Épülő CAPRI-k

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Locked
User avatar
taunus73sw
nemleszgondhasegítis
Posts: 150
Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: BUDAPEST
Contact:

Post by taunus73sw »

HMMM. Nekem most nem ráz :D :D :D
Ugyi milyen dög vagyok :twisted: :twisted:
1973 TAUNUS SW 1600 XL
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

hali

csinaltam ma kepeket, mingya lemegyek a lentfelejtett kameraert a kocsiba es felteszek nehanyat:)

rossz... -na azert nem annyira- hir, nem jo az MK1 tank nekem... ugyhogy maradunk az eredeti terv szerinti "versenytank"-nal. ha nem lennenek bizonyos terveim, akkor egyebkent jo lenne. tehat ha vki megunta az MK2-3 "pocsmagassagu" tanknyilasat, akkor hajra, szivesen segitek atalakitani:)))
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

SONI wrote:ez igaz,hogy itt van de van egy autónk amin ki lett minden elképzelheö cserélve és még most sem jó. ezért kértem,hogy ird le hátha van valami jó tipp köszi.
Heló.Az én tapasztalatom hogy ha minden ki van cserélve akkor utána precízen beállítani a kerékcsapágyat és a kormányművön a belső összekötő gömbfejeket.Ha a kerék is jó meg a guma is ok akkor nem rázhat.
Ricsi

Post by Ricsi »

Hehe, reggel kutyasétáltatás közben megcsodálhattam a Zöld Szörnyet...
:ru: :burn:
Tényleg Kövi, arzt lehet tudni, kié a fehér Capri 2 utcával feljebb az óvodánál?
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

nem, nincs festekem, de nem problema, mert nem kevert szin, hanem gyari festek... gyari BMW:)
Ricsi

Post by Ricsi »

CAPRI-3 wrote:nem, nincs festekem, de nem problema, mert nem kevert szin, hanem gyari festek... gyari BMW:)
Én kérek elnézést, leültem...
Last edited by Ricsi on Sat Jan 15, 2005 2:48 pm, edited 1 time in total.
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

meg az elozo tulaj fujatta le, ok valasztottak ezt a szint is, ami viszont nagyon teccik, mindenkinek:) ugyhogy amikor ujrafujatas lesz, ugyanezt kapja.
csak ezek a zold fekek, stb ne lennenek:)
haverjanak RS octaviaja van, sztem onnan a szin.
Ricsi

Post by Ricsi »

CAPRI-3 wrote:meg az elozo tulaj fujatta le, ok valasztottak ezt a szint is, ami viszont nagyon teccik, mindenkinek:) ugyhogy amikor ujrafujatas lesz, ugyanezt kapja.
csak ezek a zold fekek, stb ne lennenek:)
haverjanak RS octaviaja van, sztem onnan a szin.
Tényleg szép ez a bordó (én annak látom) a fékek stb így a képek alapján nem tűnnek zavarónak... meg legalább úgy néz ki, mint egy érett meggy a zöld levéllel...
User avatar
Elvis
márokosanistudnézni
Posts: 54
Joined: Sun Jan 02, 2005 6:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dabas
Contact:

Post by Elvis »

Szasztok!
Nekem a Taunuson szintén kivoltak a szilentek, igaz inkább hátul. Én esztergályossal csináltattam perselyeket helyette. Sztem sokkal jobb, sportosabb, keményebb! Időközönként át kell zsírozni, és ennyi. Ha vki akar ilyet tudok segíteni!
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Elvis wrote:Szasztok!
Nekem a Taunuson szintén kivoltak a szilentek, igaz inkább hátul. Én esztergályossal csináltattam perselyeket helyette. Sztem sokkal jobb, sportosabb, keményebb! Időközönként át kell zsírozni, és ennyi. Ha vki akar ilyet tudok segíteni!
Szia!

Ez jól hangzik, Árban mit jelent egy ilyen móka?
Így már 2 alternatíva is van a "sima" szilentek helyett...
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Elvis
márokosanistudnézni
Posts: 54
Joined: Sun Jan 02, 2005 6:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dabas
Contact:

Post by Elvis »

Kb 20 ezerből kijött! Talán még olcsóbb is így,mint a gyári szilent! És nem megy össze-vissza az autó! :wink:
stork13

Post by stork13 »

gizmo wrote:
Elvis wrote:Szasztok!
Nekem a Taunuson szintén kivoltak a szilentek, igaz inkább hátul. Én esztergályossal csináltattam perselyeket helyette. Sztem sokkal jobb, sportosabb, keményebb! Időközönként át kell zsírozni, és ennyi. Ha vki akar ilyet tudok segíteni!
Szia!

Ez jól hangzik, Árban mit jelent egy ilyen móka?
Így már 2 alternatíva is van a "sima" szilentek helyett...
Sziasztok!
Szilentekkel kapcsolatban olvassatok bele ebbe egy picit:
http://sierracorner.net/forum/viewtopic.php?t=335

Itt Vassek hsz-e érdekes a gyenge pontról.
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Majd ha 5-ös kazánból lesznek a hossztartók.
Ja meg a doblemez.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

stork13 wrote: Sziasztok!
Szilentekkel kapcsolatban olvassatok bele ebbe egy picit:
http://sierracorner.net/forum/viewtopic.php?t=335
Itt Vassek hsz-e érdekes a gyenge pontról.
Szia!

Köszi, jó az a fórum is! 8)
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
CAPRiMANiA

Post by CAPRiMANiA »

"Majd ha 5-ös kazánból lesznek a hossztartók.
Ja meg a doblemez."

:D :D :D Ott a pont!

Egyébként egy időben én is dolgoztam a capri alváz megerősítésén, egy ARO 243D alvázat ragasztottam az aljára, hogy felkészítsem a vasszilentekre, de aztán sajnos meghiúsult a dolog, mert vannak budaörsön kisebb hidak, korlátozott teherbírással... 8)
Locked