Page 2 of 5
Posted: Wed Sep 26, 2007 9:55 pm
by DavidMolnar
A Caprim elhasalt a csókos műszakin...
Posted: Wed Sep 26, 2007 9:57 pm
by szszaby
DavidMolnar wrote:A Caprim elhasalt a csókos műszakin...
Mi volt a gond?
Posted: Wed Sep 26, 2007 10:15 pm
by DavidMolnar
Az alja.
Re: DavidMolnar MKII 1.6GT
Posted: Mon Jan 21, 2008 11:03 pm
by DavidMolnar
There is no replacement for displacement.
Re: DavidMolnar MKII 1.6GT
Posted: Mon Jan 21, 2008 11:06 pm
by levelboss
ezmiez eztnemismeremföl hogymiez honnanmiből milyenmennyimekkora?
Re: DavidMolnar MKII 1.6GT
Posted: Mon Jan 21, 2008 11:09 pm
by proteus
EFi egy Sierrából, jó cucc! :D
A HF meg a veztengely maradt a régi vagy át lett rakva a donorból?
Re: DavidMolnar MKII 1.6GT
Posted: Mon Jan 21, 2008 11:17 pm
by szszaby
Szép, fejlődnek a dolgok.
Re: DavidMolnar MKII 1.6GT
Posted: Mon Jan 21, 2008 11:28 pm
by DavidMolnar
Standard Pinto EFI 2.0i N4B 100ló 8.5CR, sajnos lambdás...
Viszont automata Sierrából van, talán nem rommágyötört a motorja.
És időközben levizsgázott a vas némi lakatolás és fullos hátsófék felújítás után.
Most a kerékcsapágyak, hátsó stabkar, poli szilentek, hengerfej és fokolókerék került az esemény horizontra.
Lehet, csináltatok egy E85-re optimalizált hengerfejet...
Re: DavidMolnar MKII 1.6GT
Posted: Mon Jan 21, 2008 11:32 pm
by proteus
Az E85-ös hengerfej biztos, hogy kell? A napokban mindenhol arról beszélnek, hogy az EU visszaakrja szorítani a bioetanol terjedését, mert rájöttek, hogy több gazdasági és legalább annyi bajt okoz, mint ami a haszna... Még szerencse, hogy erre időben rájöttek.
Re: DavidMolnar MKII 1.6GT
Posted: Mon Jan 21, 2008 11:35 pm
by szszaby
Mert mi a baj vele, én nem hallottam róla semmit.
Re: DavidMolnar MKII 1.6GT
Posted: Mon Jan 21, 2008 11:45 pm
by DavidMolnar
Azért Braziliában valahogy mégiscsak működik...
Azért nem lenne rosz, mert ugye 105ös oktánszámú, ezért olyan 11,5-12CR körül bír működni, nagyobb előgyújtással. Szerintem ebből jó nyomatékos moci jönne ki, amit én nagyon szeretek.
Sajnos túl kevés hivatalos adat van, ahhoz, hogy biztosan belevágjak.
Természetesen tartalékban még lenne másik 2 hengerfej, meg a Reinz 3mm-es hf-tömítés, ami azért visszacsökkenti a CR-t.
Re: DavidMolnar MKII 1.6GT
Posted: Tue Jan 22, 2008 12:19 am
by proteus
Igen de Brazíliában többekközt cukornádból csinálják, úgy pedig sokkal jobb a folyamat energiamérlege (3 körül alakul). Nálunk ugye főleg kukorica az alapanyag így az energiamérleg 1 körül alakul. De ez még csak a kisebbik gond, a nagyobbik az, hogy rengeteg termőföldet használnak fel üzemanyag előállításra, ami jelenleg még nem okoz élelmiszerhiányt, de ha növelnék a bioetanol felhasználásának a mértékét az ide vezetne. Az EU pedig éppen ennek akarja elejétvenni és új irányelvekkel korlátozni a bioetanol terjedését.
Re: DavidMolnar MKII 1.6GT
Posted: Tue Jan 22, 2008 12:45 am
by Blant
A főbaj, hogy a termőföldigénye miatt írtják az esőerdőket... EZt pont ma hallottam.. Ha az ember normális... Pusztítjuk a környezetet, hogy óvjuk
Re: DavidMolnar MKII 1.6GT
Posted: Tue Jan 22, 2008 1:12 am
by levelboss
Blant wrote:A főbaj, hogy a termőföldigénye miatt írtják az esőerdőket... EZt pont ma hallottam.. Ha az ember normális... Pusztítjuk a környezetet, hogy óvjuk
Ez marhaság. Nem azért pusztítják, hogy juj de jó legyen mindenkinek, h kevesebb CO2 meg minden, hanem mert abban van pénz, hogy üzemanyagot gyártanak. Abban kevés a profit, hogy milyen szép az esőerdő.
Re: DavidMolnar MKII 1.6GT
Posted: Tue Jan 22, 2008 1:14 am
by Nitrobuster
DavidMolnar wrote:There is no replacement for displacement.
Ez már low cost a javából. Az olajszűrő marad, vagy csere
Ja és ez turbot kér nem E85-t.