nyujoe wrote:
Viszont ami dühít hogy már megjelent az olaj az első és - valószínűleg - a hátsó főtengely szimeringnél is. A tömítéskészletben lévőket raktam bele, jónak tűntek.
Az télleg gebasz.
Főleg a hátsó.
Én ezeket élből hagytam ki, és mentem újakért.
...a tömítéskészletben szerinted nem új volt??? De nem is az újon van a hangsúly, hanem hogy jó volt.
OK Józsi ez jogos, csak ki tudja hogy amióta becsomizták azóta miket élt át szegény.
S akkor még nem esett szó a gyártásról sem.
Elsőre énis benéztem.
Van ilyen . Tudom téged ez nem vigasztal.
nyujoe wrote:
De nem is az újon van a hangsúly, hanem hogy jó volt.
OK Józsi ez jogos, csak ki tudja hogy amióta becsomizták azóta miket élt át szegény.
S akkor még nem esett szó a gyártásról sem.
Elsőre énis benéztem.
Van ilyen . Tudom téged ez nem vigasztal.
...Ok Gábor, ez így van tudtam hogy ezt fogod mondani, ezért is írtam előre hogy nem abból indultam hogy új, hanem hogy jó...
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
Köszönöm mindenkinek!
Viszont, volna egy olyan problémám, hogy akár egy nap állás után is csak úgy indul el, ha a torkán megitatom egy kis benzinnel.
Utána viszont simán megy, nem áll le, fordulatot is veszi, ha leállítom újra elindul stb...
Gondoltam én:
- kipárolog a karbiból? de hol?...
- alacsony úszó szint? de járó motornál nincs gond...
- ac pumpa gond? csak járó motornál tól elég anyagot? de attól még az úszóházban lévő benyával indulnia kéne...
- szivató? de ha leveszem a légszűrőt és úgy állítom ahogy kell akkor se indul...
Ha lesz időm nekiállok rajta matekolni, de egyenlőre nincs, így gondoltam megkérdem hátha van valakinek valami tippje...
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
nyujoe wrote:Köszönöm mindenkinek!
Viszont, volna egy olyan problémám, hogy akár egy nap állás után is csak úgy indul el, ha a torkán megitatom egy kis benzinnel.
Utána viszont simán megy, nem áll le, fordulatot is veszi, ha leállítom újra elindul stb...
Gondoltam én:
- kipárolog a karbiból? de hol?...
- alacsony úszó szint? de járó motornál nincs gond...
- ac pumpa gond? csak járó motornál tól elég anyagot? de attól még az úszóházban lévő benyával indulnia kéne...
- szivató? de ha leveszem a légszűrőt és úgy állítom ahogy kell akkor se indul...
Ha lesz időm nekiállok rajta matekolni, de egyenlőre nincs, így gondoltam megkérdem hátha van valakinek valami tippje...
nekem a tranyó művelt hasonlókat, meg Machine kolléga mk1-e, a sima 1 torku karbival. nekem csak karbi cserével javult meg, de ebben benne van hogy nem tettem sok energiát a hiba keresésébe, mert volt másik karbi...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
...körbejártam a dolgot, ac-pumpa dolgozik mint állat, karburátorban tocsog a benzin és mit látok???
...már megint az uszoházból az ominózus rézdugó kinyumult, és gázadásra a nem a torokba nyomja a benzint a karbi, hanem az úszóházban keringeti az anyagot...
Nem jártatok még így? Nekem ez már a 3. karburátor amivel megtörtént...ebből se jön ki többet
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
nyujoe wrote:...körbejártam a dolgot, ac-pumpa dolgozik mint állat, karburátorban tocsog a benzin és mit látok???
...már megint az uszoházból az ominózus rézdugó kinyumult, és gázadásra a nem a torokba nyomja a benzint a karbi, hanem az úszóházban keringeti az anyagot...
Nem jártatok még így? Nekem ez már a 3. karburátor amivel megtörtént...ebből se jön ki többet
Kép0169.jpg
De ismerős !!!
Nekem 2 éve komáromban az amcsi talin csinálta ezt meg 5 percel a felvonulás előtt.
Az F1-ben megirigyeltek volna milyen gyorsan szedtem szét csináltam meg s raktam össze.