Épülő CAPRI-k

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Locked
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Blant wrote:Mint állat!

Én is szívesen ajánlkozom a fotóhoz. Csak ki fogja fizetni azt a temérdek alkoholt, amit megiszunk előtte :-)
Ha összejön én állom a piát!!!!!
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
FehérCapri Sanca
márokosanistudnézni
Posts: 81
Joined: Tue Dec 07, 2004 8:48 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Post by FehérCapri Sanca »

Na, ma éjjel azért összejött hármunknak! :lol: Balage, Geec és jómagam megtoltunk egyszerre - egy váltót. Az eredmény Krisz hátára és karjára folyt a szemem előtt. Neki tetszett, azt mondta! :lol:

Emberek, cseréljetek váltót, hihetetlen jó buli! :lol:
BOSS MK III
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

FehérCapri Sanca wrote:Na, ma éjjel azért összejött hármunknak! :lol: Balage, Geec és jómagam megtoltunk egyszerre - egy váltót. Az eredmény Krisz hátára és karjára folyt a szemem előtt. Neki tetszett, azt mondta! :lol:

Emberek, cseréljetek váltót, hihetetlen jó buli! :lol:
:twisted: Nem tudom mivel küzdöttetek,én egyedül cserélek caprin váltót és nem szokott rám folyni semmi :twisted:
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

és ez most jó, vagy épp panaszkodsz? :smt056 :fu:
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
FehérCapri Sanca
márokosanistudnézni
Posts: 81
Joined: Tue Dec 07, 2004 8:48 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Post by FehérCapri Sanca »

trafo2000 wrote:
FehérCapri Sanca wrote:Na, ma éjjel azért összejött hármunknak! :lol: Balage, Geec és jómagam megtoltunk egyszerre - egy váltót. Az eredmény Krisz hátára és karjára folyt a szemem előtt. Neki tetszett, azt mondta! :lol:

Emberek, cseréljetek váltót, hihetetlen jó buli! :lol:
:twisted: Nem tudom mivel küzdöttetek,én egyedül cserélek caprin váltót és nem szokott rám folyni semmi :twisted:

Nem is élted át még azt, amit mi! :lol: :lol: :lol: :lol:
BOSS MK III
User avatar
FehérCapri Sanca
márokosanistudnézni
Posts: 81
Joined: Tue Dec 07, 2004 8:48 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Post by FehérCapri Sanca »

gizmo wrote:és ez most jó, vagy épp panaszkodsz? :smt056 :fu:
Noss, szarrá röhögtük magunkat, így jó? :fu:
BOSS MK III
User avatar
Terka
nemleszgondhasegítis
Posts: 102
Joined: Tue Mar 01, 2005 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Meadowbank

Post by Terka »

FehérCapri Sanca wrote:
gizmo wrote:a feltételek adottak... és szerintem ketten már vagyunk :fcp32: :lol:
már csak azért is, hogy legyen mit kirakni a falra;)
Én még tudok hozni egy csincsillát és egy kecskét - ez utóbbi sajnos nőnemű, de van szarva - , az már négy, még kellene egy önként jelentkező, aki fotózik. Meghívom a debreczeni tűzoltózenekart háttérnek, és természetesen mindezt a tévéhíradóban élőben...


VIZUÁLISAK VAGYTOK????

:fcp68:
Én természetesen" biztos hogy benne vagyok" a fotozásba mármint hogy csinálom a képeket :lol:
Terka
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Megkapta az autóm a színt. :lol: :lol: :lol:

Image
Image
Image
Image
Ford Capri MkI Essex
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

