DavidMolnar MKII 1.6GT

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
DavidMolnar
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 307
Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am

Post by DavidMolnar »

A Caprim elhasalt a csókos műszakin... :cry:
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

DavidMolnar wrote:A Caprim elhasalt a csókos műszakin... :cry:
Mi volt a gond?
Ford Capri MkI Essex
User avatar
DavidMolnar
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 307
Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am

Post by DavidMolnar »

Az alja.
User avatar
DavidMolnar
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 307
Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am

Re: DavidMolnar MKII 1.6GT

Post by DavidMolnar »

There is no replacement for displacement.
Attachments
P1010007.JPG
P1010007.JPG (597.03 KiB) Viewed 6376 times
Image
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: DavidMolnar MKII 1.6GT

Post by levelboss »

ezmiez eztnemismeremföl hogymiez honnanmiből milyenmennyimekkora? :roll: :lol:
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: DavidMolnar MKII 1.6GT

Post by proteus »

EFi egy Sierrából, jó cucc! :D

A HF meg a veztengely maradt a régi vagy át lett rakva a donorból?
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: DavidMolnar MKII 1.6GT

Post by szszaby »

Szép, fejlődnek a dolgok.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
DavidMolnar
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 307
Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am

Re: DavidMolnar MKII 1.6GT

Post by DavidMolnar »

Standard Pinto EFI 2.0i N4B 100ló 8.5CR, sajnos lambdás...
Viszont automata Sierrából van, talán nem rommágyötört a motorja.

És időközben levizsgázott a vas némi lakatolás és fullos hátsófék felújítás után.

Most a kerékcsapágyak, hátsó stabkar, poli szilentek, hengerfej és fokolókerék került az esemény horizontra.

Lehet, csináltatok egy E85-re optimalizált hengerfejet...
Image
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: DavidMolnar MKII 1.6GT

Post by proteus »

Az E85-ös hengerfej biztos, hogy kell? A napokban mindenhol arról beszélnek, hogy az EU visszaakrja szorítani a bioetanol terjedését, mert rájöttek, hogy több gazdasági és legalább annyi bajt okoz, mint ami a haszna... Még szerencse, hogy erre időben rájöttek.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: DavidMolnar MKII 1.6GT

Post by szszaby »

Mert mi a baj vele, én nem hallottam róla semmit.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
DavidMolnar
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 307
Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am

Re: DavidMolnar MKII 1.6GT

Post by DavidMolnar »

Azért Braziliában valahogy mégiscsak működik...

Azért nem lenne rosz, mert ugye 105ös oktánszámú, ezért olyan 11,5-12CR körül bír működni, nagyobb előgyújtással. Szerintem ebből jó nyomatékos moci jönne ki, amit én nagyon szeretek.
Sajnos túl kevés hivatalos adat van, ahhoz, hogy biztosan belevágjak.

Természetesen tartalékban még lenne másik 2 hengerfej, meg a Reinz 3mm-es hf-tömítés, ami azért visszacsökkenti a CR-t.
Image
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: DavidMolnar MKII 1.6GT

Post by proteus »

Igen de Brazíliában többekközt cukornádból csinálják, úgy pedig sokkal jobb a folyamat energiamérlege (3 körül alakul). Nálunk ugye főleg kukorica az alapanyag így az energiamérleg 1 körül alakul. De ez még csak a kisebbik gond, a nagyobbik az, hogy rengeteg termőföldet használnak fel üzemanyag előállításra, ami jelenleg még nem okoz élelmiszerhiányt, de ha növelnék a bioetanol felhasználásának a mértékét az ide vezetne. Az EU pedig éppen ennek akarja elejétvenni és új irányelvekkel korlátozni a bioetanol terjedését.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: DavidMolnar MKII 1.6GT

Post by Blant »

A főbaj, hogy a termőföldigénye miatt írtják az esőerdőket... EZt pont ma hallottam.. Ha az ember normális... Pusztítjuk a környezetet, hogy óvjuk :h: :nem:
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: DavidMolnar MKII 1.6GT

Post by levelboss »

Blant wrote:A főbaj, hogy a termőföldigénye miatt írtják az esőerdőket... EZt pont ma hallottam.. Ha az ember normális... Pusztítjuk a környezetet, hogy óvjuk :h: :nem:
Ez marhaság. Nem azért pusztítják, hogy juj de jó legyen mindenkinek, h kevesebb CO2 meg minden, hanem mert abban van pénz, hogy üzemanyagot gyártanak. Abban kevés a profit, hogy milyen szép az esőerdő. :cry:
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: DavidMolnar MKII 1.6GT

Post by Nitrobuster »

DavidMolnar wrote:There is no replacement for displacement.
Ez már low cost a javából. Az olajszűrő marad, vagy csere :?: :lol:
Ja és ez turbot kér nem E85-t.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
Post Reply