az azért érdekes, hogy ugyan azzal kezdődik a videó, hogy első kerekes, de akkor miért a hátsó keréken van szar lemez felni ocska gumival amikor csapat vele?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
szszaby wrote:Van ahol látszik, hogy nincs alatta hátul difi, meg faroláskor van amikor a kerék nem forog. Amúgy a motortér alkalmatlan a hosszmotor beépítésére.
na ezt pont te mondod? valamelyik classic ford-ban (most épp Pudva úrnál van, nem tudom megnézni melyik szám) van egy fiesta MK1, amiben 2 lityi kozé turbó, capri hátsó híd és hátul kapar... ha abba belefér hosszába, akkor ebbe is.
az azért érdekes, hogy ugyan azzal kezdődik a videó, hogy első kerekes, de akkor miért a hátsó keréken van szar lemez felni ocska gumival amikor csapat vele?
Szerintem azért mert kockára csúszkálja a hátsó gumit a kézifék miatt
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
Ok de ha figyelmesen nézitek a videót, akkor látszik a kocsi mozgásán hogy a hátsókerék tolja a kasznit.
Gyakran nem is megy akkora sebességgel hogy a segge így kifaroljon.
A nem fér be a motortérbe... pedig megcáfolom pl ford focus ala Zentai
driver wrote:
A nem fér be a motortérbe... pedig megcáfolom pl ford focus ala Zentai
Jó, ha átszabják az egész tűzfalat műszerfallal együtt akkor befér, na meg a váltónak is csinálnak helyet. Viszont a kipuff is úgy megy alatta ott hátul mint a gyári az meg a difinek is útban lenne.
Szerintem elsőkerekes, egy elsőkerekes combi teljesen máshogy viselkedik mint egy sedán,kis kormánymozdulatra is elindul a fara van hogy nem is kell hozzá kézifék ,utána elég visszahuzatni egyenesbe,de akkor is nagyon ügyes.