kötetlen topic...:)
Moderators: SONI , Pudva , Bogyo28
Gobbo
márokosanistudnézni
Posts: 62 Joined: Mon Sep 19, 2005 7:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Post
by Gobbo » Sun Apr 15, 2007 1:25 pm
Hello!
A huto, vizpumpa jovo heten ki lesz cserelve... ja es a termosztat meg ki van szedve :) (egyenlore).
csao,
Gobbo
u.i.: ha minden igaz akkor ma mar riaszto is lesz az autoban Bogyo ur aldasos tevekenysege kapcsan :) ...
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728 Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Post
by Nitrobuster » Sun Apr 15, 2007 4:24 pm
Szerintem amíg bejáratós addig melegedni is fog.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352 Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Post
by Blant » Sun Apr 15, 2007 7:41 pm
ez is igaz.
Főleg a v6
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
kuzsi
nemleszgondhasegítis
Posts: 127 Joined: Sat Jan 20, 2007 5:06 pm
Post
by kuzsi » Sun Apr 15, 2007 9:29 pm
na igen..azóta most kezdett hozzá a karosszériás srác...de már megy a duma hogy nagy meló lesz meg 'mittomén'...
de legalább elkezdte
Capri 4ever!
1972 Ford Capri GT Mk1 V4 1700 cc
2002 Ford Focus
1981 Trabant 601 Special :D "K.I.T.T."
1973 UAZ 469 "Antonov"
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408 Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:
Post
by Tibi » Sun Apr 15, 2007 9:30 pm
kuzsi wrote: na igen..azóta most kezdett hozzá a karosszériás srác...de már megy a duma hogy nagy meló lesz meg 'mittomén'...
de legalább elkezdte
Üdv a klubban !
Remélem összekapja magát az embered !
1980 Capri MK3
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543 Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:
Post
by Pudva » Sun Apr 15, 2007 10:28 pm
Gobbo wrote: ha minden igaz akkor ma mar riaszto is lesz az autoban Bogyo ur aldasos tevekenysege kapcsan :) ...
Na akkor itt látható Bogyó Úr
és az Ő áldásos tevékenysége :)
Ez a kocsi 1xerűen gyönyörű
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408 Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:
Post
by Tibi » Mon Apr 16, 2007 12:21 pm
Bemattult műanyag lámpabúrák újraélesztésére van bevált módszer?
Az indexem elég ótvar.
köszi
1980 Capri MK3
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629 Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag
Post
by szszaby » Mon Apr 16, 2007 12:56 pm
Tibi wrote: Bemattult műanyag lámpabúrák újraélesztésére van bevált módszer?
Az indexem elég ótvar.
köszi
Új a legjobb megoldás, vagy valami műanyag polírt neki.
Ford Capri MkI Essex
kuzsi
nemleszgondhasegítis
Posts: 127 Joined: Sat Jan 20, 2007 5:06 pm
Post
by kuzsi » Mon Apr 16, 2007 9:21 pm
Tibi wrote: kuzsi wrote: na igen..azóta most kezdett hozzá a karosszériás srác...de már megy a duma hogy nagy meló lesz meg 'mittomén'...
de legalább elkezdte
Üdv a klubban !
Remélem összekapja magát az embered !
hát....én is
Capri 4ever!
1972 Ford Capri GT Mk1 V4 1700 cc
2002 Ford Focus
1981 Trabant 601 Special :D "K.I.T.T."
1973 UAZ 469 "Antonov"
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505 Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm
Post
by Dartonit » Tue Apr 17, 2007 2:37 pm
kozsukp wrote:
A moci ingyen volt, ezért esett erre a választás!
Ebből én azt veszem le, hogy igen is számítanak az anyagiak. Most, még az elején el kell gondolkoznod azon, hogy mi éri meg jobban, egy 90 lovas moci 100 hp nitróval, esetleg még pár kiegészítő cuccal, ami kb (szerencsés esetben) 200 ló, vagy mindennek a feléből venni egy alapból 400 lóerős motort. Te tudod.....
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408 Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:
Post
by Tibi » Sun Apr 22, 2007 8:07 pm
Újra itthon
1980 Capri MK3
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629 Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály
Post
by proteus » Sun Apr 22, 2007 8:09 pm
Jólvan tesó, győzni fogsz!
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459 Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:
Post
by Bogyo28 » Sun Apr 22, 2007 8:10 pm
Tibi wrote: Újra itthon
pár képet nyomhatnál arról is hogy milyen lett a kaszni!
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427 Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm
Post
by CAPRI-3 » Sun Apr 22, 2007 8:17 pm
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408 Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:
Post
by Tibi » Sun Apr 22, 2007 8:18 pm
bogyo28 wrote:
pár képet nyomhatnál arról is hogy milyen lett a kaszni!
Fogok, csak levan fújva takonnyal és nem igazán látszik , hogy miújság. De tisztítás után lövök majd képeket.
Elvileg most rohadás mentes a bódé. Nem gyári restaurálás történt de nem is azt akartam. Fémig lesz majd pucolva, akkor még kiderül, hogy van-e huncutság.
Jaaaa, és köszönet Szabinak segítségért és Zolinak ( ő csinálta ) a kitartásért.
1980 Capri MK3