A forum látogatói álltal épített verdák...
Moderators: SONI , Pudva , Bogyo28
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147 Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:
Post
by Süni » Wed Jan 26, 2011 8:20 pm
Pudva wrote: Nagyon szép az otó
ööööö....
Azért az a felni, meg a középkonzol-kormány kombó nem épp telitalálat....
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459 Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:
Post
by Bogyo28 » Wed Jan 26, 2011 8:23 pm
Pudva wrote: Nagyon szép az otó
felnit cserélném meg pár dolgot, de jó az irány...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629 Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag
Post
by szszaby » Wed Jan 26, 2011 10:11 pm
Jól néz ki, de az a felni nem megy hozzá.
Ford Capri MkI Essex
narancsford
szerszámadogató
Posts: 20 Joined: Sun Jan 23, 2011 7:16 pm
Post
by narancsford » Thu Jan 27, 2011 2:57 pm
Szasztok ! Komplett hátrányai cserét nem csinált valaki? Ha igen, milyet? Előre is kösz!
Natalie Driver Gabe
Post
by Natalie Driver Gabe » Thu Jan 27, 2011 3:00 pm
narancsford wrote: Szasztok ! Komplett hátrányai cserét nem csinált valaki? Ha igen, milyet? Előre is kösz!
Minek a hátrányai ??
A motor turbósításának ?,
Vagy a futómű építésnek ??
Konkrétabb is lehetnél.
olvasod amit írunk vagy kérdezünk ??
narancsford
szerszámadogató
Posts: 20 Joined: Sun Jan 23, 2011 7:16 pm
Post
by narancsford » Thu Jan 27, 2011 3:05 pm
Milyen ez a kitamásztasos módszer? Milyen feknyereg menne a gyári helyére?
narancsford
szerszámadogató
Posts: 20 Joined: Sun Jan 23, 2011 7:16 pm
Post
by narancsford » Thu Jan 27, 2011 3:10 pm
Telefonrol írok és elég gáz! Hattyúnyakát kompletten cserélt valaki?
narancsford
szerszámadogató
Posts: 20 Joined: Sun Jan 23, 2011 7:16 pm
Post
by narancsford » Thu Jan 27, 2011 3:14 pm
Most vásárkorán 4 durván forgatott csomót, és csinálom a konzolt!
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408 Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:
Post
by Tibi » Thu Jan 27, 2011 3:15 pm
narancsford wrote: Telefonrol írok és elég gáz! Hattyúnyakát kompletten cserélt valaki?
ez kurva jó ! Gólyaláb vagy mi ez ?
1980 Capri MK3
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408 Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:
Post
by Tibi » Thu Jan 27, 2011 3:17 pm
narancsford wrote: Most vásárkorán 4 durván forgatott csomót, és csinálom a konzolt!
És ez mi ?
1980 Capri MK3
Natalie Driver Gabe
Post
by Natalie Driver Gabe » Thu Jan 27, 2011 3:25 pm
Tibi wrote: narancsford wrote: Most vásárkorán 4 durván forgatott csomót, és csinálom a konzolt!
És ez mi ?
azt hittem csak én nem értem.
Natalie Driver Gabe
Post
by Natalie Driver Gabe » Thu Jan 27, 2011 3:26 pm
az escort futóműve(az övé) az olyan mint a capriké igaz ??
Natalie Driver Gabe
Post
by Natalie Driver Gabe » Thu Jan 27, 2011 3:48 pm
Natalie Driver Gabe wrote: az escort futóműve(az övé) az olyan mint a capriké igaz ??
Mert ha igen akkor sok módja lehet a tunyingnak .
Kezdheted azzal hogy a kanarstabrudat kicseréled egy erősebbre vagy megduplázod.
de az is járható út hogy középre teszel bele + 1 stabszilentet. Volt ilyenre példa.
De jópénzért szerezhetsz állíthatő lengőkart is.
vagy állítható tornyot.
de érdemes keményebb gátlókat is betenni ha mód van rá. KONI
Attachments
stab közép + szilent DSCF6983.JPG (35.31 KiB) Viewed 5931 times
állítható lengőkar 95e%20001.jpg (108.16 KiB) Viewed 5931 times
állítható torony DSCF6123.JPG (70.94 KiB) Viewed 5931 times
Natalie Driver Gabe
Post
by Natalie Driver Gabe » Thu Jan 27, 2011 3:58 pm
A kitámasztással megállítod a futómű hátra irányuló mozgását.
egy jó sztergányos kell aki megcsinálja a karzat részeit
M16 os menetesszár
+két 16os g szem
két lengőkar amire felheggeszted a kitámasztó konzolt.
+ két konzolt kell csinálni amit a karosszéria hossznyulványaihoz rögzítessz.
Ha csak ennyit építesz be akkor már állítani is tudod az utánfutását valamellyest ami szintén jó neki.
Szerintem az igazi kombó a kitámasztott futó koni val és állítható toronnyal + 24 es satbrúddal.= egy majdnem minden irányba állítható sportosabb futómű.
Attachments
a kitámasztókar
lengőkar + stabrúd
kasztnin a konzol.
Natalie Driver Gabe
Post
by Natalie Driver Gabe » Thu Jan 27, 2011 4:00 pm
De sok módja van még a futómű tuningnak
Nem kell egyből egy másikat alátenni, mert lehet abba is bele kell nyulni.
hidd el a meglévőből is lehet bőven jót csinálni.
Attachments
ilyen is van bár ezt élőben még nem láttam.