váltók

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Iván

Post by Iván »

Perszeee :)
TomiCaPri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 270
Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest - Csepel

Post by TomiCaPri »

Urak! Volna egy olyan kérdésem, hogy 2.0 V6-hoz a 4 sebességes váltót fogja-e valami gumibak vagy valami speciálisabb cucc, vagy csak simán csavarozva van a motorhoz/kasztnihoz?
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Post by tomtom »

van neki egy bölcsője, amin 1 db gumibakon pihen.
a bölcsőt 4 db csavar rögzíti az alvázhoz a váltóalagút két oldalán található menetes furatokban.
elöl a motorhoz van rögzítve csavarkötéssel.
TomiCaPri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 270
Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest - Csepel

Post by TomiCaPri »

Ezer hálám és köszönetem! :) Akkor nekem ez a gumibak hiányzik, furcsáltam is kicsit. Tenkjú!!! :D
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

TomiCaPri wrote:Ezer hálám és köszönetem! :) Akkor nekem ez a gumibak hiányzik, furcsáltam is kicsit. Tenkjú!!! :D
Akkor Neked nincs lerögzítve a váltó vége? Csak úgy kóricál ott?
Ford Capri MkI Essex
TomiCaPri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 270
Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest - Csepel

Post by TomiCaPri »

Az előző tulaj ki akarta szedni a motort, de motokiemelő hiján nem ment neki(k), szóval egy olyan 3-4 ventire ki van húzva a motor a váltóból. Gondolom hogy könnebb legyen meglazították a váltót is, aztán most lötyög mindenfele. :cry:
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

TomiCaPri wrote:Az előző tulaj ki akarta szedni a motort, de motokiemelő hiján nem ment neki(k), szóval egy olyan 3-4 ventire ki van húzva a motor a váltóból. Gondolom hogy könnebb legyen meglazították a váltót is, aztán most lötyög mindenfele. :cry:
Akkor nem egy szép munka történt ott. Lehet mit dolgozni rajta ha félig szét is van szedve, az apróságok megvannak legalább, ami ilyenkor kijön belőle?
Ford Capri MkI Essex
TomiCaPri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 270
Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest - Csepel

Post by TomiCaPri »

A csomagtartó tele volt minden kacattal, remélem a hozzávaló cuccok is ott lesznek.
Sajna nem túl jó a gépem, de remélem látszik:

http://www.kepfeltolto.hu/?img=27dp
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

TomiCaPri wrote:A csomagtartó tele volt minden kacattal, remélem a hozzávaló cuccok is ott lesznek.
Sajna nem túl jó a gépem, de remélem látszik:

http://www.kepfeltolto.hu/?img=27dp
De ugye ez nem lábon jött?

felrakom mert lassan tölti....

Image
1980 Capri MK3
TomiCaPri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 270
Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest - Csepel

Post by TomiCaPri »

Hááát, vontatva volt :lol: a motor bele volt hevederezve, szóval nem tudott el/kicsúszni az úton. Holnap veszek hozzá új motortartóbakot (ahogy olvastam a wartburggé pont passzol bele :lol: ) aztán valahogy visszacsempésszük a helyére.
A motorrol minden cső, vezeték, kábel le volt kötve, szóval még azzal is bajlódok kicsit, hogy mi hova megy. A nagyja már megvan, de egykét dolgot még hiányolok. Még beleásom magam kicsit jobban a motortérbe, hátha...
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Urak!

Úgy néz ki akad pár liter 80w90-es olaj ( total ), jó az nekem az mt75-be ? Ja és mennyi kéne bele, hogy ne szomjazzon?

Felújító kittel tapasztalat valakinek?
1980 Capri MK3
User avatar
Szelei Szilard
nemleszgondhasegítis
Posts: 133
Joined: Mon Mar 12, 2007 8:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Simontornya

Post by Szelei Szilard »

Segítség kellene!!! Ki lehet e szedni épségben a főtengely váltó felöli oldalán lévő kis tűgörgős csapágyat, amibe a váltó bordástengelyének a közepe csúszik bele. (egyszerűbben nem tudom elmondani) Ugyanis ezt atkellene tennem a másik 2.9es blokkba mert abba nincs ilyen.(mivel automata volt) Előre is köszi. :oops: :?:
'76 Capri MK II 2.9 V6
'92 Scorpio 2.9 V6
User avatar
Szelei Szilard
nemleszgondhasegítis
Posts: 133
Joined: Mon Mar 12, 2007 8:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Simontornya

Post by Szelei Szilard »

Ja és irtátok milyen egyszerű egy váltó csere! Én egyedül majdnem beszartam mire felraktam a helyére :lol: :lol: :lol: :evil:
'76 Capri MK II 2.9 V6
'92 Scorpio 2.9 V6
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Post by driver »

Nem tudod egydarabban kiszedni, de minek is amikor kb 1500 ft a csapágyas nál. :D
User avatar
Szelei Szilard
nemleszgondhasegítis
Posts: 133
Joined: Mon Mar 12, 2007 8:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Simontornya

Post by Szelei Szilard »

driver wrote:Nem tudod egydarabban kiszedni, de minek is amikor kb 1500 ft a csapágyas nál. :D
Hát erre felénk nem egyszerű találni ilyet. Bárdi,unix esetleg? Ha náluk nincs akkor irány székesfehérvár. Ha 1500ér lehet venni akkor nem küzdök fölöslegesen a régivel. Köszi!
'76 Capri MK II 2.9 V6
'92 Scorpio 2.9 V6
Post Reply