ELLOPÓDOTT............
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
-
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 270
- Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest - Csepel
Kormányos trükköt asszem a tolvajtempóban is megoldották
De a gyújtáskábel tényleg nem hangzik hülyeségnek egy riasztóval párosítva. Vagy pl vannak asszem olyan cuccok, amik magát a motorháztető zárják le nyithatatlanná. Akkor esély nélkül vannak, hogy berakják a gyújtáskábelt, ha ne adj isten volna náluk "véletlen"
De a gyújtáskábel tényleg nem hangzik hülyeségnek egy riasztóval párosítva. Vagy pl vannak asszem olyan cuccok, amik magát a motorháztető zárják le nyithatatlanná. Akkor esély nélkül vannak, hogy berakják a gyújtáskábelt, ha ne adj isten volna náluk "véletlen"
- mazlis
- csúcsnigger
- Posts: 16
- Joined: Wed Oct 24, 2007 7:22 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: valamalyik FORD alatt...
Az egyedi megoldások lényege, hogy nem osztjuk meg senkivel a megoldást... :D :D :D :DTomiCaPri wrote:Kormányos trükköt asszem a tolvajtempóban is megoldották
De a gyújtáskábel tényleg nem hangzik hülyeségnek egy riasztóval párosítva. Vagy pl vannak asszem olyan cuccok, amik magát a motorháztető zárják le nyithatatlanná. Akkor esély nélkül vannak, hogy berakják a gyújtáskábelt, ha ne adj isten volna náluk "véletlen"
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
az egyedi dolog alatt azért nem azt kell érteni, hogy teszel egy mezei kapcsolót valahova.... a XXI. században vagyunk, ennél sokkal trückösebb dolgokat is ki lehet találni...mondjuk tény hogy ujjabb autónál egyszerübb megoldani mint a caprin, de koránt sem lehetettlen. egy régi kollégám autója ugy volt megcsinálva, hogy az óra körül volt gyárilag 3 gomb, abból kellet egyszerre 2-öt lenyomni akor lehetett indítózni. de ha van egy rakás kapcsoló, amiből csak te tudod melyiknek kell be ill. kikapcsolva lennie hogy legyen gyujtás, az már fél siker... és akkor arról még nem is beszéltünk, hogy ugy is meg lehet csinálni, hogy bizonyos sorrendben kell csinálni dolgokat hogy utánna lehessen indítózni. azt pl egy egész éjszaka is kevés hogy kitalálja valaki. bár az ellen meg nehéz védekezni hogy felrakják trélerre...Mad Max wrote:Azt is nagyon ügyessen kell elrejteni, mert ha van ideje a faszinak, akkor megtalálja. És mint a fenti esetben is a zárt garázsban van ideje keresni.
Ha gyújtás, inkább a fő kábelt ki venni. Az meg még olcsóbb.
A rejtett kapcsolónak meg az az előnye, ha gyorsan kéne elindulni nem kell szerelni, viszont: főkábel be rak, kormány vissza és már késő is!
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Kenny
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 127
- Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Contact:
Ha egy autót el akarnak lopni, akkor bármit rakhatsz bele vagy csinálhatsz vele. Azt el fogják lopni! Maximum picit tovább tart még kilesik mi a trükje. Sajnos!
És hogy egy autótolvajt idézzek, még mindig a CASCO a legjobb védekezés a tolvajok ellen. Mondjuk ez a régi és ritka kocsikra nem igaz szerintem.
És hogy egy autótolvajt idézzek, még mindig a CASCO a legjobb védekezés a tolvajok ellen. Mondjuk ez a régi és ritka kocsikra nem igaz szerintem.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
ez igaz, de a mi autoink nem akkora értékkel bírnak hogy megérje bármeddig elmenni vele. egy átlag tolvaj ha 15-30 perc alatt nem tudja elvinni akkor ottmarad, és ez bőven elégKenny wrote:Ha egy autót el akarnak lopni, akkor bármit rakhatsz bele vagy csinálhatsz vele. Azt el fogják lopni! Maximum picit tovább tart még kilesik mi a trükje. Sajnos!
