Épülő CAPRI-k
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- taunus73sw
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 150
- Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: BUDAPEST
- Contact:
hali
csinaltam ma kepeket, mingya lemegyek a lentfelejtett kameraert a kocsiba es felteszek nehanyat:)
rossz... -na azert nem annyira- hir, nem jo az MK1 tank nekem... ugyhogy maradunk az eredeti terv szerinti "versenytank"-nal. ha nem lennenek bizonyos terveim, akkor egyebkent jo lenne. tehat ha vki megunta az MK2-3 "pocsmagassagu" tanknyilasat, akkor hajra, szivesen segitek atalakitani:)))
csinaltam ma kepeket, mingya lemegyek a lentfelejtett kameraert a kocsiba es felteszek nehanyat:)
rossz... -na azert nem annyira- hir, nem jo az MK1 tank nekem... ugyhogy maradunk az eredeti terv szerinti "versenytank"-nal. ha nem lennenek bizonyos terveim, akkor egyebkent jo lenne. tehat ha vki megunta az MK2-3 "pocsmagassagu" tanknyilasat, akkor hajra, szivesen segitek atalakitani:)))
Heló.Az én tapasztalatom hogy ha minden ki van cserélve akkor utána precízen beállítani a kerékcsapágyat és a kormányművön a belső összekötő gömbfejeket.Ha a kerék is jó meg a guma is ok akkor nem rázhat.SONI wrote:ez igaz,hogy itt van de van egy autónk amin ki lett minden elképzelheö cserélve és még most sem jó. ezért kértem,hogy ird le hátha van valami jó tipp köszi.
Tényleg szép ez a bordó (én annak látom) a fékek stb így a képek alapján nem tűnnek zavarónak... meg legalább úgy néz ki, mint egy érett meggy a zöld levéllel...CAPRI-3 wrote:meg az elozo tulaj fujatta le, ok valasztottak ezt a szint is, ami viszont nagyon teccik, mindenkinek:) ugyhogy amikor ujrafujatas lesz, ugyanezt kapja.
csak ezek a zold fekek, stb ne lennenek:)
haverjanak RS octaviaja van, sztem onnan a szin.
Szia!Elvis wrote:Szasztok!
Nekem a Taunuson szintén kivoltak a szilentek, igaz inkább hátul. Én esztergályossal csináltattam perselyeket helyette. Sztem sokkal jobb, sportosabb, keményebb! Időközönként át kell zsírozni, és ennyi. Ha vki akar ilyet tudok segíteni!
Ez jól hangzik, Árban mit jelent egy ilyen móka?
Így már 2 alternatíva is van a "sima" szilentek helyett...
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
Sziasztok!gizmo wrote:Szia!Elvis wrote:Szasztok!
Nekem a Taunuson szintén kivoltak a szilentek, igaz inkább hátul. Én esztergályossal csináltattam perselyeket helyette. Sztem sokkal jobb, sportosabb, keményebb! Időközönként át kell zsírozni, és ennyi. Ha vki akar ilyet tudok segíteni!
Ez jól hangzik, Árban mit jelent egy ilyen móka?
Így már 2 alternatíva is van a "sima" szilentek helyett...
Szilentekkel kapcsolatban olvassatok bele ebbe egy picit:
http://sierracorner.net/forum/viewtopic.php?t=335
Itt Vassek hsz-e érdekes a gyenge pontról.
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Szia!stork13 wrote: Sziasztok!
Szilentekkel kapcsolatban olvassatok bele ebbe egy picit:
http://sierracorner.net/forum/viewtopic.php?t=335
Itt Vassek hsz-e érdekes a gyenge pontról.
Köszi, jó az a fórum is! 8)
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
"Majd ha 5-ös kazánból lesznek a hossztartók.
Ja meg a doblemez."
:D :D :D Ott a pont!
Egyébként egy időben én is dolgoztam a capri alváz megerősítésén, egy ARO 243D alvázat ragasztottam az aljára, hogy felkészítsem a vasszilentekre, de aztán sajnos meghiúsult a dolog, mert vannak budaörsön kisebb hidak, korlátozott teherbírással... 8)
Ja meg a doblemez."
:D :D :D Ott a pont!
Egyébként egy időben én is dolgoztam a capri alváz megerősítésén, egy ARO 243D alvázat ragasztottam az aljára, hogy felkészítsem a vasszilentekre, de aztán sajnos meghiúsult a dolog, mert vannak budaörsön kisebb hidak, korlátozott teherbírással... 8)