...azért megjegyzem némileg korábban is létrejöhetett volna ez a topic, ha a kolléga munkaképes állapotban veszi fel a műszakot reggelente és nem az alábbi állapotban jelenik meg
...nem utolsó sorban a caprim kinyomócsapágyát is kicserélhettük volna
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
nyujoe wrote:...azért megjegyzem némileg korábban is létrejöhetett volna ez a topic, ha a kolléga munkaképes állapotban veszi fel a műszakot reggelente és nem az alábbi állapotban jelenik meg
...nem utolsó sorban a caprim kinyomócsapágyát is kicserélhettük volna
Kép0956.jpg
Na ezt már nem állhatom meg szó nélkül...
Hogy mikre nem képes a photoshop, hiszen tudvalévő hogy én sosem iszom.
tomtom wrote:na azért ez durva!!!
tudtam a taus ügyedről, de hogy ez már itt tart!?
gratula!!
futóműfelújításban futottam már pár kört. ha kell tanács, akkor az van egy-pár a tarsolyomban...
Futóműves tanács nekem is jöhetne.
Nekem is jó lenne valami olcsó megoldás. 3 caprit felszilentezek egy tau szilentgarnitura árából
jótanács 1:
trapézlengőkarokba zsiguliét kell tenni. a mók az, hogy a taunak 14-es (ha jól emlékszem) a belső furata, a zsigának 18. kell bele egy csövet esztergáltatni 100Ft/db áron. a szilentek db-ja kb 180 Ft, ha drága helyen veszed .
jótanács 2:
a tauhoz nem fogsz találni semmit a bótban. keresstess cortinára, akkor találsz (pl. a bárdynál) hozzá hátulra szilentet. érdekesség, hogy ua. a cikkszám, de a taura nem hozza gép. ha jól emlékszem 12 körül meg van a hátulja.
a kitámasztókon nem lehet nagyon spórolni, de nem drágább, mint egyéb típusokhoz.
És köszi mindenkinek. Remélem hamarosan futni fog a kombi!!! A színről még annyit hogy mikor hozuk el tréleren 5ből 4 ember megfordult utána, akár sétált akár vezetett, nemtől és kortól függetlenül. Pedig (másoknak) nem egy eszelősen szép és feltűnő forma. Tehát nem annyira visszafogott valószínűleg
tomtom wrote:
jótanács 1:
trapézlengőkarokba zsiguliét kell tenni. a mók az, hogy a taunak 14-es (ha jól emlékszem) a belső furata, a zsigának 18. kell bele egy csövet esztergáltatni 100Ft/db áron. a szilentek db-ja kb 180 Ft, ha drága helyen veszed .
jótanács 2:
a tauhoz nem fogsz találni semmit a bótban. keresstess cortinára, akkor találsz (pl. a bárdynál) hozzá hátulra szilentet. érdekesség, hogy ua. a cikkszám, de a taura nem hozza gép. ha jól emlékszem 12 körül meg van a hátulja.
a kitámasztókon nem lehet nagyon spórolni, de nem drágább, mint egyéb típusokhoz.
Kitámasztó alatt mit értesz? (Bocs a láma kérdésért...)
Reméltem hogy ez lesz... Az egyik gondom meg is oldódott. Már csak a másik maradt: Hogy tüntessem el a hátamról a szőrt
Na de komolyan. Süni nálad rendelhető? Ha igen, majd kérnék egy párat, de lesz más is.
Igazi GigaKirályságg :) A szín is szuper! Nincs nő nincs sírás, de van Tau :) ÁLLAAAAAAT :)
Csak kötözködésképpen egyetlen észrevétel. Kár volt sima lemezt bevarrni a taposók helyére... Bele kellett volna kalapálni a bordákat!!!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Blant wrote:Igazi GigaKirályságg :) A szín is szuper! Nincs nő nincs sírás, de van Tau :) ÁLLAAAAAAT :)
Csak kötözködésképpen egyetlen észrevétel. Kár volt sima lemezt bevarrni a taposók helyére... Bele kellett volna kalapálni a bordákat!!!
Nekem már az is elég ha nem így néz ki mint a képen. Tényleg nem OTzásra indult a projekt. Nyílván sokmindent lehetett volna jobban. De majd ha megtanulok hegeszteni (pár élettel arréb ) magamank úgy csinálom ahogy tudom és akarom. Egyébként a gyárinál biztosan erősebb az egész, küszöbben is van plusz merevítés, nyúlványok is újak 40-50%ban. "Szerencsére" sokmindent kellett cserélni