Nem vagyok büszke rá
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Vettem zsír új Sierra rugókat, és nagyon feszesek. Ha ráállok a kocsira, meg se moccan, ha az asszony is ráál, akkor se; csak remélni tudom, hogy a közel 200kilos motor-váltó, (folyadékmennyiségek kb 28liter) stb letudja nyomni az elejét. Mert különben jól fogok kinézni.
Holnap rakok föl képeket a futóműről. Én nem vagyok szervórajongó, ezért találtam ki ezt az egyszerű megoldást. Itt a gólyalábon a kormány erőkarja kb 2centivel hosszabb. Talán nem töri el a csuklómat.
(Azé remélem nem bukok bele a nagy variálásba.)
Sorry
(Hát nem rakok föl még, mert lemerűlt az aksi a gépbe, nem bírta a vakut, de majd pótolom.)
Holnap rakok föl képeket a futóműről. Én nem vagyok szervórajongó, ezért találtam ki ezt az egyszerű megoldást. Itt a gólyalábon a kormány erőkarja kb 2centivel hosszabb. Talán nem töri el a csuklómat.
(Azé remélem nem bukok bele a nagy variálásba.)
Sorry
(Hát nem rakok föl még, mert lemerűlt az aksi a gépbe, nem bírta a vakut, de majd pótolom.)
csak azért is......batman
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Tom!A bölcső átalakítás lényege, hogy benne kell hagyni a kocsiba felfogatva a helyén, a bakok belső oldala tövénél elvágni; a kívágott darabról méretezni a Sra bölcsőn a közepet; a Sra lengőkarok hosszabbak tehát a furataikat is ennek megfelelően hátrébb kell fúrni a C bölcsőben;.......sok minden van itt, le se tudom írni. Majd csinálok képeket, mihelyst feltöltöm az aksit.
csak azért is......batman
-
- szerszámadogató
- Posts: 31
- Joined: Sun May 25, 2008 10:54 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Csömör
Re: Nem vagyok büszke rá
Hello!
köszi az infót!
Egy kérdés még felmerült bennem: ha a lengőkart,meg a gólyalábat akarom kicserélni,akkor a bölcsőt is mindenképpen ki kell cserélnem?
Gondolom igen,de te látod át ezt a helyzetet! Most elég frissek az infók a fejedben vizuálisan.
köszi az infót!
Egy kérdés még felmerült bennem: ha a lengőkart,meg a gólyalábat akarom kicserélni,akkor a bölcsőt is mindenképpen ki kell cserélnem?
Gondolom igen,de te látod át ezt a helyzetet! Most elég frissek az infók a fejedben vizuálisan.
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
A fejemben?!........zavarodás. De már kezd derengeni.
Nem kell kicserélni a bölcsőt, de a lengőkarfuratokat hozzá kell igazítani, és még valami! a S szilentek 2db-osak, a belső oldalukból le kell szedni annyit, sőt, még a lengőkar végét is le kell keskenyíteni, hogy beférjen a C bölcsőbe; Ennyi. Lehet, hogy a stabszilentnél is kell faragni, hogy az anyát rá lehessen tekerni.
A lényeg, hogy ha én megcsináltam, akkor nem egy bonyolult dolog.
(még nincs kipróbálva!)
Nem kell kicserélni a bölcsőt, de a lengőkarfuratokat hozzá kell igazítani, és még valami! a S szilentek 2db-osak, a belső oldalukból le kell szedni annyit, sőt, még a lengőkar végét is le kell keskenyíteni, hogy beférjen a C bölcsőbe; Ennyi. Lehet, hogy a stabszilentnél is kell faragni, hogy az anyát rá lehessen tekerni.
A lényeg, hogy ha én megcsináltam, akkor nem egy bonyolult dolog.
(még nincs kipróbálva!)
csak azért is......batman
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Tokajra visszatérve.
Első capri-s bulim volt, kellemeset csalódtam. A márkatársak nagyon jó fejek, remélem, hogy én sem leszek szálka senkinek a szemében. Nálam sem csapódik le a pia látványmentesen, hajlamos vagyok a hülyeségre, bunkózásra; elnézést.
Első capri-s bulim volt, kellemeset csalódtam. A márkatársak nagyon jó fejek, remélem, hogy én sem leszek szálka senkinek a szemében. Nálam sem csapódik le a pia látványmentesen, hajlamos vagyok a hülyeségre, bunkózásra; elnézést.
csak azért is......batman
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
A Cosmikcar-t nézegettem ahogy ti is, úgy én is, ez tetszett legjobban, de sztem elég lesz csak a gépháztetőre, mert nagyon kicsinyítené a kocsit, úgy mint a sötét színek.
(A színek még nincsenek kitalálva, de biztos, hogy fekete nem lesz.)
http://www.cosmicar.hu/festek/index.php ... 2&w=Crazer" onclick="window.open(this.href);return false;
(A színek még nincsenek kitalálva, de biztos, hogy fekete nem lesz.)
http://www.cosmicar.hu/festek/index.php ... 2&w=Crazer" onclick="window.open(this.href);return false;
csak azért is......batman
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Kis lépések.......egyelőre ennyi. :|
És köszönjük Bogyónak az első lökhárítót.
