. Azért az elhatározás még nem érett meg. Kicsit kivárok. Hátha. :fcp42:
(Ahogy eladnám, tuti bedőlne a motorom oszt' dupla pénzért vásárolhatnék hozzá cuccokat németből...)

Szerintem egy kardánkereszt, meg V4 dísztárcsák.
Én sem láttam még sehol sem ezt a v4 emblémát. Talán ez is tau.
1972' 1500 V4
1973' ???? ()
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

hasonlít az utolsó kép a tranyo disztárcsájára....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Már lárom az utolsó előtti képen hogy az kereszt, csak megzavart az összefogató lemez. :idea:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Az essex mocihoz sikerült keríteni főtengely szimmeringet, hfej tömítést és van már egy vízpumpa is. Igaz ez utóbbi csak a 3,0 essexre írta, de hát egyezik.

Készül a módosított motortartó bak, és elkezdtem faragni a kartert is.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
taunus73sw
nemleszgondhasegítis
Posts: 150
Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: BUDAPEST
Contact:

Post by taunus73sw »

szszaby wrote:Az essex mocihoz sikerült keríteni főtengely szimmeringet, hfej tömítést és van már egy vízpumpa is. Igaz ez utóbbi csak a 3,0 essexre írta, de hát egyezik.

Készül a módosított motortartó bak, és elkezdtem faragni a kartert is.
éN MEG MÉG NEM KÜLDTEM EL NEKED A CSAVIKAT, DE NEMSOKÁRA POSTÁZOM :oops: :oops: :oops:
1973 TAUNUS SW 1600 XL
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

taunus73sw wrote:
szszaby wrote:Az essex mocihoz sikerült keríteni főtengely szimmeringet, hfej tömítést és van már egy vízpumpa is. Igaz ez utóbbi csak a 3,0 essexre írta, de hát egyezik.

Készül a módosított motortartó bak, és elkezdtem faragni a kartert is.
éN MEG MÉG NEM KÜLDTEM EL NEKED A CSAVIKAT, DE NEMSOKÁRA POSTÁZOM :oops: :oops: :oops:
Az a lényeg akkora legye itt amikor rakom befele.
Szeretném a camponás talira, hogy bekerülne, de nem biztos hogy összejön addigra minden.
Ford Capri MkI Essex
Post Reply