2.0 moci

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: 2.0 moci

Post by szszaby »

Ugyanezt mondtam, én is vagy eltörik vagy elkopik. 8)
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: 2.0 moci

Post by Bogyo28 »

igazándiból 4 fő féle difi van. volt MK1-ben elöl és hátul szerelt (english vagy german ill. atlas vagy salisbury, az egyik a elnevezése a másik a tipusa), és volt MK2 és MK3-ban is elöl és hátul szerelt difi. az MK1 és MK3 között az a különbség, hogy az MK1 az kutyacsontos az MK2 és MK3 meg stabrudas hátul. az hogy hogy van a kasztnihoz fogatva az tök lényegtelen a belselyéhez képest. gyárilag mindegyiken volt kivülről lemez, ami mostmár elég kevés difin van meg, marad a szétszedés és tányérkeréken leolvasás az áttétel megfejtéséhez. az áttétel átrakható, de csak az elöl szerelt elöl szereltbe, a hátul szerelt meg csak a hátul szereltbe. Volt olyan 1.6-os difi is a kezembe, amibe vékonyabb volt a féltengely, ez ugy erősen megnehezíti a másik fajtába való átrakást. a csapágyak szoktak szépen bugni, jo kis hatos busz hangja lesz tőle az autónak. ami a különbőző haynes manuálokban van egyszerü módszer azzal viszonylag könnyen beállítható az uj csapágyakkal is a difi, csak tökölös. a képet fel is raktam valahova anno...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Zacy
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 216
Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zala megyében bárhol

Re: 2.0 moci

Post by Zacy »

Sziasztok.

Nemrég regeltem be ide, még nincs kocsim, de az ára már megvan. Csak még várok picit. Mielött kérdeztem volna elolvastam majdnem az egész eddigi fórumot, dógóztatok ti itten szépen vazzeg. A Dallas nem tartott eddig mire ezt elolvastam... :D
Node érdeklődnék mielött vásárolok. Néztem pár kocsit, és nekem egy 2,0 V6 tetszik nagyon. Mennyire lehet ezeket a mocikat tuningolni, és van-e már rá bevált recept? Olvastam sokfajta megoldást, de engem egy kiforrott megoldás érdekelne. Első dolog ami szúrja a szemem a v6-on a 3henger 2 kipuff nyílás.
Ezzel lehet valamit tenni? Sikerült már valakinek erre valami megoldást találni?
Láttam volt már téma. Azt is olvastam hogy a difi képes magát megadni, valamint hogy elég nehéz hozzájutni. Köszi a segítséget.
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: 2.0 moci

Post by proteus »

Zacy wrote:Sziasztok.

Nemrég regeltem be ide, még nincs kocsim, de az ára már megvan. Csak még várok picit. Mielött kérdeztem volna elolvastam majdnem az egész eddigi fórumot, dógóztatok ti itten szépen vazzeg. A Dallas nem tartott eddig mire ezt elolvastam... :D
Node érdeklődnék mielött vásárolok. Néztem pár kocsit, és nekem egy 2,0 V6 tetszik nagyon. Mennyire lehet ezeket a mocikat tuningolni, és van-e már rá bevált recept? Olvastam sokfajta megoldást, de engem egy kiforrott megoldás érdekelne. Első dolog ami szúrja a szemem a v6-on a 3henger 2 kipuff nyílás.
Ezzel lehet valamit tenni? Sikerült már valakinek erre valami megoldást találni?
Láttam volt már téma. Azt is olvastam hogy a difi képes magát megadni, valamint hogy elég nehéz hozzájutni. Köszi a segítséget.
Felejtsd el a tuningolását, felesleges és drága. 2.8 még mindig van fillérekért és mókolás nélkül belemegy. A hengerfej ilyen, el kell fogadni. Ha a difi megadja magát vegyél egy új sperrt, nem olcsó, de utánna jó lesz és az erősebb motor mellett nem árt. Persze mindenre van szebb/jobb megoldás, difiből is torsen, meg hf ből is olyan aminél hengerenként van a kipuff nyílása, de ha ezeket meg tudnád fizetni, akkor eszedbe sem jutna 2.0 V6-ot tuningolni...
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Zacy
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 216
Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zala megyében bárhol

