Süni wrote:Ja ! És mitől nem rozsdásodna? A Fekete szín csak vmi festék ! Használtan ugyanúgy néz ki mint bármelyik másik !
Nem festék, anyagában ilyen( szürkeöntvény). Eléggé hőkezelt ez láccik rajta. Gyakorlatilag akkor kell cserélni, mikor a bordák már elkoptak.
Egyébként az Amg cl65 merdzsó is ilyen jellegű tárcsákat használ.
Lehet, hogy ezeket is hamisítják :? .
Ja és rozsdásodik, persze csak annyira, mint a motorban a henger.
Nem viccből mondtam, h festék.....
Nem hiszem, h hamisítanák, Brembo hivatalos képviselettől szerezzük be (Láng).
Süni wrote:Ja ! És mitől nem rozsdásodna? A Fekete szín csak vmi festék ! Használtan ugyanúgy néz ki mint bármelyik másik !
Nem festék, anyagában ilyen( szürkeöntvény). Eléggé hőkezelt ez láccik rajta. Gyakorlatilag akkor kell cserélni, mikor a bordák már elkoptak.
Egyébként az Amg cl65 merdzsó is ilyen jellegű tárcsákat használ.
Lehet, hogy ezeket is hamisítják :? .
Ja és rozsdásodik, persze csak annyira, mint a motorban a henger.
Nem viccből mondtam, h festék.....
Nem hiszem, h hamisítanák, Brembo hivatalos képviselettől szerezzük be (Láng).
Állítólag a Kelet-Európában gyártott tárcsákkal szokott baj lenni.
Lefőképpen a bmw-sek panaszkodnak rá ( hamar elvetemedik, betörik),
ezzel elenben a hondások + szeretik. Valaki csak azt mondja, hogy nem szereti a kemény betétet. Hogy mi az igazság az a közeljövőben kiderül.
Ha esetleg meg tudnád mondani, hogy milyen tárcsákkal volt probléma azt nagyon megköszönném.
Nitrobuster wrote:
Nem festék, anyagában ilyen( szürkeöntvény). Eléggé hőkezelt ez láccik rajta. Gyakorlatilag akkor kell cserélni, mikor a bordák már elkoptak.
Egyébként az Amg cl65 merdzsó is ilyen jellegű tárcsákat használ.
Lehet, hogy ezeket is hamisítják :? .
Ja és rozsdásodik, persze csak annyira, mint a motorban a henger.
Nem viccből mondtam, h festék.....
Nem hiszem, h hamisítanák, Brembo hivatalos képviselettől szerezzük be (Láng).
Állítólag a Kelet-Európában gyártott tárcsákkal szokott baj lenni.
Lefőképpen a bmw-sek panaszkodnak rá ( hamar elvetemedik, betörik),
ezzel elenben a hondások + szeretik. Valaki csak azt mondja, hogy nem szereti a kemény betétet. Hogy mi az igazság az a közeljövőben kiderül.
Ha esetleg meg tudnád mondani, hogy milyen tárcsákkal volt probléma azt nagyon megköszönném.
Renault Megane 2.0 16v Coupe
Honda Civic 1.6 VTi 160LE (Ennél ott kezdődött a probléma, h amit a katalógus írt az autóhoz, annak semmi köze nem volt hozzá)
A brembo féktárcsától nem ezt várná az ember,nem értem.Ez egy vezető cég.Nem lehet hogy csak valami spéci saját betéttel szerelhető?Igaz akkor sem hullhatna szét. :?
Hát én is többet várnék ettöl, de azért remélem Nitronak több szerencséje lesz ezekel a tárcsákkal. Én LUCAS-ban néztem tárcsát, amit a saját betétjével kell használni, de ahoz nem volt granada betét, viszont gyári capri 2.8i tárcsa igen (darabja 22e :( ) És persze még azt se tudni hogy a citroen tűárcsák nekem meddig lesznek jók...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
trafo2000 wrote:A brembo féktárcsától nem ezt várná az ember,nem értem.Ez egy vezető cég.Nem lehet hogy csak valami spéci saját betéttel szerelhető?Igaz akkor sem hullhatna szét. :?
Lhet.Csak Mo-n nincs importőr, aki Brembo betétet hoz.Ezt Ferodo Racinggal használták, DS2000-el, ami utcára szánt versenybetét. Puha, meg porol, de fog mint állat !!
bogyo28 wrote:Hát én is többet várnék ettöl, de azért remélem Nitronak több szerencséje lesz ezekel a tárcsákkal. Én LUCAS-ban néztem tárcsát, amit a saját betétjével kell használni, de ahoz nem volt granada betét, viszont gyári capri 2.8i tárcsa igen (darabja 22e :( ) És persze még azt se tudni hogy a citroen tűárcsák nekem meddig lesznek jók...
Én már találtam jóval olcsóbbat (12e asszem), de ahhoz nekem kéne féknyereg is azt meg.......
Viszont a nem hűtött akciós a Hegyaljánál, 4000,-/pár ! Én már megvettem. Fogalmam sincs, h kell-e, de enni nem kér !
bogyo28 wrote:Hát én is többet várnék ettöl, de azért remélem Nitronak több szerencséje lesz ezekel a tárcsákkal. Én LUCAS-ban néztem tárcsát, amit a saját betétjével kell használni, de ahoz nem volt granada betét, viszont gyári capri 2.8i tárcsa igen (darabja 22e :( ) És persze még azt se tudni hogy a citroen tűárcsák nekem meddig lesznek jók...
Én már találtam jóval olcsóbbat (12e asszem), de ahhoz nekem kéne féknyereg is azt meg.......
Viszont a nem hűtött akciós a Hegyaljánál, 4000,-/pár ! Én már megvettem. Fogalmam sincs, h kell-e, de enni nem kér !
féknyereg van fillérekért, ha kell csak szolj...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
bogyo28 wrote:Hát én is többet várnék ettöl, de azért remélem Nitronak több szerencséje lesz ezekel a tárcsákkal. Én LUCAS-ban néztem tárcsát, amit a saját betétjével kell használni, de ahoz nem volt granada betét, viszont gyári capri 2.8i tárcsa igen (darabja 22e :( ) És persze még azt se tudni hogy a citroen tűárcsák nekem meddig lesznek jók...
Én már találtam jóval olcsóbbat (12e asszem), de ahhoz nekem kéne féknyereg is azt meg.......
Viszont a nem hűtött akciós a Hegyaljánál, 4000,-/pár ! Én már megvettem. Fogalmam sincs, h kell-e, de enni nem kér !
féknyereg van fillérekért, ha kell csak szolj...
Na ja, de a Granadáé nem ? Nekem meg a 2.8i Hűtöttje lenne jó, mert akkor a régit lecsavarozom, ezt felcsavarozom, oszt szevasz !