váltók
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Bogyó korábban azt írta, hogy szerinte nem túl pontos oldal, de azt írja, hogy a Type 9 a Type E-n alapszik csak 5 sebességes. A type 5-öt írja Granadához, az meg talán az előző oldalon van amit Lóri rakott fel.szszaby wrote:Nem igazán van köztük.
Talán Type E de nem biztos.
http://www.zetecinside.com/xr2/gearbox.htm
1980 Capri MK3
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Tibi wrote:Bogyó korábban azt írta, hogy szerinte nem túl pontos oldal, de azt írja, hogy a Type 9 a Type E-n alapszik csak 5 sebességes.szszaby wrote:Nem igazán van köztük.
Talán Type E de nem biztos.
Akkor valószínüleg ez lesz az.
Ja és eladó lenne,harang nélkül ha ér valamit ha nem, akkor kidobom.
Ford Capri MkI Essex
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Akkor az egy angol 4-es, nehogy kidobd!szszaby wrote:Tibi wrote:Bogyó korábban azt írta, hogy szerinte nem túl pontos oldal, de azt írja, hogy a Type 9 a Type E-n alapszik csak 5 sebességes.szszaby wrote:Nem igazán van köztük.
Talán Type E de nem biztos.
Akkor valószínüleg ez lesz az.
Ja és eladó lenne,harang nélkül ha ér valamit ha nem, akkor kidobom.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
engem érdekelne..... mármint ha angol 4-es, az olyan amin 2 fedő van...szszaby wrote:Tibi wrote:Bogyó korábban azt írta, hogy szerinte nem túl pontos oldal, de azt írja, hogy a Type 9 a Type E-n alapszik csak 5 sebességes.szszaby wrote:Nem igazán van köztük.
Talán Type E de nem biztos.
Akkor valószínüleg ez lesz az.
Ja és eladó lenne,harang nélkül ha ér valamit ha nem, akkor kidobom.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
5-re gondoltam.Kenny wrote:Mennyit kérnél érte???szszaby wrote:Ja és eladó lenne,harang nélkül ha ér valamit ha nem, akkor kidobom.
Bár ha pár nappal előbb szólsz jobban örültem volna, mert már kivágtuk az ötsebességeshez a váltólyukat!!
Esetleg a Type 9-es harangja fel mehet erre?
Milyen váltólyukat vágtatok ki?
Type 9-es harangom van sorosé azt rá tudom próbálni.
Ford Capri MkI Essex
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Ha soros mocihoz szeretnéd, ahhoz nem passzol a v-s nyelestengely.Kenny wrote:Mennyit kérnél érte???szszaby wrote:Ja és eladó lenne,harang nélkül ha ér valamit ha nem, akkor kidobom.
Bár ha pár nappal előbb szólsz jobban örültem volna, mert már kivágtuk az ötsebességeshez a váltólyukat!!
Esetleg a Type 9-es harangja fel mehet erre?
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Az lehet, hogy jó rá meg szinte biztos is de a nyelestengely hosszabb vagy 2 centivel. Nekem eredetileg Type F váltó volt a Caprin és attól a Type 9 rövidebb egy centivel de ennek a váltónak még az Type F-től is hosszabb.Kenny wrote:Elvileg jónak kell lennie rá a V6-os Type9-es harangja, ugyhogy ha picit tudnád még nekem tárolni akkor érdekelne!!!
Levágni meg nem igazán lehet belőle.
Ford Capri MkI Essex