Igen, 4 zsebes.Nitrobuster wrote:Jó kis cuccok!
A dugattyún ha jól látom tényleg 4 zseb van marva?
Ehhez a mocihoz, majd görgős liftereket használsz?
Lifterek nem görgösek, sima hidrós. Viszont a himbák görgősek.
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Igen, 4 zsebes.Nitrobuster wrote:Jó kis cuccok!
A dugattyún ha jól látom tényleg 4 zseb van marva?
Ehhez a mocihoz, majd görgős liftereket használsz?
Sajnos ilyenkor be kell nyelni az ilyet, visszaküldeni nagyon költséges lenne...mivel egy speditőr céghez lett küldve floridába, onnan jött tovább ide, ezért a cég max az onnan visszautat fizetné.Bogyo28 wrote:Zsíír cuccok! Ilyenkor a csere könnyen megoldható? Én a múltkor Hong-Kong-ból rendeltem egy alkatrészt, megjött, de 2 nap alatt beszart, küldthettem vissza, aztán mire kicserélték és megjött volt kb 3 hónap, plusz egy posta díj bukó, de rendben kicseréltek mindent.
Ha 4 zsebes akkor nem 4 szelepes mocihoz lett kitalálva?gigford wrote:Igen, 4 zsebes.Nitrobuster wrote:Jó kis cuccok!
A dugattyún ha jól látom tényleg 4 zseb van marva?
Ehhez a mocihoz, majd görgős liftereket használsz?
Lifterek nem görgösek, sima hidrós. Viszont a himbák görgősek.
Nem értettem én se miért 4 zsebes, aztán Szabi megfejtette:Nitrobuster wrote:
Ha 4 zsebes akkor nem 4 szelepes mocihoz lett kitalálva?
Mondjuk az már fél királyság, hogy perfomance cuccokból épül motor .
Akkor a felesleget el lehet gittelnigigford wrote:Nem értettem én se miért 4 zsebes, aztán Szabi megfejtette:Nitrobuster wrote:
Ha 4 zsebes akkor nem 4 szelepes mocihoz lett kitalálva?
Mondjuk az már fél királyság, hogy perfomance cuccokból épül motor .
Lényege az, hogy univerzálisan legyen használható mindkét hengersorban. Ha az egyik oldali hengersorba rakod be akkor az egyik oldali zsebek kellenek és fordítva. Rajtuk van a beépítési nyíl.
Kb annyi, igen. Bár először anélkül bírja ki mind az autó, mind mi...nitró csak akkor megy rá, ha szívóban kihoztuk már amit lehetett.Nitrobuster wrote:Akkor a felesleget el lehet gittelnigigford wrote:Nem értettem én se miért 4 zsebes, aztán Szabi megfejtette:Nitrobuster wrote:
Ha 4 zsebes akkor nem 4 szelepes mocihoz lett kitalálva?
Mondjuk az már fél királyság, hogy perfomance cuccokból épül motor .
Lényege az, hogy univerzálisan legyen használható mindkét hengersorban. Ha az egyik oldali hengersorba rakod be akkor az egyik oldali zsebek kellenek és fordítva. Rajtuk van a beépítési nyíl.
Most 5-600 ló a cél?(persze nitroval)
Így nézett ki a tavalyi utcai karbi:Tibi wrote:Fasza a ciklámen, hőálló festék ?
Hajrá !
Karbiban mi a spec? Mitől drag ?