cosworth

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Váltó

Post by capriv6 »

Szia!!

Igen a váltót lekellett engednem 4cm -re de problémát nem okozott..
csak a kardán volt izgalmasabb ugy ahogy driver monta!!
Ha neked nem gyári 2.8i kardánod van akkor izgalmasabb a dolog es talán ugy egyszerübb mindent megoldani ahogy driver csinálta!
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Köszi az infókat.
1980 Capri MK3
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

driver wrote: Most csináltam egy uj kardánt, egydarabbol, mert az a felfüggesztés ahogy volt az nem tettszett.
Teljesen te csináltad? Cső meg minden?
Vagy át lett alakítva valamilyen kardán?
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Jatis
márokosanistudnézni
Posts: 60
Joined: Sat Sep 09, 2006 2:14 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Jatis »

driver wrote:Szia Tibi! Érdekes hogy Krisznek pont 2 cm rel jobban le kellett engednie a váltot.
Nekem az alaphelyzettől 2 cm rel van lejebb és semmi gondom nincs vele.
Most csináltam egy uj kardánt, egydarabbol, mert az a felfüggesztés ahogy volt az nem tettszett.
Most olyan kardánom van mint az amcsi vasakban.
Szóval sikerült.
PFB-k előre!!!

http://www.pfb.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Post by driver »

Igen, saját termék, powered by driver. De végűl is nem az első elképzelés
alapján csináltam, (LTD Jatis jovoltábol)
Egy sierra kardánt használtam donornak.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Tibi wrote::shock: hát ez igen "szép" lett. Pedig azt beszélik az angol népek ennek sokat kéne bírni... láttam mt75-höz tuning kit-et 3e fontért. Bár ez sem belülről ment szét...
valószínüleg az a váltó nem volt teljesen jó, de hát ez volt otthon...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

bogyo28 wrote:
Tibi wrote::shock: hát ez igen "szép" lett. Pedig azt beszélik az angol népek ennek sokat kéne bírni... láttam mt75-höz tuning kit-et 3e fontért. Bár ez sem belülről ment szét...
valószínüleg az a váltó nem volt teljesen jó, de hát ez volt otthon...
Termett a kertben? :D

Keresgettem ma cossie témában a neten és egy Rover terepes fórumon kötöttem ki. Ott ha jól értelmeztem használnak Ford váltókat és a type-9 et ott is írták, hogy sovány a cossie-hoz, az mt-75 okés, de T5 - Tremec név is előkerült, gondolom ezek nem annyira olcsó dolgok, T5-ről már volt szó a váltós topikban. Elvileg jó lenne cossie-hoz, most azt, hogy közbetétes téma vagy mókolás vagy akármi arra már nem tértek ki. Vagy hülye vagyok, de valamelyik biztos :D
1980 Capri MK3
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

driver wrote:Igen, saját termék, powered by driver. De végűl is nem az első elképzelés
alapján csináltam, (LTD Jatis jovoltábol)
Egy sierra kardánt használtam donornak.
A cenzírozás, hogyan készült?
Ford Capri MkI Essex
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Post by driver »

Leginkább sehogy. :D
Bizom a szemmértékemben. 8)
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

driver wrote:Leginkább sehogy. :D
Bizom a szemmértékemben. 8)
:smt023
Ford Capri MkI Essex
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

szszaby wrote: A cenzírozás, hogyan készült?
A MI?????
:evil:

és te dolgozol szervizben ? :evil:
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Post by TÉCSÉ »

CAPRI-3 wrote:
szszaby wrote: A cenzírozás, hogyan készült?
A MI?????
:evil:

és te dolgozol szervizben ? :evil:
Borsot dugtak a s...edbe ?
A "Z" és a "T" betű a klaviatúrán egymás mellett van , ha nem tűnt volna fel ...
Visszakukkantva néhány korábbi irományodra , furTCSa , ha pont Te kötsz bele a heje Sírás - ba ..... :twisted: :twisted: :twisted:
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
DavidMolnar
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 307
Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am

Post by DavidMolnar »

Ez csak egy helyesírási huba volt? :roll: :wink:
User avatar
stpetya
egyedülisszerelhet
Posts: 512
Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Üllő

Post by stpetya »

jól megy nekik az oda-vissza horgolásos kötözködés
Last edited by stpetya on Tue May 15, 2007 11:24 am, edited 1 time in total.
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

a F@szt csináljátok már megint a tüzet! :evil:
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
Post Reply