Épülő CAPRI-k

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Locked
Gobbo
márokosanistudnézni
Posts: 62
Joined: Mon Sep 19, 2005 7:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Gobbo »

Hello!

A huto, vizpumpa jovo heten ki lesz cserelve... ja es a termosztat meg ki van szedve :) (egyenlore).

csao,

Gobbo

u.i.: ha minden igaz akkor ma mar riaszto is lesz az autoban Bogyo ur aldasos tevekenysege kapcsan :) ...
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Szerintem amíg bejáratós addig melegedni is fog.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

ez is igaz.
Főleg a v6
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
kuzsi
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sat Jan 20, 2007 5:06 pm

Post by kuzsi »

na igen..azóta most kezdett hozzá a karosszériás srác...de már megy a duma hogy nagy meló lesz meg 'mittomén'... :cry: de legalább elkezdte
Capri 4ever!
1972 Ford Capri GT Mk1 V4 1700 cc
2002 Ford Focus
1981 Trabant 601 Special :D "K.I.T.T."
1973 UAZ 469 "Antonov"
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

kuzsi wrote:na igen..azóta most kezdett hozzá a karosszériás srác...de már megy a duma hogy nagy meló lesz meg 'mittomén'... :cry: de legalább elkezdte
Üdv a klubban !

Remélem összekapja magát az embered !
1980 Capri MK3
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

Gobbo wrote:ha minden igaz akkor ma mar riaszto is lesz az autoban Bogyo ur aldasos tevekenysege kapcsan :) ...
Na akkor itt látható Bogyó Úr
Image
és az Ő áldásos tevékenysége :)
Image
Ez a kocsi 1xerűen gyönyörű :oops:
Image
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Bemattult műanyag lámpabúrák újraélesztésére van bevált módszer?

Az indexem elég ótvar.

köszi
1980 Capri MK3
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Tibi wrote:Bemattult műanyag lámpabúrák újraélesztésére van bevált módszer?

Az indexem elég ótvar.

köszi
Új a legjobb megoldás, vagy valami műanyag polírt neki.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
kuzsi
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sat Jan 20, 2007 5:06 pm

Post by kuzsi »

Tibi wrote:
kuzsi wrote:na igen..azóta most kezdett hozzá a karosszériás srác...de már megy a duma hogy nagy meló lesz meg 'mittomén'... :cry: de legalább elkezdte
Üdv a klubban !

Remélem összekapja magát az embered !
hát....én is :lol:
Capri 4ever!
1972 Ford Capri GT Mk1 V4 1700 cc
2002 Ford Focus
1981 Trabant 601 Special :D "K.I.T.T."
1973 UAZ 469 "Antonov"
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

kozsukp wrote: A moci ingyen volt, ezért esett erre a választás!
Ebből én azt veszem le, hogy igen is számítanak az anyagiak. Most, még az elején el kell gondolkoznod azon, hogy mi éri meg jobban, egy 90 lovas moci 100 hp nitróval, esetleg még pár kiegészítő cuccal, ami kb (szerencsés esetben) 200 ló, vagy mindennek a feléből venni egy alapból 400 lóerős motort. Te tudod..... :wink:
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Újra itthon :twisted:

Image
1980 Capri MK3
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Jólvan tesó, győzni fogsz! :fcp236:
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Tibi wrote:Újra itthon :twisted:

Image
pár képet nyomhatnál arról is hogy milyen lett a kaszni!
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

kozsukp wrote:Hali

A moci ingyen volt, ezért esett erre a választás! Nem szeretnék rögtön kilyukasztani egy full alu blokkot, még csak kisérletezgetek, most pl nitro elektronikával! Meg került még egy Holley is, így együtt biztosítva van a halálközeli élmény, a kaszni úgy 400 kg nyom majd, tehát jó lesz! Kompresszióból mit bír ki egy Capri? Bár lehet hogy először a nitro-t kellene rádobni is kipróbálni életképes e a dolog! No majd jelentek
csá
te most komolyan beszélsz :?: :!: :?: :idea:
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

bogyo28 wrote: pár képet nyomhatnál arról is hogy milyen lett a kaszni!
Fogok, csak levan fújva takonnyal és nem igazán látszik , hogy miújság. De tisztítás után lövök majd képeket.

Elvileg most rohadás mentes a bódé. Nem gyári restaurálás történt de nem is azt akartam. Fémig lesz majd pucolva, akkor még kiderül, hogy van-e huncutság.

Jaaaa, és köszönet Szabinak segítségért és Zolinak ( ő csinálta ) a kitartásért.
1980 Capri MK3
Locked