DavidMolnar MKII 1.6GT
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- DavidMolnar
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 307
- Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am
- DavidMolnar
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 307
- Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am
Re: DavidMolnar MKII 1.6GT
There is no replacement for displacement.
- Attachments
-
- P1010007.JPG (597.03 KiB) Viewed 6378 times
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: DavidMolnar MKII 1.6GT
ezmiez eztnemismeremföl hogymiez honnanmiből milyenmennyimekkora?
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: DavidMolnar MKII 1.6GT
EFi egy Sierrából, jó cucc! :D
A HF meg a veztengely maradt a régi vagy át lett rakva a donorból?
A HF meg a veztengely maradt a régi vagy át lett rakva a donorból?
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- DavidMolnar
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 307
- Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am
Re: DavidMolnar MKII 1.6GT
Standard Pinto EFI 2.0i N4B 100ló 8.5CR, sajnos lambdás...
Viszont automata Sierrából van, talán nem rommágyötört a motorja.
És időközben levizsgázott a vas némi lakatolás és fullos hátsófék felújítás után.
Most a kerékcsapágyak, hátsó stabkar, poli szilentek, hengerfej és fokolókerék került az esemény horizontra.
Lehet, csináltatok egy E85-re optimalizált hengerfejet...
Viszont automata Sierrából van, talán nem rommágyötört a motorja.
És időközben levizsgázott a vas némi lakatolás és fullos hátsófék felújítás után.
Most a kerékcsapágyak, hátsó stabkar, poli szilentek, hengerfej és fokolókerék került az esemény horizontra.
Lehet, csináltatok egy E85-re optimalizált hengerfejet...
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: DavidMolnar MKII 1.6GT
Az E85-ös hengerfej biztos, hogy kell? A napokban mindenhol arról beszélnek, hogy az EU visszaakrja szorítani a bioetanol terjedését, mert rájöttek, hogy több gazdasági és legalább annyi bajt okoz, mint ami a haszna... Még szerencse, hogy erre időben rájöttek.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- DavidMolnar
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 307
- Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am
Re: DavidMolnar MKII 1.6GT
Azért Braziliában valahogy mégiscsak működik...
Azért nem lenne rosz, mert ugye 105ös oktánszámú, ezért olyan 11,5-12CR körül bír működni, nagyobb előgyújtással. Szerintem ebből jó nyomatékos moci jönne ki, amit én nagyon szeretek.
Sajnos túl kevés hivatalos adat van, ahhoz, hogy biztosan belevágjak.
Természetesen tartalékban még lenne másik 2 hengerfej, meg a Reinz 3mm-es hf-tömítés, ami azért visszacsökkenti a CR-t.
Azért nem lenne rosz, mert ugye 105ös oktánszámú, ezért olyan 11,5-12CR körül bír működni, nagyobb előgyújtással. Szerintem ebből jó nyomatékos moci jönne ki, amit én nagyon szeretek.
Sajnos túl kevés hivatalos adat van, ahhoz, hogy biztosan belevágjak.
Természetesen tartalékban még lenne másik 2 hengerfej, meg a Reinz 3mm-es hf-tömítés, ami azért visszacsökkenti a CR-t.
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: DavidMolnar MKII 1.6GT
Igen de Brazíliában többekközt cukornádból csinálják, úgy pedig sokkal jobb a folyamat energiamérlege (3 körül alakul). Nálunk ugye főleg kukorica az alapanyag így az energiamérleg 1 körül alakul. De ez még csak a kisebbik gond, a nagyobbik az, hogy rengeteg termőföldet használnak fel üzemanyag előállításra, ami jelenleg még nem okoz élelmiszerhiányt, de ha növelnék a bioetanol felhasználásának a mértékét az ide vezetne. Az EU pedig éppen ennek akarja elejétvenni és új irányelvekkel korlátozni a bioetanol terjedését.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: DavidMolnar MKII 1.6GT
A főbaj, hogy a termőföldigénye miatt írtják az esőerdőket... EZt pont ma hallottam.. Ha az ember normális... Pusztítjuk a környezetet, hogy óvjuk
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: DavidMolnar MKII 1.6GT
Ez marhaság. Nem azért pusztítják, hogy juj de jó legyen mindenkinek, h kevesebb CO2 meg minden, hanem mert abban van pénz, hogy üzemanyagot gyártanak. Abban kevés a profit, hogy milyen szép az esőerdő.Blant wrote:A főbaj, hogy a termőföldigénye miatt írtják az esőerdőket... EZt pont ma hallottam.. Ha az ember normális... Pusztítjuk a környezetet, hogy óvjuk
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: DavidMolnar MKII 1.6GT
Ez már low cost a javából. Az olajszűrő marad, vagy csereDavidMolnar wrote:There is no replacement for displacement.
Ja és ez turbot kér nem E85-t.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar