kuzsi wrote:sikerült a motorfelújítással zátonyra futni...próbálkoztunk jópár helyen, de vhogy nem igazán akarnak velünk foglalkozni...most kint van a műhelyben a motor darabokban...ráadásul az önindító vmelyik tulajnál lemaradt
nem tudnátok ajánlani vmi műhelyt/vkit aki fel tudná az 1700est újítani? meg mondjuk összerakni, hogy mielőtt bekerül a kocsiba már legalább a földön pöfögjön...
Keresd a Taunus.hu-n Kristófot, ő már túl van 1 felujításon. Asszem eladó is a motor, amit csinált.
kuzsi wrote:sikerült a motorfelújítással zátonyra futni...próbálkoztunk jópár helyen, de vhogy nem igazán akarnak velünk foglalkozni...most kint van a műhelyben a motor darabokban...ráadásul az önindító vmelyik tulajnál lemaradt
nem tudnátok ajánlani vmi műhelyt/vkit aki fel tudná az 1700est újítani? meg mondjuk összerakni, hogy mielőtt bekerül a kocsiba már legalább a földön pöfögjön...
Ha Mezötúr nincs neked messze akkor lenne aki vállalná.
Hatvanban tudok egy profit. Porchét és újabb bömöst is láttam nála. A v8-at 86-ért újította fel. (hónolás, gyűrűk, hajtó és főtengelycsapágyak, szét és összefűzés)
Dartonit wrote:Hatvanban tudok egy profit. Porchét és újabb bömöst is láttam nála. A v8-at 86-ért újította fel. (hónolás, gyűrűk, hajtó és főtengelycsapágyak, szét és összefűzés)
az a baj hogy Mezőtúr sajnos eléggé messze van...sőt nagyon :(
viszont Hatvanba bármikor le tudunk szaladni...meg nem is lenne rossz ha ilyen árban össze tudná pakolni
Capri 4ever!
1972 Ford Capri GT Mk1 V4 1700 cc
2002 Ford Focus
1981 Trabant 601 Special :D "K.I.T.T."
1973 UAZ 469 "Antonov"
kuzsi wrote:köszi a segítséget :)
amúgy mit tudtok erről a fordmenyország dologról?
hát hogy a régi verdákhoz nincs semmi, meg ugye ki kell fizetni a márkaszervízben a beszerelést, ami ugye igy már nem is túl olcsó. és megtalálni is elég lehetetlen valamit abból, ami listát a weblapon találsz, hacsak nem megy fejből az összes apróság finis kódja...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
2.3-as lima moci egy 89-es Merkur xr4ti-ből.
Most új lehetőségeket keresek, vagy inkább újabb lóerőket. :D
A V6 túl egyszerű lett volna, ráadásul számomra túl költséges is.
A pinto meg nálam bizonyított, kapott hideget-meleget és még mindíg jó.
Most belemásztam a limába hátha ez is jó lesz. Csak győzzem kivárni a bejáratást. Aztán ha még lesz egy kis pénzem meghekkeljük azt a overboost szelepet. :D