sperr difik

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

nyujoe wrote:...hmmm...ahha...akkor pontosítom a kérdést, arra vagyok kíváncsi hogy a híd milyen, azthiszem 3-4 különböző híd van caprihoz...pl. a 2.3 as híd más mint a 2.0...erre lennnék kíváncsi
Jaaaaaaaaaaaa , nem egyre gondoltunk. Akkor a fent említett számolgatás. Nekem egyébként rávolt írva valamelyik kütyü oldalára, hogy milyen az áttétele. Szóval számolgatás előtt érdemes körbeforgatni.
1980 Capri MK3
User avatar
nyujoe
egyedülisszerelhet
Posts: 765
Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Location: Zselickislak

Post by nyujoe »

...köszi...a számolgatásig én is eljutottam, csak gondoltam van valami egyszerűbb módja is...de akkor számolgatok...
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."

1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

nyujoe wrote:...köszi...a számolgatásig én is eljutottam, csak gondoltam van valami egyszerűbb módja is...de akkor számolgatok...
Mondom valószínűleg a tiédre is rá van írva !
1980 Capri MK3
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Post by Mad Max »

Biztos, hogy rá van írva!

Na mekkora?
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.

A Capri egy különleges autó!!!!!
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Paran erdeklodtek mi lett a difivel, kep rola stb, ugyhogy visszarakom ide.

Image
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: sperr difik

Post by Süni »

Nem találtam difis topicot, újat nyitni nem akartam, ezért ide írom.

Futóműcsere óta hallok végre más zörejeket is. 60 körül kázelvételre fura, ütemtelen kattogás a hátsó híd felől. :? Alatta nem, felette meg nem hallom a motorzajtól. sztem dificsere elé nézek. :roll: De akkor már valszeg az 1.6 RS Mexico hidat teszem bele, hátha hosszabb az áttétel (majd este mennézem a Haynes-ben).
User avatar
Elvis
márokosanistudnézni
Posts: 54
Joined: Sun Jan 02, 2005 6:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dabas
Contact:

Re: sperr difik

Post by Elvis »

Sziasztok!

Tudnátok tippet adni, hogy hol lehet rendes sperrdiffit csináltatni?
Taunusba kell, nem Capriba, de sztem nincs sok különbség.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: sperr difik

Post by Bogyo28 »

Elvis wrote:Sziasztok!

Tudnátok tippet adni, hogy hol lehet rendes sperrdiffit csináltatni?
Taunusba kell, nem Capriba, de sztem nincs sok különbség.
Amit mi többen is használunk az kisvárdán készült, a teljesen pontos elérhetőséget Driver kolléga tudja. Kell nekik egy hátsó híd, és megcsinálják a belevaló sperr-t. Szerintem mostanában ez a játék már üti a 150 pénzt, de szerintem megéri, az egész tök uj, zár mint állat mégsem hegesztett. Vagy ha több pénz is van, akkor a Gigford álltal fentebb említett angol-ból rendelhető cucc a non-plusz-ultra, de sajna nem olcsó.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Elvis
márokosanistudnézni
Posts: 54
Joined: Sun Jan 02, 2005 6:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dabas
Contact:

Re: sperr difik

Post by Elvis »

Bogyo28 wrote:
Elvis wrote:Sziasztok!

Tudnátok tippet adni, hogy hol lehet rendes sperrdiffit csináltatni?
Taunusba kell, nem Capriba, de sztem nincs sok különbség.
Amit mi többen is használunk az kisvárdán készült, a teljesen pontos elérhetőséget Driver kolléga tudja. Kell nekik egy hátsó híd, és megcsinálják a belevaló sperr-t. Szerintem mostanában ez a játék már üti a 150 pénzt, de szerintem megéri, az egész tök uj, zár mint állat mégsem hegesztett. Vagy ha több pénz is van, akkor a Gigford álltal fentebb említett angol-ból rendelhető cucc a non-plusz-ultra, de sajna nem olcsó.
Szuper, köszi. Megpróbálom ezt a kisvárdai cuccot.
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Re: sperr difik

Post by gigford »

Ha jol emlekszem, anno ugy volt annyi a kisvardai sperr, hogy rendelni kellett vagy 5ot.
Lehet hogyha Elvis odallit es ker 1et, akkor meg se csinalja vagy csak jo dragan. Jol gondolom?

Nem tudom, hogy Tau alatt milyen hid van, de pl ez:
http://cgi.ebay.co.uk/New-Quaife-Englis ... .m20.l1116" onclick="window.open(this.href);return false;

mai arfolyamon(hogy ilyen eros a forint :evil: ) ez csak kb 130ezerFt mire hazaer.

Sose ertettem, hogy atlasba valo miert dragabb joval, mint angol hidba...talan mert jobban elterjedt igy tobbet tud akasztani a quaife...
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Re: sperr difik

Post by gizmo »

most gyengült a forint 242-es eur szintre... ez neked jó hír, e-bay-ezőknek nem :roll:
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: sperr difik

Post by Süni »

gigford wrote:Ha jol emlekszem, anno ugy volt annyi a kisvardai sperr, hogy rendelni kellett vagy 5ot.
Lehet hogyha Elvis odallit es ker 1et, akkor meg se csinalja vagy csak jo dragan. Jol gondolom?

Nem tudom, hogy Tau alatt milyen hid van, de pl ez:
http://cgi.ebay.co.uk/New-Quaife-Englis ... .m20.l1116" onclick="window.open(this.href);return false;

mai arfolyamon(hogy ilyen eros a forint :evil: ) ez csak kb 130ezerFt mire hazaer.

Sose ertettem, hogy atlasba valo miert dragabb joval, mint angol hidba...talan mert jobban elterjedt igy tobbet tud akasztani a quaife...
Bakker ! 130-ból itthon van ? Akkor mégsem rakom az Angol hidat az utcai alá ! 8)
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Re: sperr difik

Post by gigford »

gizmo wrote:most gyengült a forint 242-es eur szintre... ez neked jó hír, e-bay-ezőknek nem :roll:
Hehh.. :? ez a kis gyengülés lóf@szt se ér nekem sajnos...a font tavaly ilyenkor 380Ft körül volt most meg 295 tájéka...utána lehet számolni...

Csak vegyünk 30ezer fontot:

380al váltva - 11.400.000Ft
295 - 8.850.000

Egy új autó ára a különbség...
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Re: sperr difik

Post by gigford »

Süni wrote: Bakker ! 130-ból itthon van ? Akkor mégsem rakom az Angol hidat az utcai alá ! 8)
Nem értelek Süni mester, lehet mert most keltem fel.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: sperr difik

Post by Süni »

gigford wrote:
Süni wrote: Bakker ! 130-ból itthon van ? Akkor mégsem rakom az Angol hidat az utcai alá ! 8)
Nem értelek Süni mester, lehet mert most keltem fel.
Van mindkétféle hidam, és most akarok cserélni az utcai autómon, mert kattog a difi. Gondoltam berakom az Angol hidat alá, de ha ilyen olcsó hozzá a sper, akkor mégiscsak az megy a versenyautó alá. :wink:
Post Reply