:smt023
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

szszaby wrote:Megkapta az autóm a színt. :lol: :lol: :lol:
Image
Jó ez a felhős motívum benne, hogy csináltátok? :P :wink: :twisted:
De most komolyan szépnek néz ki így elsőre! 8)
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Ügyes a festő! :lol:
Még most ragyog mint salamon töke és visszaver minden fényt, napsütésben bántja az ember szemét annyira fénylik.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Na eljött a vizsgaidőszak vége is szerencsére, úgyhogy belelendültünk a dolgokba komolyabban. Emlékszem mikor Caprit kerestem azért nem vettem meg egy MK1-et, mert szana-széjjel volt rohadva és látszott is rajta. Pedig mindenképp Mk1-et szerettem volna, viszont azok kis motorral voltak szerelve (tudom, de akkor nincs papír :) ) . Na az enyémen nem látszott annyira bár azt hozzá kell tenni ha most mennék bármilyen autót venni "szemrebbenés nélkül végigverném kalapáccsal az egész autót"csak derüljön ki aminek ki kell ! Szóval emberek ez jóval szarabb mint gondoltam és mint eddig látszott rajta, rengeteg paszta , hab, tákolás akad bőven, ez most nem az előző tulaj ellen szól, komolyan gondolom,hogy valószínűleg a felével sem volt tisztában,hogy ez hogy is néz ki...akkor kb a dolgok
- mindkét első sárvédő első sarka lyukas a lámpák mellett, nem volt sok gitt rajta, ugy 1 cm
- van egy illesztés ( nekem van ) a tűzfalon keresztbe az autón, na ott is rohadt
- az egyik merevítő ( hossztartó ? ) nyúlvány beteg
- mindkét első kerékdob a tűzfalnál azzal egyűtt lyukas
- padlólemez ( ami jo állapotu....) 50+ % csere
- a küszöb és a padlólemez speciális pasztakötéssel egyesítve ;)
- a hosszemrevítő baloldalt cserés ( gondolom ez egyébként maga az alvázkeret)
- mindkét hátsó kerékdob pereme + külső javítóívek
- csomagtartó két széle, ahol illeszkedik a hátsó kerékdobokhoz valamint ahol a pótkerék van
Meg millió apróság ami felett nem szabad elsiklani... tudom megnézhettem volna jobban, de akkor annyi közöm volt a dolgokhoz és ennyi derült ki, a nagyrésze meg csak bontás közben vált számomra világossá.Húú ez hosszú lett, mindegy , összerakjuk !
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

...képekben
Image

Image

Image
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Jobb állapotban van mint az enyém volt.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Tibi wrote:Na eljött a vizsgaidőszak vége is szerencsére, úgyhogy belelendültünk a dolgokba komolyabban. Emlékszem mikor Caprit kerestem azért nem vettem meg egy MK1-et, mert szana-széjjel volt rohadva és látszott is rajta. Pedig mindenképp Mk1-et szerettem volna, viszont azok kis motorral voltak szerelve (tudom, de akkor nincs papír :) ) . Na az enyémen nem látszott annyira bár azt hozzá kell tenni ha most mennék bármilyen autót venni "szemrebbenés nélkül végigverném kalapáccsal az egész autót"csak derüljön ki aminek ki kell ! Szóval emberek ez jóval szarabb mint gondoltam és mint eddig látszott rajta, rengeteg paszta , hab, tákolás akad bőven, ez most nem az előző tulaj ellen szól, komolyan gondolom,hogy valószínűleg a felével sem volt tisztában,hogy ez hogy is néz ki...akkor kb a dolgok
- mindkét első sárvédő első sarka lyukas a lámpák mellett, nem volt sok gitt rajta, ugy 1 cm
- van egy illesztés ( nekem van ) a tűzfalon keresztbe az autón, na ott is rohadt
- az egyik merevítő ( hossztartó ? ) nyúlvány beteg
- mindkét első kerékdob a tűzfalnál azzal egyűtt lyukas
- padlólemez ( ami jo állapotu....) 50+ % csere
- a küszöb és a padlólemez speciális pasztakötéssel egyesítve ;)
- a hosszemrevítő baloldalt cserés ( gondolom ez egyébként maga az alvázkeret)
- mindkét hátsó kerékdob pereme + külső javítóívek
- csomagtartó két széle, ahol illeszkedik a hátsó kerékdobokhoz valamint ahol a pótkerék van
Meg millió apróság ami felett nem szabad elsiklani... tudom megnézhettem volna jobban, de akkor annyi közöm volt a dolgokhoz és ennyi derült ki, a nagyrésze meg csak bontás közben vált számomra világossá.Húú ez hosszú lett, mindegy , összerakjuk !
Amit felsoroltál, az az alap capri betegségek. Minden lakatolásra érett auton ezek a dolgok minimum ilyenek, de álltalában még rosszabbak. a sárvédő alatt lem szokott lemez lenni ott ahol a sárvédő doblemez tüzfal találkozik, A oszlop álltalában lukas rozsda, meg hasonlók. nyulványok álltalában szarok szoktak lenni, föleg pl hátul a laprugo felfogatásánál. szoval ne okold magad a választásért... :shock:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Locked