azért egy pözsó hátsó fék beavászkodott a rendszerbeTöcs wrote: lásd:
http://www.mk5cortinaestate.co.uk/cortina8.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ha egyszer nagy leszek
daytona verdai
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: daytona verdai
1980 Capri MK3
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: daytona verdai
Nekem régen elől sierra hátsó spirál volt. De valaki a granada elsőre esküszik .
Most én beton kemény gátlót akarok mert ha kamionárokban megyek nagy fékezésnél felül a bölcső
Most én beton kemény gátlót akarok mert ha kamionárokban megyek nagy fékezésnél felül a bölcső
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: daytona verdai
Töcs postásautója ezt sima betonon is elő tudja adni...Nitrobuster wrote: nagy fékezésnél felül a bölcső
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: daytona verdai
Bogyo28 wrote:Töcs postásautója ezt sima betonon is elő tudja adni...Nitrobuster wrote: nagy fékezésnél felül a bölcső
azt hittem, hogy csak az enyém ilyen alacsony.
a kroki emelő is csak úgy fér a bölcső alá, hogy a lökősnél ráemelek, és cipőorral bepöccintem az odakészített emelőt.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: daytona verdai
Az enyém alá is csak az alacsony profilú kroki fér be. Asszem 10-11cm körül lehet.
Ford Capri MkI Essex
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: daytona verdai
Vegre ismet haladt egy kicsit a Taunus...bar eredetileg az volt a terv, hogy most vasarnap mar a valtotarto bak felfuggesztese lesz csinalva a kasznin, megis ismet ra kellett fokuszalni a motorra. Valamiert ugyanis a motor meg mindig rettenetesen magasan volt. Ez ugy derult ki, hogy a valtot (bar MT75, de akkor is), semmilyen szinten nem lehetett beszoritani a valtoalagutba, es a kardanban rettenetesen nagy volt a tores. Apropo kardan: a sierra DOHC kardanja hosszban 1-1-ben bement a kocsi ala, mintha oda terveztek volna. Szoval osszeallt a 2.9 scorpio, MT75 V6 valto, DOHC sierra kardan hajtaslanc
Visszaterve a motortartokra: 5 centit (!!!) raktuk lejjebb a motort, most van az olajtekno kb masfel centivel a bolcso felett, es most nez ki jol a motorterben. Eddig mindig gyanusan furan magasan volt. Szerintem a motortartok is, amiket kaptam a kocsihoz, nem Taunusos tartok voltak. Vagy amit meg el tudok kepzelni (bar abszolut nem logikus a dolog), hogy kulonbozik a V6 es a sor 4 Taunus bolcso... Mas otletem nincs....
Mindenesetre most a motor beepitesi magassaga szerintem jo, az MT75 tokeletesen elfer az alagutban, es a kardan is tores nelkul es csak egy minimalis lejtessel megy a difihez. Fotok majd lesznek!
Visszaterve a motortartokra: 5 centit (!!!) raktuk lejjebb a motort, most van az olajtekno kb masfel centivel a bolcso felett, es most nez ki jol a motorterben. Eddig mindig gyanusan furan magasan volt. Szerintem a motortartok is, amiket kaptam a kocsihoz, nem Taunusos tartok voltak. Vagy amit meg el tudok kepzelni (bar abszolut nem logikus a dolog), hogy kulonbozik a V6 es a sor 4 Taunus bolcso... Mas otletem nincs....
Mindenesetre most a motor beepitesi magassaga szerintem jo, az MT75 tokeletesen elfer az alagutban, es a kardan is tores nelkul es csak egy minimalis lejtessel megy a difihez. Fotok majd lesznek!
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: daytona verdai
daytona wrote:agy amit meg el tudok kepzelni (bar abszolut nem logikus a dolog), hogy kulonbozik a V6 es a sor 4 Taunus bolcso... Mas otletem nincs....
ua. a bölcső, de!
a sima 5 fokúra történő cserénél is ez volt a gondom, és arra következtettem, hogy a váltó hosszabb, és ezért volt a nagy törés. én a váltón emeltem és jó lett.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: daytona verdai
Akkor ezennel sikerult javitanom a kocsi stabilitasan, a sulypont tuti lejjebb kerult
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- Töcs
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 472
- Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: daytona verdai
Na végre! Tesztkör ezekszerint meggyőző volt?daytona wrote:Akkor ezennel sikerult javitanom a kocsi stabilitasan, a sulypont tuti lejjebb kerult
Amúgy zsír lesz a cucc (remélem) Nekem mióta benne van az efi mindig van valami baja. Előtte meg semmi nem volt jó mondjuk sose
Generátorod lent vagy fent van?
Szervód van?
Hűtőmegoldás? Fix lapát, elrejtett hűtő+viszkó?
Kb itt van neked is a motrod vagy sikerült lejjebb tenni?
Èn sosem iszom rèszegen...
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: daytona verdai
Ugye itt volt nekem miutan hidat csereltem benne. Mondjuk eleg magasnak tunt, pedig szerintem a gyari tartok es gumibakok kerultek be. Bar ilyen oreg autonal a fene tudja...Most pedig talan 1 centivel van lejjebb, mint a Tied, de majd lovok rola kepeket. Probakor meg sajnos nem volt, most jon meg csak a valtotarto es a kardancsapagytarto...
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: daytona verdai
Ja, generatorom lennt van, fennt nem ferne el az aksitalcatol. Szervo nincs (sajnos ), huto scorpio automatabol szarmazik, hutoventillator fiesta elektromos venti, provizorikusan bekotve, utasterbol kapcsolhato. Nagyon csunya kabelezessel, en keszitettem
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: daytona verdai
Jelentem beindult!!! Hat nem is tudom, talan 5 ev allas utan...Szoval 2.9 12v EFI, 2.8 lendkerek, MT75, sierra DOHC kardan, scorpio automata oninditoja, sierra DOHC valtotarto bakja....lesz nehany kep is.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Re: daytona verdai
Öröm és boldogság - Nálad is
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: daytona verdai
Nos akkor egy ket kep:
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: daytona verdai
Tudom, a kipufogo olyan amilyen - az lett atszabva kicsit, ami volt is ra meg anno csinaltatva. Nem egy szep darab, de egyelore megteszi. A kardan viszont egyenesen all, a hardynal nincs szogelhajlas...ugyhogy maradt meg egy csomo dolog, amit meg kell huzni, vissza kell szerelni. De ha minden jol megy, a kovetkezo alkalom utan mar lesz probakor is.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976