Ez tudod mennyi volt? 1500. A boltba tudod mennyi? 900 Mondjuk ezzel pont átb***takSüni wrote:Így van. De szerszámboltban meg 900,-.Blant wrote:A vaterán kb 1500 Ft-ért tudsz venni fasza hézagmérőt.
Bence
MK I 1.5 V4
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: MK I 1.5 V4
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I 1.5 V4
Tiszteletem az uraknak!
A képen szereplő csatlakozóra valaki megtudná mondani mi megy (honnan)
Köszönöm
A képen szereplő csatlakozóra valaki megtudná mondani mi megy (honnan)
Köszönöm
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: MK I 1.5 V4
Bogyo28 wrote:a késes jön a gyujtáskapcsolótól, a kerek megy a trafóhoz....szszaby wrote:A gyújtáskapcsolótól jövőt arra amelyikre ha áramot adsz behúz a tekercs. Számozásilag nem tudom, de ha a másikra dugod nem csinál semmit, mert oda csak akkor kerül áram ha önindítózol. Innen kap közvetlen áramot a gyújtótrafó, járó motornál előtét ellenálláson keresztül kapja a delejt.
Ford Capri MkI Essex
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I 1.5 V4
köszönöm ez rendben is van csak nem találom azt ami oda való ...szszaby wrote:Bogyo28 wrote:a késes jön a gyujtáskapcsolótól, a kerek megy a trafóhoz....szszaby wrote:A gyújtáskapcsolótól jövőt arra amelyikre ha áramot adsz behúz a tekercs. Számozásilag nem tudom, de ha a másikra dugod nem csinál semmit, mert oda csak akkor kerül áram ha önindítózol. Innen kap közvetlen áramot a gyújtótrafó, járó motornál előtét ellenálláson keresztül kapja a delejt.
az akksiról rákötöttem a vastagot középre,alulra azt amivel végre inditózhatok (és tudok is )
viszont fölülre nem tudom honnan megy a kábel az a problémám a leírtakkal,hogy nálam ezek a színek és kábelek köszönőviszonyban sincsenek a leírtakkal.....a kérdés annyi lenne ha nem kötök a felsőre semmit akkor mi van?
Köszönöm Üdv
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: MK I 1.5 V4
Akkor csak a motortérből tudsz indítani mert a gyújtáskapcsolót kiiktatod.(az indítás részét)
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I 1.5 V4
nem értem most nincs odakötve semmi és mégis remekül tudok indítózni (nekem alsó kábel megy a gyújtáskapcsolóhoz)White Shark wrote:Akkor csak a motortérből tudsz indítani mert a gyújtáskapcsolót kiiktatod.(az indítás részét)
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: MK I 1.5 V4
Akkor a fölső a gyújtó trafóhoz megy az előtét ellenállást megkerülve. Indítózáskor így nem az előtét ellenálláson keresztül kap áramot a trafó mert úgyis esik az aksi feszültsége. Nálam ez nincs bekötve.
Ford Capri MkI Essex
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: MK I 1.5 V4
Ha fiatalabb évjárat indítója van fenn mód sincs rá hogy bekösd (sierra skorpió) mert azok behúzótekercsén meg sincs ez a kiállás,csak egy a csúszósarus, nálam sajnos több is müködik igy egy kis vezeték tyúninggal.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: MK I 1.5 V4
elvileg semmi, max nehezebben ibdul (inditozásnál kisebb szikra)Gáborka wrote:a kérdés annyi lenne ha nem kötök a felsőre semmit akkor mi van?
Köszönöm Üdv
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: MK I 1.5 V4
De csak akkor ha az előtét ellenállása megvan még.Bogyo28 wrote:elvileg semmi, max nehezebben ibdul (inditozásnál kisebb szikra)Gáborka wrote:a kérdés annyi lenne ha nem kötök a felsőre semmit akkor mi van?
Köszönöm Üdv
Ford Capri MkI Essex
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: MK I 1.5 V4
ha nincs meg akkor ugyis szétmegy a trafó, mármint ha a gyári van fenn....szszaby wrote:De csak akkor ha az előtét ellenállása megvan még.Bogyo28 wrote:elvileg semmi, max nehezebben ibdul (inditozásnál kisebb szikra)Gáborka wrote:a kérdés annyi lenne ha nem kötök a felsőre semmit akkor mi van?
Köszönöm Üdv
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I 1.5 V4
köszönöm uraim a sgítséget
nincs fenn az előtát ellenállásom (kis fekete lapocska kábelekkel?),de olyan szikrám van ,hogy a sötétben csak úgy villámlik...
u.i :van egy tartalék kábelkötegem azon van előtét ellenállás de nem tudom,hogy bebarkácsoljam azt a trafó elé?
nincs fenn az előtát ellenállásom (kis fekete lapocska kábelekkel?),de olyan szikrám van ,hogy a sötétben csak úgy villámlik...
u.i :van egy tartalék kábelkötegem azon van előtét ellenállás de nem tudom,hogy bebarkácsoljam azt a trafó elé?
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: MK I 1.5 V4
sorban...Gáborka wrote:hogy bebarkácsoljam azt a trafó elé?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I 1.5 V4
Tiszteletem az uraknak
Valaki tudna segíteni,hogyan kell szelephézagot állítani ,és mennyinek kell lennie a hézagnak?
(természetesem mk1 1.5 v4 -es csodán)
Valaki tudna segíteni,hogyan kell szelephézagot állítani ,és mennyinek kell lennie a hézagnak?
(természetesem mk1 1.5 v4 -es csodán)
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
Re: MK I 1.5 V4
Szívó hézag: 0,35Gáborka wrote:Tiszteletem az uraknak
Valaki tudna segíteni,hogyan kell szelephézagot állítani ,és mennyinek kell lennie a hézagnak?
(természetesem mk1 1.5 v4 -es csodán)
Kipu Hézag : 0,40
A munkamenetet leirják a hozzáértők.