Meg K-Roy difijét se....Bogyo28 wrote:ha jön erre a fékeket se feledje....szszaby wrote:Szépek, mi?Süni wrote:Fúúúúú milyen dolgokat láttam én ma.....
Nemsoká megy érte valaki.
Mk1 Escort 6.7 V8
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Én küldeni akarok a Szabynak...Süni wrote:Meg K-Roy difijét se....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Azt nekem kellene felküldeni,de mindig lemaradok a fuvarról. Esetleg ha Tibi jönne mihamarabb ő megoldaná a dolgokat.Bogyo28 wrote:Én küldeni akarok a Szabynak...Süni wrote:Meg K-Roy difijét se....
Lassan elszárad már az a szegény váltó.
Ford Capri MkI Essex
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Tibi szilveszter után megy. Persze nem elsején. kettő vagy három. Negyedikétől már robot van megint. Okés ?szszaby wrote: Azt nekem kellene felküldeni,de mindig lemaradok a fuvarról. Esetleg ha Tibi jönne mihamarabb ő megoldaná a dolgokat.
Lassan elszárad már az a szegény váltó.
És akkor tudnom kéne mit kell vinni és hogy kerülnek a szállítójárműbe a cuccok.
1980 Capri MK3
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Nekem a féket, meg azokat a cuccokat ami Süninél van. Adok egy váltót cserébe meg egy difit amit el kellene juttatni szintén Sünihez. Az időpont jó, itthon vagyok.
Ford Capri MkI Essex
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Komplett híd vagy csak diff.mű ?szszaby wrote:Nekem a féket, meg azokat a cuccokat ami Süninél van. Adok egy váltót cserébe meg egy difit amit el kellene juttatni szintén Sünihez. Az időpont jó, itthon vagyok.
Süni, a te cuccaid merre vannak és hogy lehet megkaparintani ?
Fölnök Úr ?
1980 Capri MK3
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Egy első difi, nem nagyobb mint egy dinnye, be is van csomagolva.
Ford Capri MkI Essex
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Remélem azért nem capriba lesz.szszaby wrote:Egy első difi, nem nagyobb mint egy dinnye, be is van csomagolva.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Te viszed le szszabynak a cuccokat, vagy nem értek valamit?Tibi wrote:Komplett híd vagy csak diff.mű ?szszaby wrote:Nekem a féket, meg azokat a cuccokat ami Süninél van. Adok egy váltót cserébe meg egy difit amit el kellene juttatni szintén Sünihez. Az időpont jó, itthon vagyok.
Süni, a te cuccaid merre vannak és hogy lehet megkaparintani ?
Fölnök Úr ?
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Ha már úgyis jön hozzám elhozza, feltéve ha fel tudja tőled venni. A difit meg viszi neked, az anyagi része meg majd meg lesz oldva valahogy.Süni wrote: Te viszed le szszabynak a cuccokat, vagy nem értek valamit?
Ford Capri MkI Essex
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
OK. Az üzletben vannak a cuccok.szszaby wrote:Ha már úgyis jön hozzám elhozza, feltéve ha fel tudja tőled venni. A difit meg viszi neked, az anyagi része meg majd meg lesz oldva valahogy.Süni wrote: Te viszed le szszabynak a cuccokat, vagy nem értek valamit?
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
magamhoz veszem a fékcuccokat, aztán talizunk valahol és odaadom....Tibi wrote:Komplett híd vagy csak diff.mű ?szszaby wrote:Nekem a féket, meg azokat a cuccokat ami Süninél van. Adok egy váltót cserébe meg egy difit amit el kellene juttatni szintén Sünihez. Az időpont jó, itthon vagyok.
Süni, a te cuccaid merre vannak és hogy lehet megkaparintani ?
Fölnök Úr ?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Nemrégiben szétkapta Szabi a mocit és elég kakásak a hengerek...fúrni kell.
Ha megmár fúrás akkor ne kerüljön vissza a mostani forgórész gondoltam és beruháztam egy stroker(löketnövelő) szettbe,
ami 408cui-ra azaz majdnem 6700 ccm-re növeli hengerűrtartalmat.
Kovácsolt dugókat, acél főtengelyt és H profilú, szintén kovácsolt hajtókarokat tartalmaz ez a szett.
Ez már elég komoly, kb 250 lóerős nitrót bír el ez a motorbelső...
Hengerfej cserén is gondolkodtam már korábban, abból pedig egy pár alu-t néztem ki.
Sajnos egy pár igazán minőségi hengerfej egy kisebb vagyon, így egy kínában öntött, amcsi másolatot vettem, szelepek nélkül. Ezek is jól használhatóak csak minőségi szelepekkel és rugókkal kell összerakni, kis portmunka rajtuk és közel tudnak annyit, mint a komoly márkásak.
51.3mm szívó és 40.6 kipuff szelepek férnek bele.
Lesz még pár tuning elem a mociban, pesszimista becslések szerint is min. 400 lóeröt fog tudni így szívóban+nitró.
Sajnos ma kiderült, hogy rosszat küldtek...Chevyhez valót...ráadásul a csomagban lévő számlán tisztán ott van, hogy Fordhoz vettem, még alá is írta a faszi...nehogy már szép legyen az élet, szopni is kell...
A két közepsö szelepen látszik egyértelműen, hogy nem ugyanaz a két hengerfej... Szerencsére május végén megy elöször versenyre addig van még idő böven...folyt köv.
Ha megmár fúrás akkor ne kerüljön vissza a mostani forgórész gondoltam és beruháztam egy stroker(löketnövelő) szettbe,
ami 408cui-ra azaz majdnem 6700 ccm-re növeli hengerűrtartalmat.
Kovácsolt dugókat, acél főtengelyt és H profilú, szintén kovácsolt hajtókarokat tartalmaz ez a szett.
Ez már elég komoly, kb 250 lóerős nitrót bír el ez a motorbelső...
Hengerfej cserén is gondolkodtam már korábban, abból pedig egy pár alu-t néztem ki.
Sajnos egy pár igazán minőségi hengerfej egy kisebb vagyon, így egy kínában öntött, amcsi másolatot vettem, szelepek nélkül. Ezek is jól használhatóak csak minőségi szelepekkel és rugókkal kell összerakni, kis portmunka rajtuk és közel tudnak annyit, mint a komoly márkásak.
51.3mm szívó és 40.6 kipuff szelepek férnek bele.
Lesz még pár tuning elem a mociban, pesszimista becslések szerint is min. 400 lóeröt fog tudni így szívóban+nitró.
Sajnos ma kiderült, hogy rosszat küldtek...Chevyhez valót...ráadásul a csomagban lévő számlán tisztán ott van, hogy Fordhoz vettem, még alá is írta a faszi...nehogy már szép legyen az élet, szopni is kell...
A két közepsö szelepen látszik egyértelműen, hogy nem ugyanaz a két hengerfej... Szerencsére május végén megy elöször versenyre addig van még idő böven...folyt köv.
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Jó kis cuccok!
A dugattyún ha jól látom tényleg 4 zseb van marva?
Ehhez a mocihoz, majd görgős liftereket használsz?
A dugattyún ha jól látom tényleg 4 zseb van marva?
Ehhez a mocihoz, majd görgős liftereket használsz?
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Zsíír cuccok! Ilyenkor a csere könnyen megoldható? Én a múltkor Hong-Kong-ból rendeltem egy alkatrészt, megjött, de 2 nap alatt beszart, küldthettem vissza, aztán mire kicserélték és megjött volt kb 3 hónap, plusz egy posta díj bukó, de rendben kicseréltek mindent.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4