angolbol előbb itt van, meg nincs hozzá áfa és/vagy vám. az alapár viszont drágább.White Shark wrote:Melyik jön meg hamarabb ?
Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Basszameg ,ehez a szarhoz már gyűrű sincs ,akármerre indulok csak néznek mint jani a moziban ,az az indok hogy collban van megadva a méret ,és nem lehet egész mm-re leváltani .Mit tudtok erről ,hülyítenek ,vagy tényleg így van ? A 2,8 -2,9 hez már egyszer kijártam ezt az utat ,először ezekhez sem volt semmi ,aztán mégis lett innen onnan minden ,de most azok is azt mondják akik mindent tudnak ,hogy nincs !Tud valaki gyűrűt a szaromhoz 2000 v-6 NY motorkód ?
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Nem szar az csak mán ez is fehér holló kategória ,ahogy lassan minden (még a kopó alkatrészek is) capri alkatrész.
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Na én ennek a coll-os dumának nem dőltem be ,kimentem a műhelybe ( pizsomába ,sötétbe ,számba zseblámpával ) elővettem a tolómérőt ,osztottam szoroztam ,mértem jobbra ,balra , olyan méretű gyűrű kell ami : 84mm hengerátmérőhöz , 2mm-3mm-5mm (fentről lefele ) ,hogy gyárilag ki -mit mért leszarom ,nekem ilyen dugóm van ,ez a gyűrű kell ,miliméterben .A henger szerintem gyári ,nem volt még fúrva ,most leülök a gép elé ,és ha reggelig is tart szerzek ilyet .Gáborka wrote:Nem szar az csak mán ez is fehér holló kategória ,ahogy lassan minden (még a kopó alkatrészek is) capri alkatrész.
- gridoux
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 143
- Joined: Fri Dec 09, 2011 11:22 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskócz
- Contact:
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
ellenőrzésképp: 2,54mm=1col
Ford és MK1 - mert szeretem :)
Capri MK1 1970 1,6 OHV - a beteljesült ígéret
Granada MK1 1975 2,8 V6 - a rehabili
Capri MK1 1970 1,6 OHV - a beteljesült ígéret
Granada MK1 1975 2,8 V6 - a rehabili
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Az én tolómérőm millimétert mér ,ezek után collban mérjenek az angolok !gridoux wrote:ellenőrzésképp: 2,54mm=1col
- gridoux
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 143
- Joined: Fri Dec 09, 2011 11:22 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskócz
- Contact:
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
értem én, sőt már meg is bántam, hogy beleokoskodtam.
de ha mégis angolból rendelnél cumót hozzá, akkor osztanod kell.
de ha mégis angolból rendelnél cumót hozzá, akkor osztanod kell.
Ford és MK1 - mert szeretem :)
Capri MK1 1970 1,6 OHV - a beteljesült ígéret
Granada MK1 1975 2,8 V6 - a rehabili
Capri MK1 1970 1,6 OHV - a beteljesült ígéret
Granada MK1 1975 2,8 V6 - a rehabili
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
meg még félre is ütsz a billentyűngridoux wrote:értem én, sőt már meg is bántam, hogy beleokoskodtam.
de ha mégis angolból rendelnél cumót hozzá, akkor osztanod kell.
1980 Capri MK3
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Nincs bekötve a villany?White Shark wrote:kimentem a műhelybe ( pizsomába ,sötétbe ,számba zseblámpával )
Ford Capri MkI Essex
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Nekem amikor fel lett újítva a 1,3 V4 akkor se volt már ilyen gyűrű. E miatt lett felfúrva 84,6-ra ilyen méretet találtak csak és ez 97-ben volt.
Ford Capri MkI Essex
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Úgy néz ki lesz gyűrű ,csak még nem jó az ára ,most próbálom finomítani .szszaby wrote:Nekem amikor fel lett újítva a 1,3 V4 akkor se volt már ilyen gyűrű. E miatt lett felfúrva 84,6-ra ilyen méretet találtak csak és ez 97-ben volt.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
mi bajod van a coll mérettel, az is ugyanakkora? számold át, add meg azt a majmoknak azt jóéccakát.White Shark wrote:Az én tolómérőm millimétert mér ,ezek után collban mérjenek az angolok !gridoux wrote:ellenőrzésképp: 2,54mm=1col
egyébként meg:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Cologne_V6_engine" onclick="window.open(this.href);return false;
"2.0
The original displacement of the V6 was 1,998 cc (1.998 L; 121.9 cu in) with a 84.0 mm (3.31 in) bore and a 60.14 mm (2.368 in) stroke. Output was 85 hp (63 kW) and 151 N·m (111 lb·ft) or 90 hp (66 kW) and 158 N·m (117 lb·ft)."
ha lusta vagy számolni... de még az is lehet hogy van egy garnitura v6 gyűrűm, csak nem tudom mekkora méret, meg kellene néznem...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Bizony meg kellene nézned !Bogyo28 wrote:mi bajod van a coll mérettel, az is ugyanakkora? számold át, add meg azt a majmoknak azt jóéccakát.White Shark wrote:Az én tolómérőm millimétert mér ,ezek után collban mérjenek az angolok !gridoux wrote:ellenőrzésképp: 2,54mm=1col
egyébként meg:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Cologne_V6_engine" onclick="window.open(this.href);return false;
"2.0
The original displacement of the V6 was 1,998 cc (1.998 L; 121.9 cu in) with a 84.0 mm (3.31 in) bore and a 60.14 mm (2.368 in) stroke. Output was 85 hp (63 kW) and 151 N·m (111 lb·ft) or 90 hp (66 kW) and 158 N·m (117 lb·ft)."
ha lusta vagy számolni... de még az is lehet hogy van egy garnitura v6 gyűrűm, csak nem tudom mekkora méret, meg kellene néznem...
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
akkor kénytelen leszel este rám telefonálni...White Shark wrote: Bizony meg kellene nézned !
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Ma megint sokat haladtam ,de sajnos el is akadtam ,azt hittem hogy van "B" oszloptakaróm ,és van is ,de nem jó ,illetve sofőr felőli van ,anyós felőli nincs ,olyan kéne amin felül van a biztonsági övnek kialakítva a luk ,nem középen . Van esetleg ilyen valakinek ,a képen a jobb oldali .