Lehet ez volt a lényeg.Bogyo28 wrote:nagyon szép ez a gyári RS 3100, amit én nem értek, hogy anno kiengedték az utcára 6 colos felnin valami 185 gumival ezt a gépet (lehet hogy diagonal), nem börnölte le állandóan a gumikat???
nyujoe - MkI
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: nyujoe - MkI
Ford Capri MkI Essex
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: nyujoe - MkI
...na igen...mondjuk még 185-ös gummákat se találtam rá...igaz, nem is 3100...Bogyo28 wrote:nagyon szép ez a gyári RS 3100, amit én nem értek, hogy anno kiengedték az utcára 6 colos felnin valami 185 gumival ezt a gépet (lehet hogy diagonal), nem börnölte le állandóan a gumikat???
Last edited by nyujoe on Tue Jun 05, 2012 1:43 pm, edited 1 time in total.
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: nyujoe - MkI
...de kijött...nyujoe wrote:...már megint az uszoházból az ominózus rézdugó kinyumult, és gázadásra a nem a torokba nyomja a benzint a karbi, hanem az úszóházban keringeti az anyagot...
Nem jártatok még így? Nekem ez már a 3. karburátor amivel megtörtént...ebből se jön ki többet
...már megint ez...tudja valaki hogy miért csinálja?
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: nyujoe - MkI
...ezzel arra célzol hogy nem kéne hozzá nyúlnom?tomtom wrote:szerelési hiba?
...amugy 4 db csavarral van felcsavarozva a karbi a koporsófedélre, meghúztam őket, nemtudom hol ronthattam el
...komolyra fordítval a szót: kifejtenéd?
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: nyujoe - MkI
Valószinű más a két anyag hőtágulása ,egyébként nem volt a réz dugó alatt egy golyó ?Ezért a beütöm nem esik ki megoldás nem jó,vagy bepontozod ,vagy beragasztod esetleg mindkettő .
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: nyujoe - MkI
bepontoztam már korábban (nyilván szarul mert nem zömült eléggé) ragasztani nem mertem...
...de nem is annyira a megoldás, inkább az oka érdekel hogy miért szökik a dugó
hőtágulás 1 pont
áramlásbéli oka nem lehet? hogy az üzemanyag kinyomja valami végett?
...de nem is annyira a megoldás, inkább az oka érdekel hogy miért szökik a dugó
hőtágulás 1 pont
áramlásbéli oka nem lehet? hogy az üzemanyag kinyomja valami végett?
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: nyujoe - MkI
Áramlásbeli talán nem ,még akkor sem ha többől is kiesik ,de talán az életkorból eredhet pl anyagfáradás, vagy tervezési hiba ,esetleg az alatta levő golyó hiánya .Robbantott ábrán le lellene csekkolni van -e alatta ,a tiedben már biztosan nincs ,mert mikor először kiesett a dugó és szétszedted az úszóházban meg kellett volna találnod.
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: nyujoe - MkI
Szerintem sem igen lehet áramlás miatt. picik a nyomások, hogy kinyomja.. Amúgy fölötte van hely? Lehet oda tennék be a fedélbe valami pöcköt, ami nem hagyja kijönni!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
-
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 175
- Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: nyujoe - MkI
BÚÉK!
A naptáron csak nekem tűnik a jobb oldali lámpád ferdének - ?
A naptáron csak nekem tűnik a jobb oldali lámpád ferdének - ?
Re: nyujoe - MkI
Na de NYÚL ÚR .........
http://marcaliportal.hu/index.php/kekhi ... as-hazilag" onclick="window.open(this.href);return false;
http://marcaliportal.hu/index.php/kekhi ... as-hazilag" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: nyujoe - MkI
...jaja, nagy razzia volt tegnapelőtt a közelben, de semmi közöm hozzá, a 22 éves L. Ferenc a "kedvenc fa tolvajom" ...no comment...TÉCSÉ wrote:Na de NYÚL ÚR .........
http://marcaliportal.hu/index.php/kekhi ... as-hazilag" onclick="window.open(this.href);return false;
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: nyujoe - MkI
Feldobódott az ötlet hogy tartsunk egy kis helyzetjelentést a gépeinkről állapottól haladó projektektől függetlenül, nem utolsósorban azért hogy legyen némi olvasnivaló Leporolva a "nyujoe - MkI" dossziét beletekintve láttam hogy az utolsó helyzetjelentés óta alakultak dolgok azért az autón, lenne is miről írni szóval még 2015 tavaszán történt hogy...
