daytona verdai

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: daytona verdai

Post by Tibi »

Töcs wrote: lásd:
http://www.mk5cortinaestate.co.uk/cortina8.html" onclick="window.open(this.href);return false;
:nyal:
ha egyszer nagy leszek
azért egy pözsó hátsó fék beavászkodott a rendszerbe :mrgreen:
1980 Capri MK3
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: daytona verdai

Post by Nitrobuster »

Nekem régen elől sierra hátsó spirál volt. De valaki a granada elsőre esküszik ;-) .
Most én beton kemény gátlót akarok mert ha kamionárokban megyek nagy fékezésnél felül a bölcső :mrgreen:
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: daytona verdai

Post by Bogyo28 »

Nitrobuster wrote: nagy fékezésnél felül a bölcső :mrgreen:
Töcs postásautója ezt sima betonon is elő tudja adni...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Re: daytona verdai

Post by tomtom »

Bogyo28 wrote:
Nitrobuster wrote: nagy fékezésnél felül a bölcső :mrgreen:
Töcs postásautója ezt sima betonon is elő tudja adni...

azt hittem, hogy csak az enyém ilyen alacsony. :-)
a kroki emelő is csak úgy fér a bölcső alá, hogy a lökősnél ráemelek, és cipőorral bepöccintem az odakészített emelőt.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: daytona verdai

Post by szszaby »

Az enyém alá is csak az alacsony profilú kroki fér be. Asszem 10-11cm körül lehet.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: daytona verdai

Post by daytona »

Vegre ismet haladt egy kicsit a Taunus...bar eredetileg az volt a terv, hogy most vasarnap mar a valtotarto bak felfuggesztese lesz csinalva a kasznin, megis ismet ra kellett fokuszalni a motorra. Valamiert ugyanis a motor meg mindig rettenetesen magasan volt. Ez ugy derult ki, hogy a valtot (bar MT75, de akkor is), semmilyen szinten nem lehetett beszoritani a valtoalagutba, es a kardanban rettenetesen nagy volt a tores. Apropo kardan: a sierra DOHC kardanja hosszban 1-1-ben bement a kocsi ala, mintha oda terveztek volna. Szoval osszeallt a 2.9 scorpio, MT75 V6 valto, DOHC sierra kardan hajtaslanc :mrgreen:

Visszaterve a motortartokra: 5 centit (!!!) raktuk lejjebb a motort, most van az olajtekno kb masfel centivel a bolcso felett, es most nez ki jol a motorterben. Eddig mindig gyanusan furan magasan volt. Szerintem a motortartok is, amiket kaptam a kocsihoz, nem Taunusos tartok voltak. Vagy amit meg el tudok kepzelni (bar abszolut nem logikus a dolog), hogy kulonbozik a V6 es a sor 4 Taunus bolcso... :h: Mas otletem nincs....

Mindenesetre most a motor beepitesi magassaga szerintem jo, az MT75 tokeletesen elfer az alagutban, es a kardan is tores nelkul es csak egy minimalis lejtessel megy a difihez. Fotok majd lesznek!
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Re: daytona verdai

Post by tomtom »

daytona wrote:agy amit meg el tudok kepzelni (bar abszolut nem logikus a dolog), hogy kulonbozik a V6 es a sor 4 Taunus bolcso... :h: Mas otletem nincs....

ua. a bölcső, de!
a sima 5 fokúra történő cserénél is ez volt a gondom, és arra következtettem, hogy a váltó hosszabb, és ezért volt a nagy törés. én a váltón emeltem és jó lett.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: daytona verdai

Post by daytona »

Akkor ezennel sikerult javitanom a kocsi stabilitasan, a sulypont tuti lejjebb kerult :mrgreen:
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
Töcs
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 472
Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: daytona verdai

Post by Töcs »

    daytona wrote:Akkor ezennel sikerult javitanom a kocsi stabilitasan, a sulypont tuti lejjebb kerult :mrgreen:
    Na végre! :ba: Tesztkör ezekszerint meggyőző volt?
    Amúgy zsír lesz a cucc (remélem) Nekem mióta benne van az efi mindig van valami baja. Előtte meg semmi nem volt jó mondjuk sose :mrgreen:
    Generátorod lent vagy fent van?
    Szervód van?
    Hűtőmegoldás? Fix lapát, elrejtett hűtő+viszkó?

