Nem nagyon van mit fotózni, mert az enyémben nem volt és még most sincs, de nagyjából úgy lesz rögzítve mint a tiéd. De a baj inkább az, hogy ennek az alkatrészeit sikerült valahova eltemetnem...Iván wrote:proti!
neked hogyan van rögzítve a kardánbox?nem tudnád lefotózni?
nekem a két ülés között mindkét oldalon egy lemezpánt van rászegecselve meghajlitva és azon egy egy furat ami a szönyegbe majd a padlólemezbe vezeti a csavarokat.előrébb az óra előtt(ami szerintem nem gyári mert faragva van a tartólapja még a vaslemez is láccik a szélén) szintén egy csavarral van rögzítve a padlóhoz.
plussz asszem valami hiányzik róla ami a kis doboz előtt és a kézifék között lenne,valami müanyag takaró lemez lehet.létezik ilyen?
Mk 1 belsőtér
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: Mk 1 belsőtér
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Mk 1 belsőtér
Így igaz!!!CapriTurbo wrote:Na akkor a tisztán látás kedvéért volt az mkI-esnek "a", és "b" jelű változata. A "b" gyakorlatilag közelebb van szerkezetileg az mkII-eshez, minta az mkI a-hoz, és a b müszerfala, kábelkötege, biztosítéktáblája, kardánja, hátjó futómüve, egy az egyben a II-esé. Ha jobban megnézzük, sokkal több eltérés van azmkI a, és b között, mint a II-es, és III-mas között.
Sanyi neked ajánlom figyelmedbe Georg mkI 3000-esét (müszerfal).