És hogy egy autótolvajt idézzek, még mindig a CASCO a legjobb védekezés a tolvajok ellen. Mondjuk ez a régi és ritka kocsikra nem igaz szerintem.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Kenny
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 127
- Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Contact:
Igazad van, rosszul fogalmaztam.bogyo28 wrote: ez igaz, de a mi autoink nem akkora értékkel bírnak hogy megérje bármeddig elmenni vele. egy átlag tolvaj ha 15-30 perc alatt nem tudja elvinni akkor ottmarad, és ez bőven elég
Ha egy autót "tényleg" el akarnak loppni. Gondolok itt a megrendelésre, ami nagy valószínűséggel a Camaro esetében is volt.
A cigánygyerekek ellen bármi megteszi. :)
- Mad Max
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 429
- Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dombóvár
A Tolvaj tempós trükre nem emlékszem, úgy hogy meg kell néznem újra Tiszta szégyen!
Tuti biztos megoldás nincs az biztos.
Olvastam egy nagyon jó történetet, az volt a címe: Árpi haverom kalandjai.
A történet szerint, volt ennek az Árpinak egy öreg Opelja. Különlegessé akarta tenni és bele mókolt az Opelbe egy csomó világító, gombot kapcsolót mint a KITT-nek, mert az volt az etelon. Ráadásul az indítás elött dizonyos sorrendben kelett a különféle gombokat benyomni, kapcsolót kapcsolni.... De ez az Árpi mindig elfelejtette a sorrendet! Na itt kezdődik a galiba? Ez a ki szösszenet 3 részből áll és beszerásig röhögtem rajta!
Kicsit más: valaki fentebb írta, hogy ebből az autóból kevesebett csináltak mint a Capriból. Mennyit csináltak ebből az évjáratból? Mert pl az mk III Capriból 309,578 db-ot.
Tuti biztos megoldás nincs az biztos.
Olvastam egy nagyon jó történetet, az volt a címe: Árpi haverom kalandjai.
A történet szerint, volt ennek az Árpinak egy öreg Opelja. Különlegessé akarta tenni és bele mókolt az Opelbe egy csomó világító, gombot kapcsolót mint a KITT-nek, mert az volt az etelon. Ráadásul az indítás elött dizonyos sorrendben kelett a különféle gombokat benyomni, kapcsolót kapcsolni.... De ez az Árpi mindig elfelejtette a sorrendet! Na itt kezdődik a galiba? Ez a ki szösszenet 3 részből áll és beszerásig röhögtem rajta!
Kicsit más: valaki fentebb írta, hogy ebből az autóból kevesebett csináltak mint a Capriból. Mennyit csináltak ebből az évjáratból? Mert pl az mk III Capriból 309,578 db-ot.
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.
A Capri egy különleges autó!!!!!
Kifejezi az egyéniséged.
A Capri egy különleges autó!!!!!
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Egyik barátomnak is úgy vbolt megoldva de ott 3 kapcsoló volt és az indító gomb!Mad Max wrote:A Tolvaj tempós trükre nem emlékszem, úgy hogy meg kell néznem újra Tiszta szégyen!
Tuti biztos megoldás nincs az biztos.
Olvastam egy nagyon jó történetet, az volt a címe: Árpi haverom kalandjai.
A történet szerint, volt ennek az Árpinak egy öreg Opelja. Különlegessé akarta tenni és bele mókolt az Opelbe egy csomó világító, gombot kapcsolót mint a KITT-nek, mert az volt az etelon. Ráadásul az indítás elött dizonyos sorrendben kelett a különféle gombokat benyomni, kapcsolót kapcsolni.... De ez az Árpi mindig elfelejtette a sorrendet! Na itt kezdődik a galiba? Ez a ki szösszenet 3 részből áll és beszerásig röhögtem rajta!
Kicsit más: valaki fentebb írta, hogy ebből az autóból kevesebett csináltak mint a Capriból. Mennyit csináltak ebből az évjáratból? Mert pl az mk III Capriból 309,578 db-ot.
Ott is sorrend volt de az már annyira nem bonyolult
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Nem azt írta, hogy kevesebbet csináltak, hanem, hogy kevesebb jó állapotú van nálunkMad Max wrote:
Kicsit más: valaki fentebb írta, hogy ebből az autóból kevesebett csináltak mint a Capriból. Mennyit csináltak ebből az évjáratból? Mert pl az mk III Capriból 309,578 db-ot.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Akkor csak van valami jó hír is.Tibi wrote:http://v8cars.hu/mag.php?cikk=cikk0205
Ford Capri MkI Essex