    Kb itt van neked is a motrod vagy sikerült lejjebb tenni?
    Attachments
    Kép3188.jpg
    Èn sosem iszom rèszegen...

    1980 Ford Capri 2.3
    1980 Ford Taunus Turnier 2.0
    User avatar
    daytona
    egyedülisszerelhet
    Posts: 798
    Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
    ClassicFord klubtag?: Igen
    Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
    Contact:

    Re: daytona verdai

    Post by daytona »

    Ugye itt volt nekem miutan hidat csereltem benne. Mondjuk eleg magasnak tunt, pedig szerintem a gyari tartok es gumibakok kerultek be. Bar ilyen oreg autonal a fene tudja...Most pedig talan 1 centivel van lejjebb, mint a Tied, de majd lovok rola kepeket. Probakor meg sajnos nem volt, most jon meg csak a valtotarto es a kardancsapagytarto... :120:
    Attachments
    IMG_5856.jpg
    Ford Taunus Knudsen 1975
    Ford Sierra XR4i 1983
    Fiat 125P 1977
    Volvo V70 1998
    Renault Clio 1.2 8v 2004
    Honda CB500T 1976
    User avatar
    daytona
    egyedülisszerelhet
    Posts: 798
    Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
    ClassicFord klubtag?: Igen
    Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
    Contact:

    Re: daytona verdai

    Post by daytona »

    Ja, generatorom lennt van, fennt nem ferne el az aksitalcatol. Szervo nincs (sajnos :cry: ), huto scorpio automatabol szarmazik, hutoventillator fiesta elektromos venti, provizorikusan bekotve, utasterbol kapcsolhato. Nagyon csunya kabelezessel, en keszitettem :mrgreen:
    Ford Taunus Knudsen 1975
    Ford Sierra XR4i 1983
    Fiat 125P 1977
    Volvo V70 1998
    Renault Clio 1.2 8v 2004
    Honda CB500T 1976
    User avatar
    daytona
    egyedülisszerelhet
    Posts: 798
    Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
    ClassicFord klubtag?: Igen
    Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
    Contact:

    Re: daytona verdai

    Post by daytona »

    Jelentem beindult!!! :ba: Hat nem is tudom, talan 5 ev allas utan...Szoval 2.9 12v EFI, 2.8 lendkerek, MT75, sierra DOHC kardan, scorpio automata oninditoja, sierra DOHC valtotarto bakja....lesz nehany kep is.
    Ford Taunus Knudsen 1975
    Ford Sierra XR4i 1983
    Fiat 125P 1977
    Volvo V70 1998
    Renault Clio 1.2 8v 2004
    Honda CB500T 1976
    User avatar
    TÉCSÉ
    offtopiccommando
    Posts: 1943
    Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
    ClassicFord klubtag?: Igen

    Re: daytona verdai

    Post by TÉCSÉ »

    Öröm és boldogság - Nálad is :mrgreen:
    http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

    A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
    User avatar
    daytona
    egyedülisszerelhet
    Posts: 798
    Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
    ClassicFord klubtag?: Igen
    Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
    Contact:

    Re: daytona verdai

    Post by daytona »

    Nos akkor egy ket kep:
    Attachments
    IMG_6309.jpg
    IMG_6313.jpg
    IMG_6320.jpg
    IMG_6321.jpg
    IMG_6322.jpg
    IMG_6324.jpg
    IMG_6325.jpg
    Ford Taunus Knudsen 1975
    Ford Sierra XR4i 1983
    Fiat 125P 1977
    Volvo V70 1998
    Renault Clio 1.2 8v 2004
    Honda CB500T 1976
    User avatar
    daytona
    egyedülisszerelhet
    Posts: 798
    Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
    ClassicFord klubtag?: Igen
    Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
    Contact:

    Re: daytona verdai

    Post by daytona »

    Tudom, a kipufogo olyan amilyen - az lett atszabva kicsit, ami volt is ra meg anno csinaltatva. Nem egy szep darab, de egyelore megteszi. A kardan viszont egyenesen all, a hardynal nincs szogelhajlas...ugyhogy maradt meg egy csomo dolog, amit meg kell huzni, vissza kell szerelni. De ha minden jol megy, a kovetkezo alkalom utan mar lesz probakor is.
    Ford Taunus Knudsen 1975
    Ford Sierra XR4i 1983
    Fiat 125P 1977
    Volvo V70 1998
    Renault Clio 1.2 8v 2004
    Honda CB500T 1976
    Post Reply