És köszönjük Bogyónak az első lökhárítót.
- Attachments
csak azért is......batman
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Nem vagyok büszke rá
Fú, hát ez a vas is nagyot fog ütni, ha elkészül! Bármilyen lehen a fénye, ezzel a mocival... 8)
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Sajnos a dolgok nem mennek simán. Megjöttek a megfelelő gyertyák (MotorCraft) ezzel nem viccelek. 15e ..............így hó végén :| .
Amit korábban vettem (Accel) 10é vettem, eladtam 4é. (Mekkora üzletember vagyok )
Fölraktam a sárvédőket. Fefe-ék mondták, hogy az egyik oldal rövidebb, megmértem -> jó. Mikor fölraktam, akkor már láttam, hogy nem kívül, hanem az oszlopnál kellett volna nézni. Pedig javítható lett volna amíg lent volt, mert csak az a belső lemez van hibásan bepontozva, úgy hogy nincs betolva ütközésig.
A taposónál találtam javítani valót amit már valaki korábban javított......megállazész.
A fékerő elosztót át kell helyezni, mert a leömlő beleér.
(Még a végén a kormánymű is át lesz rakva hátra. :D )
Pedig ha az ég a földdel összeér nov-ben akkor is be akarom indítani.
Amit korábban vettem (Accel) 10é vettem, eladtam 4é. (Mekkora üzletember vagyok )
Fölraktam a sárvédőket. Fefe-ék mondták, hogy az egyik oldal rövidebb, megmértem -> jó. Mikor fölraktam, akkor már láttam, hogy nem kívül, hanem az oszlopnál kellett volna nézni. Pedig javítható lett volna amíg lent volt, mert csak az a belső lemez van hibásan bepontozva, úgy hogy nincs betolva ütközésig.
A taposónál találtam javítani valót amit már valaki korábban javított......megállazész.
A fékerő elosztót át kell helyezni, mert a leömlő beleér.
(Még a végén a kormánymű is át lesz rakva hátra. :D )
Pedig ha az ég a földdel összeér nov-ben akkor is be akarom indítani.
csak azért is......batman
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: Nem vagyok büszke rá
A motorról mondanál pár szót? Karbi, szívóteknő, tengely stb
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Szívesen mondok pár szót. '68as 302-es blokk, amibe mindent a Summit-tól vettem.
-600as Edl aut szivatós karbi, scoop, légszűrő
-Weiand X-cel szívósor
-Hengerenkénti leömlők (hosszú), dobok
-KB dome +0.60 dugók, gyűrűk, csapágyak ezt azé gépmhelyben rakták össze
-CCA-K31-330-3 summit cikkszámú vezérlés szett, csapágyak
-Proform beépített trafós elosztó
-alu (high volume) vízpumpa
-March alu ékszíjtárcsák, nívó pálca
-9mm Ford Racing gyertyakábel
-Arp csavar garnitúrák (több, mert valami mindig hiányzott)
-tömítés szett, gázbowden tartó, .........apróságok. :|
-600as Edl aut szivatós karbi, scoop, légszűrő
-Weiand X-cel szívósor
-Hengerenkénti leömlők (hosszú), dobok
-KB dome +0.60 dugók, gyűrűk, csapágyak ezt azé gépmhelyben rakták össze
-CCA-K31-330-3 summit cikkszámú vezérlés szett, csapágyak
-Proform beépített trafós elosztó
-alu (high volume) vízpumpa
-March alu ékszíjtárcsák, nívó pálca
-9mm Ford Racing gyertyakábel
-Arp csavar garnitúrák (több, mert valami mindig hiányzott)
-tömítés szett, gázbowden tartó, .........apróságok. :|
csak azért is......batman
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
- Mad Max
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 429
- Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dombóvár
Re: Nem vagyok büszke rá
Már mint kis gyerek?
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.
A Capri egy különleges autó!!!!!
Kifejezi az egyéniséged.
A Capri egy különleges autó!!!!!
- holecz
- rengetegetirogatide
- Posts: 1599
- Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Gyöngyös-Szücsi
Re: Nem vagyok büszke rá
Kisgyermek Caprival!!Mad Max wrote:Már mint kis gyerek?
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: Nem vagyok büszke rá
Akkor a karbi kivételével szinte ugyanolyan jellegű motort csinálunk mi is. A 68'as blokk meg elég ritka, jobb mint az újabb verziók.daniv6 wrote:Szívesen mondok pár szót. '68as 302-es blokk, amibe mindent a Summit-tól vettem.
-600as Edl aut szivatós karbi, scoop, légszűrő
-Weiand X-cel szívósor
-Hengerenkénti leömlők (hosszú), dobok
-KB dome +0.60 dugók, gyűrűk, csapágyak ezt azé gépmhelyben rakták össze
-CCA-K31-330-3 summit cikkszámú vezérlés szett, csapágyak
-Proform beépített trafós elosztó
-alu (high volume) vízpumpa
-March alu ékszíjtárcsák, nívó pálca
-9mm Ford Racing gyertyakábel
-Arp csavar garnitúrák (több, mert valami mindig hiányzott)
-tömítés szett, gázbowden tartó, .........apróságok. :|
A +0.60 az már utolsó túlméret, ugye?