Page 3 of 5

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukodik?

Posted: Sat Mar 07, 2009 10:24 am
by Zacy
daytona wrote:
Bogyo28 wrote:ez szép meg jó, csak megint a régi dolog: minek furni egy 2.0 V6-ot, amikor a furás árából veszel 2.8 v6-t, ami alapból többet tud mint a szénné hegyezett 2.0?...
az igazi 2.0 V6 tulajnak ezt nem magyarazod meg :mrgreen: A pilzeni haverom is ezeket hegyezi, most BOB hengerfejeket rak ra pl...
Ez így igaz....engem is a 2.0V6 érdekel...pedig van haveromnak mustang mocija váltóval difivel mindennel együtt....bele lehetne faragni de engem az a motor érdekel ami gyárilag benne volt....

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Fri Mar 14, 2014 11:15 am
by paniperda
Olvasgatva ezt a régi topic-ot, mi a vége? Sikerült 2.0át felfúrni 2.3ra, és megy meg jó? Tudja valaki a story végét?

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Fri Mar 14, 2014 11:31 am
by Bogyo28
paniperda wrote:Olvasgatva ezt a régi topic-ot, mi a vége? Sikerült 2.0át felfúrni 2.3ra, és megy meg jó? Tudja valaki a story végét?
szerintem nem lehet, meg nem is érdemes. ha már fúrás, akkor max 2.8 vagy 2.9. 2.0-ra pénzt költeni nincs sok értleme, és a block sem bír el túl sok fúrást.

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Fri Mar 14, 2014 11:38 am
by Tibi
Bogyo28 wrote:
szerintem nem lehet, meg nem is érdemes. ha már fúrás, akkor max 2.8 vagy 2.9. 2.0-ra pénzt költeni nincs sok értleme, és a block sem bír el túl sok fúrást.
ja, a fúró sem forog olcsóbban egy 2.0-ban mint egy 2.9-ben.

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Fri Mar 14, 2014 11:43 am
by White Shark
Tibi wrote:
Bogyo28 wrote:
szerintem nem lehet, meg nem is érdemes. ha már fúrás, akkor max 2.8 vagy 2.9. 2.0-ra pénzt költeni nincs sok értleme, és a block sem bír el túl sok fúrást.
ja, a fúró sem forog olcsóbban egy 2.0-ban mint egy 2.9-ben.
A különbség 2,2 mm ,az oldalanként 1,1mm ezt még elbírná de minek ?

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Fri Mar 14, 2014 12:11 pm
by paniperda
Tanulva a múltból inkább kérdezek. :-)

Most minden lehetőséget végigszámolok, pro-kontra lehet, nem lehet. Nem kell nekem nagy erő és gyorsulás, csak egy picit több, mint az a hajdanán volt 90 paci.

Ez amolyan 'elvi kérdés' :-D , nem szeretnék 2.8-at. 2.0 vagy felfúrt 2.3 vagy 2.3. Ezek jönnek szóba. Szóval ezért érdekel, hogy sikerült-e valakinek.

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Fri Mar 14, 2014 12:25 pm
by Bogyo28
White Shark wrote:
Tibi wrote:
Bogyo28 wrote:
szerintem nem lehet, meg nem is érdemes. ha már fúrás, akkor max 2.8 vagy 2.9. 2.0-ra pénzt költeni nincs sok értleme, és a block sem bír el túl sok fúrást.
ja, a fúró sem forog olcsóbban egy 2.0-ban mint egy 2.9-ben.
A különbség 2,2 mm ,az oldalanként 1,1mm ezt még elbírná de minek ?
azért elég kockázatos, mert az több mint a negyedik túlméret, több mint annak a kétszerese, ha ott már túl vékony lesz az anyag és nem bírja el, akkor kár volt azt a 150-et rádobni a gépműhelyre...

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Fri Mar 14, 2014 12:31 pm
by Tibi
A 2.8 moci sem fogja azért hátratörni a nyakad kigyorsításkor de hát te tudod mit akarsz. Valahol W.S. kilistázta mi mennyibe került de a lényeg, hogy 200k+ Ft-ról van szó. A 90 lovas és a 150 lovas is pontosan ugyanannyiba kerül és ugyanannyit fogyaszt.

