Bakelitkerék
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Bakelitkerék
Na tegnap akkora balfasz voltam, hogy amikor szedtem le a bakelitkereket az EFI-ről az egyik fogról lepattintottam egy picike darabot.
Szerintetek ez gáz? Csere, vagy jó így is még? Esetleg kicsit csiszolgassam meg? :D
Gigford: Mennyibe került az a vezkerék, amit te vettél odakint?
Szerintetek ez gáz? Csere, vagy jó így is még? Esetleg kicsit csiszolgassam meg? :D
Gigford: Mennyibe került az a vezkerék, amit te vettél odakint?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
nagyon köszi a véleményt! :D
Ez pozitív! :)
Többiek? egyébb vélemény, hozzászólás?
Ez pozitív! :)
Többiek? egyébb vélemény, hozzászólás?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Szelei Szilard
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 133
- Joined: Mon Mar 12, 2007 8:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Simontornya
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Én is találtam ma 3at, miközben sunyának kerestük a főtengely ékszíjtárcsát. AZért köszönöm.
Újabb kérdés. A 2,8i tárcsája fémbetétes és csak a fogazás bakelit. és dög nehéz. A 2,3 V6-é full bakelit, és harmat könnyű... Érdemes a 2,3-éval összerakni a 2,8at? Elvileg semmivel nem kap nagyobb terhelést nem? A 2,8 sem pörög többet, mint a 2,3....
Szerintetek?
Újabb kérdés. A 2,8i tárcsája fémbetétes és csak a fogazás bakelit. és dög nehéz. A 2,3 V6-é full bakelit, és harmat könnyű... Érdemes a 2,3-éval összerakni a 2,8at? Elvileg semmivel nem kap nagyobb terhelést nem? A 2,8 sem pörög többet, mint a 2,3....
Szerintetek?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Ha megegyezik mért ne.Blant wrote:Én is találtam ma 3at, miközben sunyának kerestük a főtengely ékszíjtárcsát. AZért köszönöm.
Újabb kérdés. A 2,8i tárcsája fémbetétes és csak a fogazás bakelit. és dög nehéz. A 2,3 V6-é full bakelit, és harmat könnyű... Érdemes a 2,3-éval összerakni a 2,8at? Elvileg semmivel nem kap nagyobb terhelést nem? A 2,8 sem pörög többet, mint a 2,3....
Szerintetek?
Csak szerintem kellene cserélni vele a főtengely kereket is ha van hozzá való párja, mert a váltóba is elméletileg párban kell cserélni a fogaskereket.
Vagy nem?
Ford Capri MkI Essex
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
szszaby wrote:Ha megegyezik mért ne.Blant wrote:Én is találtam ma 3at, miközben sunyának kerestük a főtengely ékszíjtárcsát. AZért köszönöm.
Újabb kérdés. A 2,8i tárcsája fémbetétes és csak a fogazás bakelit. és dög nehéz. A 2,3 V6-é full bakelit, és harmat könnyű... Érdemes a 2,3-éval összerakni a 2,8at? Elvileg semmivel nem kap nagyobb terhelést nem? A 2,8 sem pörög többet, mint a 2,3....
Szerintetek?
Csak szerintem kellene cserélni vele a főtengely kereket is ha van hozzá való párja, mert a váltóba is elméletileg párban kell cserélni a fogaskereket.
Vagy nem?
Úgy illik
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
És miért jó neked ha az könnyü lesz? én az gyárival tenném össze, valami oka biztos van annak hogy az fém...Blant wrote:Én is találtam ma 3at, miközben sunyának kerestük a főtengely ékszíjtárcsát. AZért köszönöm.
Újabb kérdés. A 2,8i tárcsája fémbetétes és csak a fogazás bakelit. és dög nehéz. A 2,3 V6-é full bakelit, és harmat könnyű... Érdemes a 2,3-éval összerakni a 2,8at? Elvileg semmivel nem kap nagyobb terhelést nem? A 2,8 sem pörög többet, mint a 2,3....
Szerintetek?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
na akkor újabb kérdés...
Van másik, hibátlan fémbelű kerekem 2,8i ről, de a párja nincs meg hozzá. Akkor most szerintetek a lepattant fugúval rakjam össze, vagy a másikkal, ami hibátlan, de nem a hozzákopott párja? :D
Van másik, hibátlan fémbelű kerekem 2,8i ről, de a párja nincs meg hozzá. Akkor most szerintetek a lepattant fugúval rakjam össze, vagy a másikkal, ami hibátlan, de nem a hozzákopott párja? :D
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
A lepattantal rakd össze, mert nem számít az a pici hiány, a másikkal meg lehet, hogy hangosabb lenne. Így is van hangja elég.Blant wrote:na akkor újabb kérdés...
Van másik, hibátlan fémbelű kerekem 2,8i ről, de a párja nincs meg hozzá. Akkor most szerintetek a lepattant fugúval rakjam össze, vagy a másikkal, ami hibátlan, de nem a hozzákopott párja? :D
Ford Capri MkI Essex
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
csatlakozom...szszaby wrote:A lepattantal rakd össze, mert nem számít az a pici hiány, a másikkal meg lehet, hogy hangosabb lenne. Így is van hangja elég.Blant wrote:na akkor újabb kérdés...
Van másik, hibátlan fémbelű kerekem 2,8i ről, de a párja nincs meg hozzá. Akkor most szerintetek a lepattant fugúval rakjam össze, vagy a másikkal, ami hibátlan, de nem a hozzákopott párja? :D
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4