Nem vagyok büszke rá

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Post Reply
User avatar
daniv6
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 243
Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Balassagyarmat

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by daniv6 »

Én is néztem a tiédet, valóban hasonlóak. Fogalmam sincs milyen teljesítménnyel rendelkezik, de remélem fog ugrani a kicsike 8) , és mosolyt csal az arcomra, ahogy a szívósor papírján írták. A vezérlés kiválasztásánal 3 szett jött szóba, erről kikértem szakértők véleményét, úgyhogy remélem nem választottam rosszul. A másik 2re azt mondták, hogy túl nagy lenne a tengely a kocsiba, turbó vagy kompresszor nélkül. Holnap rakom be a kocsiba :lol:
A 0.60 az utolsó túlméret.
csak azért is......batman
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by Tibi »

Nem akarod atopik címét megváltoztatni ? Jó projekt ez, na !
1980 Capri MK3
User avatar
daniv6
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 243
Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Balassagyarmat

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by daniv6 »

Maga az autó valszeg jó lesz. Csak amit ez az egész magával vonz itthon, az nem jó. Sajnos senki nem támogatja ezt a dolgot, úgy élik meg, mint csapás.
Pedig ez má így marad
csak azért is......batman
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by gigford »

Tűzfalhoz nem kellett hozzányúlni? Azt írtad, hogy a hűtő előrébb került, de más alakítás nem szükséges, hogy beférjen a motor?

Váltó az automata vagy kézi?
User avatar
daniv6
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 243
Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Balassagyarmat

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by daniv6 »

A váltóharangnál az alagutat ki kellett tágítani, mást nem kellett babrálni. A motor 1.5cm-re van a tűzfaltól.
csak azért is......batman
User avatar
German Capri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 340
Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by German Capri »

daniv6 wrote:A váltóharangnál az alagutat ki kellett tágítani, mást nem kellett babrálni. A motor 1.5cm-re van a tűzfaltól.
Az igaz,hogy az automatáknál nagyobb hely van a váltónál(alagút)???
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
User avatar
daniv6
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 243
Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Balassagyarmat

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by daniv6 »

A kocsim eredetileg manuál volt. Mikor a scorpio aut váltót tettem be annó, nem fért be simán, az alagút kicsi volt. Úgyhogy van benne valami.
csak azért is......batman
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by szszaby »

German Capri wrote: Az igaz,hogy az automatáknál nagyobb hely van a váltónál(alagút)???
Nem hinném, hogy a váltó miatt más váltóalagút lenne. Olyanra tervezik, hogy mind a kettő elférjen alatta.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by Tibi »

szszaby wrote:
German Capri wrote: Az igaz,hogy az automatáknál nagyobb hely van a váltónál(alagút)???
Nem hinném, hogy a váltó miatt más váltóalagút lenne. Olyanra tervezik, hogy mind a kettő elférjen alatta.
Mint a szélvédőt mi?
1980 Capri MK3
User avatar
DavidMolnar
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 307
Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by DavidMolnar »

Nekem autómata vót valamikor, most pedig T9 5gang. Hát nincs játszótér...
Image
User avatar
nyujoe
egyedülisszerelhet
Posts: 765
Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Location: Zselickislak

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by nyujoe »

Tibi wrote: Mint a szélvédőt mi?
...most mit kukacoskodsz??!! egyformák! a szélvédők átlátszóak, a váltókkal váltani lehet :mrgreen:
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."

1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by Tibi »

nyujoe wrote:
Tibi wrote: Mint a szélvédőt mi?
...most mit kukacoskodsz??!! egyformák! a szélvédők átlátszóak, a váltókkal váltani lehet :mrgreen:
munkaköri kötelesség , jómunkásember sohasem alszik :smt016 :D
1980 Capri MK3
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by szszaby »

Tibi wrote:
szszaby wrote:
German Capri wrote: Az igaz,hogy az automatáknál nagyobb hely van a váltónál(alagút)???
Nem hinném, hogy a váltó miatt más váltóalagút lenne. Olyanra tervezik, hogy mind a kettő elférjen alatta.
Mint a szélvédőt mi?
A szélvédőben van különbség de magában a kaszniban nem. Ott is csak a gléder változott. Vastagabb gléder alacsonyabb szélvédő.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
daniv6
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 243
Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Balassagyarmat

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by daniv6 »

Figyelmet kérek:!: :!: :!:
Kéne egy 10x20 cm futószalag darab, kb (max) 1.5cm vastag. Illetve ennek megfelelő gumi, ha más nincs, ami hasonló keménységű.
Tudom ekkora darabbal nem jutok messzire, de most mégis szükség van rá. Ez még levélben is elküldhető, úgyhogy megköszönném a segítséget(HUF) formájában is.
csak azért is......batman
User avatar
German Capri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 340
Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by German Capri »

szszaby wrote:
German Capri wrote: Az igaz,hogy az automatáknál nagyobb hely van a váltónál(alagút)???
Nem hinném, hogy a váltó miatt más váltóalagút lenne. Olyanra tervezik, hogy mind a kettő elférjen alatta.
Pedig mintha valaki innen a fórumról említette volna régebben,na mindegy majd megmérem öcskösét is meg az enyimet is aztán kiderül:)
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Post Reply