...kezdetek óta voltak gondok a laprugóimmal. Egyrészt hogy igencsak puhák voltak - himbilimbinél gyakorta felütött - ez volt a valós gond. A másik hogy én biza alacsonylottam. Ízlések és pofonok kinézet szempontjából hogy kinek hogyan tetszik jobban, nekem az jön be jobban ha kicsit feljebb a fara. Annak ellenére is, hogy ez kicsit negatívan befolyásol bizonyos menettulajdonságokat.
A puhaságán már eleve az is változtatott volna ha gyári MkI 3 lapos laprugókat, MkII-MkIII 4 laposra cserélem. Úgy voltam vele, hogy mivel az ezüst MkIII asét is íveltetni kellett annak idején hogy (nekem) szépen álljon, ezért a beszerelni kívánt használt 4 lapos rugókat is gyári(?) méretre íveltettem. A dolgot meg azért halogattam éveken keresztül, mivel a lakatolás során a laprugó első bekötési pontjánál a szerelési nyílás szépen be lett lemezelve, és nem igazán kívántam kibontani...node ennek is eljött az ideje. Szerintem nem lett túl magas, de pont elég kemény. Egy régi képen az előtte, aztán páron az utána. A másik dolog amit húztam-halasztottam (többek között) de már régóta szerettem volna végrehajtani az a sok-sok darabból összetákolt kipufogórendszer lecserélése volt. Kicsit markánsabb lett a hangja, még az is elképzelhető hogy kicsit hangos.
Hát a végeredmény valami ilyesmi lett:
...kezdetek óta voltak gondok a laprugóimmal. Egyrészt hogy igencsak puhák voltak - himbilimbinél gyakorta felütött - ez volt a valós gond. A másik hogy én biza alacsonylottam. Ízlések és pofonok kinézet szempontjából hogy kinek hogyan tetszik jobban, nekem az jön be jobban ha kicsit feljebb a fara. Annak ellenére is, hogy ez kicsit negatívan befolyásol bizonyos menettulajdonságokat.
A puhaságán már eleve az is változtatott volna ha gyári MkI 3 lapos laprugókat, MkII-MkIII 4 laposra cserélem. Úgy voltam vele, hogy mivel az ezüst MkIII asét is íveltetni kellett annak idején hogy (nekem) szépen álljon, ezért a beszerelni kívánt használt 4 lapos rugókat is gyári(?) méretre íveltettem. A dolgot meg azért halogattam éveken keresztül, mivel a lakatolás során a laprugó első bekötési pontjánál a szerelési nyílás szépen be lett lemezelve, és nem igazán kívántam kibontani...node ennek is eljött az ideje. Szerintem nem lett túl magas, de pont elég kemény. Egy régi képen az előtte, aztán páron az utána. A másik dolog amit húztam-halasztottam (többek között) de már régóta szerettem volna végrehajtani az a sok-sok darabból összetákolt kipufogórendszer lecserélése volt. Kicsit markánsabb lett a hangja, még az is elképzelhető hogy kicsit hangos.
Hát a végeredmény valami ilyesmi lett:
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: nyujoe - MkI
Szerintem fasza lett!!!
Nekem is meg volt emelve a fara, mert ugy jobban bejön, de sajnos a kanyarstabilitás igencsak odalett töle. mostani összerakásnál szerintem lejjebb lesz nálam a feneke az eddigiektől, mert most a használhatóság elörébb lépett nálam mint a kinézet.
Nekem is meg volt emelve a fara, mert ugy jobban bejön, de sajnos a kanyarstabilitás igencsak odalett töle. mostani összerakásnál szerintem lejjebb lesz nálam a feneke az eddigiektől, mert most a használhatóság elörébb lépett nálam mint a kinézet.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4