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Fri Mar 14, 2014 12:34 pm
by White Shark
paniperda wrote:Tanulva a múltból inkább kérdezek. :-)

Most minden lehetőséget végigszámolok, pro-kontra lehet, nem lehet. Nem kell nekem nagy erő és gyorsulás, csak egy picit több, mint az a hajdanán volt 90 paci.

Ez amolyan 'elvi kérdés' :-D , nem szeretnék 2.8-at. 2.0 vagy felfúrt 2.3 vagy 2.3. Ezek jönnek szóba. Szóval ezért érdekel, hogy sikerült-e valakinek.
Elöször ,de azután már szeretnél megint egy kicsivel jobbat ,és megint egy kicsivel jobbat ,és így tovább sosem lesz vége .Hallgass ránk ,tégy bele egy 2,3-mat ,ha kinövöd még nagyobbat .A kicsit reszelni nem kifizetődő ,sok járulékos költség ,egyik tünet hozza a másikat ,a végeredmény úgy is a nagyobb köbcenti lesz .Ha te abban gondolkodsz ,amit leírtál akkor baj van ,MEGFERTŐZŐDTÉL.!A bajság neve lóerők utáni vágy .Fertőző ,de nem gyógyítható ezt JÓL ELKAPTAD . :ba: :burnout:

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Fri Mar 14, 2014 12:41 pm
by White Shark
Bogyo28 wrote:szerintem nem lehet, meg nem is érdemes. ha már fúrás, akkor max 2.8 vagy 2.9. 2.0-ra pénzt költeni nincs sok értleme, és a block sem bír el túl sok fúrást.
Tibi wrote:ja, a fúró sem forog olcsóbban egy 2.0-ban mint egy 2.9-ben.
White Shark wrote:A különbség 2,2 mm ,az oldalanként 1,1mm ezt még elbírná de minek ?
Bogyo28 wrote:azért elég kockázatos, mert az több mint a negyedik túlméret, több mint annak a kétszerese, ha ott már túl vékony lesz az anyag és nem bírja el, akkor kár volt azt a 150-et rádobni a gépműhelyre...
Simán működne, a pintóba bevarrt 2,8 dugó ugyanez a szitu ,és hány megy kifogástalanul .A 90,8 ba a 93,03 ,és a pintó hengerfala sem vastagabb . Amit Sanyinak csináltam az azért nem utcai körülmények között kapja ,és még a mechanikával nem volt semmi baj ,még hengerfejezni sem kellett soha ,pedig Sanyi 7000 fölé is forgatja.

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Fri Mar 14, 2014 12:45 pm
by paniperda
Ha már nagyot szeretnék, akkor a 3.0 essex V6 érdekelhetne még 38 dgas karbival. De gondolom ilyen motor nincs sehol..

Mivel restaurálni szeretném, 78-ban ezek a modellek futottak:
2.0 S 1981 ccm 90 LE 3.44 áttét
2.3 S 2274 ccm 114 LE 3.22 áttét
3.0 S 2945 ccm 138 LE 3.09 áttét

Ezek közül a 2.3 az optimális. Szerintem. 2.8 nem volt, tehát nem játszik. :nem:

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Fri Mar 14, 2014 1:34 pm
by White Shark
paniperda wrote:Ha már nagyot szeretnék, akkor a 3.0 essex V6 érdekelhetne még 38 dgas karbival. De gondolom ilyen motor nincs sehol..

Mivel restaurálni szeretném, 78-ban ezek a modellek futottak:
2.0 S 1981 ccm 90 LE 3.44 áttét
2.3 S 2274 ccm 114 LE 3.22 áttét
3.0 S 2945 ccm 138 LE 3.09 áttét

Ezek közül a 2.3 az optimális. Szerintem. 2.8 nem volt, tehát nem játszik. :nem:
Rosszul gondolod.

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Fri Mar 14, 2014 1:42 pm
by paniperda
White Shark wrote:Rosszul gondolod.
Van 3.0 V6 mocid? :ru:

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Fri Mar 14, 2014 2:38 pm
by Pudva
paniperda wrote:2.3 S 2274 ccm 114 LE 3.22 áttét
Ezek közül a 2.3 az optimális...
Nekem alapból iyen volt, imádtam!

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Fri Mar 14, 2014 3:06 pm
by paniperda
Pudva wrote:
paniperda wrote:2.3 S 2274 ccm 114 LE 3.22 áttét
Ezek közül a 2.3 az optimális...
Nekem alapból iyen volt, imádtam!
:burn:

Már nem?