HELLO

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Kenny
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Post by Kenny »

szszaby wrote:Hogy lehet ilyen pózban aludni??? :shock: :shock: :shock:
Abban az állapotban, amikor akkor voltam, simán!!! Akár még állva is!
www.pfb.hu

Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Csövi

figyi, az egyik cimbim viszonylag olcsó dízel gépet nézne napira. Több márka is szóbajött, Ford témakörében tudnátok-e valamit ajánlani ami viszonylag megbízható ? Ez majdnem sürgős lenne.

köszi
1980 Capri MK3
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Tibi wrote:Csövi

figyi, az egyik cimbim viszonylag olcsó dízel gépet nézne napira. Több márka is szóbajött, Ford témakörében tudnátok-e valamit ajánlani ami viszonylag megbízható ? Ez majdnem sürgős lenne.

köszi
Escort MK III 1.6D, az valami hihetetlen, hogy faterom alatt mit kibírt. :shock: :fcp11:
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

proteus wrote:
Tibi wrote:Csövi

figyi, az egyik cimbim viszonylag olcsó dízel gépet nézne napira. Több márka is szóbajött, Ford témakörében tudnátok-e valamit ajánlani ami viszonylag megbízható ? Ez majdnem sürgős lenne.

köszi
Escort MK III 1.6D, az valami hihetetlen, hogy faterom alatt mit kibírt. :shock: :fcp11:
Nézegettütnk eddig dolgokat Audi 2 lityósok is szóba jöttek, tényleg nem tuning verda kell meg semmi ilyesmi csak munkába járnmi a cimbinek kb max fél véig ....

egyébként köszönök bmilyen véleményt
1980 Capri MK3
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Post by tomtom »

ha mindegy a külcsíny, akor vegyen egy golf I-et. fél évre pont yo. most adtam el a tesómét 20ezerért. szerintem ti is találtok kb ennyiért olyat, ami megy. ha a pénz nem számít :lol: , akkor persze az escort is tök frankó.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

proteus wrote:
Tibi wrote:Csövi

figyi, az egyik cimbim viszonylag olcsó dízel gépet nézne napira. Több márka is szóbajött, Ford témakörében tudnátok-e valamit ajánlani ami viszonylag megbízható ? Ez majdnem sürgős lenne.

köszi
Escort MK III 1.6D, az valami hihetetlen, hogy faterom alatt mit kibírt. :shock: :fcp11:
Kovi és évekig hajszolt egy ilyet, és az auto a mai napig megy, ez azért nem semmi....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
nyujoe
egyedülisszerelhet
Posts: 765
Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Location: Zselickislak

Post by nyujoe »

Tibi wrote:Csövi

figyi, az egyik cimbim viszonylag olcsó dízel gépet nézne napira. Több márka is szóbajött, Ford témakörében tudnátok-e valamit ajánlani ami viszonylag megbízható ? Ez majdnem sürgős lenne.

köszi
Van egy 94-es aleko pick-up, 1.8 as Ford diesel motorral (gyárilag, nem mókolt) Jelenleg fater tartalék autója egy Transit mellet:)
...bár nemtom platós kell e a cimbidnek...
...de merem ajánlani, mellesleg nekem is meglenne a szükséges plussz capri fronton :twisted:
Last edited by nyujoe on Fri Aug 10, 2007 7:04 pm, edited 1 time in total.
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."

1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

Az Aleko Diesel-ek gyárilag voltak Ford motorral. Mögötte meg egy Zaporozsec váltó van, fordított difivel, meg 5.sebességgel.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

kösz az Escort lehet jó neki, majd eldönti...

Más. Péntek délután Bodajkon jártam és elgurult mellettem egy GSD-xxx ( ha jól láttam ) rendszámú szürke Capri. Esetleg ismerős valakinek?
1980 Capri MK3
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Post by FEFE »

Tibi wrote:kösz az Escort lehet jó neki, majd eldönti...

Más. Péntek délután Bodajkon jártam és elgurult mellettem egy GSD-xxx ( ha jól láttam ) rendszámú szürke Capri. Esetleg ismerős valakinek?

Akkor te a Móri szürkét láttad. Elvileg az egy 2.8 i.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

FEFE wrote:
Tibi wrote:kösz az Escort lehet jó neki, majd eldönti...

Más. Péntek délután Bodajkon jártam és elgurult mellettem egy GSD-xxx ( ha jól láttam ) rendszámú szürke Capri. Esetleg ismerős valakinek?

Akkor te a Móri szürkét láttad. Elvileg az egy 2.8 i.
V6 volt 99% . Leintettem volna vagy két mondat erelyéig de pont menetlevelet írtam és csak a hangra kaptam fel a fejem.
1980 Capri MK3
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Post by Hattyu »

Szombati kiruccanás Lábatlanra a motorér meg a váltóér,hála egyik sierrásnak haza sikerült hozni!
Mégegyszer köszi neki!
Péntek este éjszakás voltam,aztán szombaton egész nap autókázással ment el és mire hazaértünk nem volt 2 percem sem hogy összepakoljak és menjek dolgozni éjszakára :D

A váltó nagyon jó állapotban van és valószínű t9es csak egy csapágy kellesz majd a tengely végére mert az kotyog egy picit,de a fokozatokat szépen veszi.
A motorról sajnos nem nagyon tudok mondani semmit,de a szelepfedelek alatt újnak tűnnek a tömítések,majd valahogy remélem minnél hamarabb sikerül megnézni benne a kompressziót.
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

én pedig fél év után végre összeraktam a megjavított karbival az autót, most már megy... mivel műszaki nincs rajta, így csak a környékemen autóztam picit :twisted:

Ezúton keresnék műszakira lehetőséget tudó emberke segítségét...
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

type 9 lesz az
1980 Capri MK3
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

A váltó az T9-es.
Ha a nyelestengely lóg egy kicsit az természetes, mert amikor bent van a helyén a lendkerékben lévő vége támasztaja meg.
Ford Capri MkI Essex
Post Reply