Re: 2.0 moci

Post by Zacy »

Nem tudom meg tudnám-e fizetni mert nem tudom mi mennyibe kerül.
Eddig csak sokkal újabb autóim voltak 98-as évjárattól felfelé.
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: 2.0 moci

Post by proteus »

Egy torsen úgy 200-tól indul plusz a szállítás.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Zacy
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 216
Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zala megyében bárhol

Re: 2.0 moci

Post by Zacy »

Kb erre számítottam. Ha kell akkor kell. Ha 20 ezerből szeretnék fenttartani egy autót akkor vennék egy zastavát....
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: 2.0 moci

Post by Bogyo28 »

Zacy wrote:Kb erre számítottam. Ha kell akkor kell. Ha 20 ezerből szeretnék fenttartani egy autót akkor vennék egy zastavát....
akkor plána felejtős a 2.0 V6, meg kell venni az autot és bele egy 2.9, azon már a kipuff is meg van oldva, megrendelni alapból a speer-t és a csapágygarniturát a difibe, minden olaj csere, kerékagycsapágyak fékek gátlók szilentek csere. ennyi a rövid recept az összes problémádra, kb 1,5 millio
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
SONI
T.O.C.B.
Posts: 908
Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: PÁKOZD

Re: 2.0 moci

Post by SONI »

Sziaasztok

Tegnap üzembe helyeztem az mocimat. Jónak nézki de majd bejáratás után meglátjuk. Meghát hátra van a :drive: út.
Meg a beállitási finomitások.
-2100cm3
-sportengely
-méretre igazitott ki-beömlök
-1mm - a hengerfelyből
-delortok(már meg volt)
-kipufogó 50-es egyenes rendszer spot leömlő( már meg volt)

:ba:
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: 2.0 moci

Post by Tibi »

Erre kíváncsi leszek. Video lesz majd ?
1980 Capri MK3
User avatar
Zacy
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 216
Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zala megyében bárhol

Re: 2.0 moci

Post by Zacy »

Hogy tudnák kompressziót mérni házilag?
Nem igazán szeretnék ezért műszert venni, valaki azt mondta egy egyszerű pl teherautó nyomásmérő óra végére tegyek egy menetes csapot amit belehúzok a gyertya helyére. Szerintetek?
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
User avatar
DavidMolnar
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 307
Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am

Re: 2.0 moci

Post by DavidMolnar »

Zacy wrote:Hogy tudnák kompressziót mérni házilag?
Nem igazán szeretnék ezért műszert venni, valaki azt mondta egy egyszerű pl teherautó nyomásmérő óra végére tegyek egy menetes csapot amit belehúzok a gyertya helyére. Szerintetek?
Ha beindul és jár a motorod, ne foglalkozz vele szerintem... csak arra jó hogy elborzasszon...
Image
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: 2.0 moci

Post by Süni »

3-4e egy egyszerű kompressziómérő.... :roll:
User avatar
CapriTurbo
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 310
Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am

Re: 2.0 moci

Post by CapriTurbo »

Zacy wrote:Hogy tudnák kompressziót mérni házilag?
Nem igazán szeretnék ezért műszert venni, valaki azt mondta egy egyszerű pl teherautó nyomásmérő óra végére tegyek egy menetes csapot amit belehúzok a gyertya helyére. Szerintetek?
Ha nem akarsz venni, tudok kölcsön adni, ha kell.
User avatar
Zacy
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 216
Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zala megyében bárhol

Re: 2.0 moci

Post by Zacy »

Köszi az ajánlatot, de veszek egyet. Sokat szerelek autót, jól fog az jönni, enni meg nem kér. A múltkor toltam a 76-oson Szentgyörgy felé.....hát elég harmat a motorom 3500 felett... Hétfőn megnézem a kompressziómérőt és majd meglátjuk beállítás hiánya van-e a motornak vagy valami más.
De azért köszi az ajánlatot.
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
Post Reply