DavidMolnar wrote:There is no replacement for displacement.
Ez már low cost a javából. Az olajszűrő marad, vagy csere
Ja és ez turbot kér nem E85-t.
Olajszűrő, olaj(Ford XR), víz, vezérműszíj, vízpumpa, karter és dekli tömítés.
Mivel a kipuff tömítés nagyjából 800km-t futott, még jónak minősítettem...
Turbósítanék én, csak hát pezeta az nem nagyon van rája, se heggesztőgép, se patentív.
Amúgy lenne értelme változó geós turbóval megfújni?
DavidMolnar wrote:There is no replacement for displacement.
Ez már low cost a javából. Az olajszűrő marad, vagy csere
Ja és ez turbot kér nem E85-t.
Olajszűrő, olaj(Ford XR), víz, vezérműszíj, vízpumpa, karter és dekli tömítés.
Mivel a kipuff tömítés nagyjából 800km-t futott, még jónak minősítettem...
Turbósítanék én, csak hát pezeta az nem nagyon van rája, se heggesztőgép, se patentív.
Amúgy lenne értelme változó geós turbóval megfújni?
DavidMolnar wrote:Azt tudom, csak szokásszerint szeretném tudni a miértet.
Valami Peugeotban volt annó, azóta sem.
Turbofelújítónkat megkérdeztem. A legfőbb oka a kipufogógázok hőmérséklete, de köze van a fojtószelep létéhez/nemlétéhez is. Most marhára nem ért rá, de azt ígérte bejön, és elmagyarázza .
Igen, említette emberünk azt is, hogy 1-2 benzinesben van változó geometriás, de nagyon ritka, és más anyagból vannak a geomtria lapátjai. Beszéltünk a dízel turbokról is, itt megemlítette, hogy pl a Renault5 GT Turbo és a 2.1 TD Renault-k turboja pl ugyanaz, ellenben a modernebb nem változó geometriás TD-k turboját nem ajánlja benzineshez, csak bizonyos hengerürtartalom felett (3-4000 cm3), mivel ezek nagy turbok, nagy a tehetetlenségük, ezért elég későn jön meg a turbonyomás.
Pont ahol nem számítana rá az ember:
a fékszervó dobja összeér a szívósorral, ezért az Escort/Sierra Cosworth ABS főfékmunkahengere megy fel.
Már szeretném megúráztatni nagyon!
Nem gondoltam volna, de hiányzik. Szar érzés, hogy nem áll a ház előtt.
DavidMolnar wrote:Pont ahol nem számítana rá az ember:
a fékszervó dobja összeér a szívósorral, ezért az Escort/Sierra Cosworth ABS főfékmunkahengere megy fel.
Már szeretném megúráztatni nagyon!
Nem gondoltam volna, de hiányzik. Szar érzés, hogy nem áll a ház előtt.
nem lenne egyszerübb egy kicsit játszani a két motortartó bakkal, az egyik kissebb a másik nagyobb, egy picit elfordul a block, az pont elég hogy fönt ne érjenek össze a dolgok...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
DavidMolnar wrote:Pont ahol nem számítana rá az ember:
a fékszervó dobja összeér a szívósorral, ezért az Escort/Sierra Cosworth ABS főfékmunkahengere megy fel.
Már szeretném megúráztatni nagyon!
Nem gondoltam volna, de hiányzik. Szar érzés, hogy nem áll a ház előtt.
nem lenne egyszerübb egy kicsit játszani a két motortartó bakkal, az egyik kissebb a másik nagyobb, egy picit elfordul a block, az pont elég hogy fönt ne érjenek össze a dolgok...