A moci ingyen volt, ezért esett erre a választás! Nem szeretnék rögtön kilyukasztani egy full alu blokkot, még csak kisérletezgetek, most pl nitro elektronikával! Meg került még egy Holley is, így együtt biztosítva van a halálközeli élmény, a kaszni úgy 400 kg nyom majd, tehát jó lesz! Kompresszióból mit bír ki egy Capri? Bár lehet hogy először a nitro-t kellene rádobni is kipróbálni életképes e a dolog! No majd jelentek
csá
Hy!
Az alapprobléma szerintem az, hogy nem valószínű, hogy a főtengely bírja 200ló felett...
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Na most estem haza, van mit csinálni, ugyanis belecsúsztam egy teljes motorgenerálba. Maximális köszönet ezúton is TOMTOMnak a helyért és a szakmai instrukciókért (távvezérlés: Ő mondja én csinálom).
Ha minden jól megy egész hamar a végére jutunk.... pár kép a projectről:
ilyen hozzáállással neki se állj hasonló műveletekhez!
ahoz, hogy ez így nézzen ki, nagyon be kellett rúgni. elhiheted.
Én azért szeretem tiszta fejjel összerakni a mocit.
Mikor elöször raktuk be a kozét, 2 üveg bor fogyott el boroskola formájában, és igen jó volt a hangulat, és minden jó is lett... Lehet közbe sörözni csak mértékkel
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Na az igazság az, hogy fogyott a sör, de edzettek vagyunk, és észnél voltunk végig. (legalábbis én...) A munkamorál viszont drasztikusan nőtt ennek megfelelően. Ja és a szopatós dolgoknak is jó hozzáállásal kezdtem neki! 8) Ez viszont nem hátrány